Yardım Button ve timer hk.

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

CalvinGiorgio

Üye
Üye
Mesaj
869
Çözümler
21
Beğeni
120
Puan
559
Ticaret Puanı
0
Merhabalar. Resimdeki kapat butonu gibi Etkinlik butonlarının görüntülerini değiştirmek istiyorum. O kadar aramama rağmen bir türlü bulamadım.

Locale_interface karşılığından yola çıkarak araştırma yaptım fakat yorumlayamadığım kodlar ile karşılaştım bir türlü beceremedim. Etkinlik penceresi dosyalarınıda inceledim ama bendekiler ile paylaşılanlar farklı olduğu için çözüm bulamadım.

Locale text karşılığı:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
GAME_EVENTS_MOON_DROP    Ayışığı Etkinliği
GAME_EVENTS_HEXAGON_DROP    Altıgen Etkinliği
GAME_EVENTS_CARVING_STONE_DROP    Oyma Taş Etkinliği
GAME_EVENTS_RAMADAN    Ramazan Etkinliği
GAME_EVENTS_XMAS    Yılbaşı Etkinliği
GAME_EVENTS_FOOTBALL_DROP    Futbol Topu Etkinliği
GAME_EVENTS_VALENTINE_DROP    Amorun Etkinliği
GAME_EVENTS_PET_DROP    Evcil Hayvan Etkinliği
GAME_EVENTS_KIDS_DAY_DROP    Bulmaca Kutusu Etkinliği
GAME_EVENTS_HALLOWEEN    Cadılar Bayramı Etkinliği
GAME_EVENTS_OLYMPIC_BADGE    Olimpiyat Etkinliği
GAME_EVENTS_OKEY_CARD    Okey Kart Etkinliği
GAME_EVENTS_MOUNT_DROP    Binek Sertifikası Etkinliği
GAME_EVENTS_ALIGNMENT    Derece Puanı Etkinliği
GAME_EVENTS_YEAR_ROUND    Yıl Dönümü Etkinliği
GAME_EVENTS_BOSS_HUNTERS    Bashido Avcıları Etkinliği
GAME_EVENTS_EASTER    Paskalya Etkinliği
GAME_EVENTS_FISH_EVENT    Balıkçılık Etkinliği
GAME_EVENTS_WORD_GAME    Kelime Etkinliği
GAME_EVENTS_SUPER_METIN    Süper Metin Etkinliği

Root karşılığı:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
    def __ClickEventClendarList(self):
        if constInfo.IS_OPEN_EVENT_INFORMATION == 1:
            return
        gameInfo.EVENTSLIST_OPEN = 1
    
