Yardım Bu kısmı nasıl editlemem gerekiyor?

  • Konuyu açan Konuyu açan samed0106
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 95
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

samed0106

Üye
Üye
Mesaj
82
Çözümler
5