    def Refresh(self):
        activate_event_count = 0    ## ActivateEventCount
        
        if self.eventinfoDialog == None:
            return
            
        self.eventinfoDialog.DeleteAllButton()    ## Delete All Buttons
        
        for i in xrange(gameEvents.EVENT_MAX_NUM):
            isActivate = gameEvents.IsActivateEvent(i)
            if isActivate == True:
                activate_event_count += 1
                self.eventinfoDialog.AppendButton("Etkinlik Takvimi", self.__ClickEventClendarList)
                if gameEvents.EVENT_MOON_DROP == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_MOON_DROP, self.__OpenEventItemInformationMoonDrop)
                elif gameEvents.EVENT_HEXAGON_DROP == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_HEXAGON_DROP, self.__OpenEventItemInformationHexagonDrop)
                elif gameEvents.EVENT_CARVING_STONE_DROP == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_CARVING_STONE_DROP, self.__OpenEventItemInformationCarvingStoneDrop)
                elif gameEvents.EVENT_RAMADAN == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_RAMADAN, self.__OpenEventItemInformationRamadan)
                elif gameEvents.EVENT_XMAS == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_XMAS, self.__OpenEventItemInformationXmas)
                elif gameEvents.EVENT_EASTER == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_EASTER, self.__OpenEventItemInformationEaster)
                    #if constInfo.EASTER_ACIK_METIN == 0:
                        #val = 1
                        #player.SetEasterEvent(int(val))
                        #constInfo.EASTER_ACIK_METIN = 1
                elif gameEvents.EVENT_FOOTBALL_DROP == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_FOOTBALL_DROP, self.__OpenEventItemInformationFootBallDrop)
                elif gameEvents.EVENT_VALENTINE_DROP == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_VALENTINE_DROP, self.__OpenEventItemInformationValentineDrop)
                elif gameEvents.EVENT_PET_DROP == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_PET_DROP, self.__OpenEventItemInformationPetDrop)
                elif gameEvents.EVENT_KIDS_DAY_DROP == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_KIDS_DAY_DROP, self.__OpenEventItemInformationKidsDayDrop)
                elif gameEvents.EVENT_HALLOWEEN == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_HALLOWEEN, self.__OpenEventItemInformationHalloween)
                elif gameEvents.EVENT_OLYMPIC_BADGE == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_OLYMPIC_BADGE, self.__OpenEventItemInformationOlympicBadge)
                elif gameEvents.EVENT_OKEY_CARD == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_OKEY_CARD, self.__OpenOkeyCardDialog)
                elif gameEvents.EVENT_MOUNT_DROP == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_MOUNT_DROP, self.__OpenEventItemInformationMountDrop)
                elif gameEvents.EVENT_ALIGNMENT == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_ALIGNMENT, self.__OpenEventItemInformationAlignment)
                elif gameEvents.EVENT_YEAR_ROUND == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_YEAR_ROUND, self.__OpenEventItemInformationYearRound)
                elif gameEvents.EVENT_BOSS_HUNTERS == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_BOSS_HUNTERS, self.__OpenBossHuntersDialog)
                elif gameEvents.EVENT_NEW_FISH == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_FISH_EVENT, self.__ClickFishEventButton)
                elif gameEvents.EVENT_WORD_GAME == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_WORD_GAME, self.__OpenEventItemInformationWordGame)
                elif gameEvents.EVENT_SUPER_METIN == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton(uiScriptLocale.GAME_EVENTS_SUPER_METIN, self.__OpenSuperMetinEventInformation)
                elif gameEvents.EVENT_CATCH_KING == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton("Kralı Yakala Etkinliği", self.__ClickCatchKingButton)
                elif gameEvents.EVENT_HALLOWEENS == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton("Yutnori Etkinliği", self.__OpenYutnoriDialog)
                elif gameEvents.EVENT_ATTENDANCE == i:
                    self.eventinfoDialog.AppendButton("Patron Avcısı Etkinliği", self.__ClickAttendanceButton)
1626166200126.png


amacım bu buton görüntüsünü değiştirebilmek kapat butonunun bg'si gibi yapmak istiyorum. Kapat butonunu kendim yaptım.

1626166781867.png

açılan pencerede buraya geriye doğru akan bir timer eklemek istiyorum. Örneğin 1 saat süreden geriye doğru gitmesini istiyorum.
 
Varsa ben bulamadığım için işte konu açtım olsa veya varsa bile bulamadım
event takvimi için uievent gibisinden bir dosya yok mu önce onu bul root içinden

yani asıl sorum şu bu gui nerden açılıyor illaki uiscriptte bunu çeken bir kod olmalı
 
event takvimi için uievent gibisinden bir dosya yok mu önce onu bul root içinden

yani asıl sorum şu bu gui nerden açılıyor illaki uiscriptte bunu çeken bir kod olmalı
ekliyen şahıs birden fazla eklemiş arama yaptığım zaman bir ton dosya çıkıyor uiscript içinde root içindeki class'larını buldum ama ben anlayamadığım için ve olayı pekiştiremediğim için pes ettim 2 saatir uğraşıyorum yok olmuyor deneme yapıyorum sonuç olumsuz sysserde vermiyor yani hata felan olsa diyecem yok oda değil yani dosyalarını bulamadım kısaca
 
root klasörü içinde Notepad++ ile .py" şeklinde sağ tarafına tırnak koyarak arama yap. Uiscriptten çağırılan bütün dosyalar karşına çıkacaktır. Ordan bakabilirsin hangisi olduğuna.
 
hallettim kanka sadece timer ekleme muhabbeti var ona bakıyorum şimdide henü çözüm bulamadım
Çok zor bir şey değil o. Minimap altı saat tarih konularına bak mantığı kavrarsin. Gui içine bir değişken yerlestirip SetText değeri olarak zamanı vereceksin.
 
Üst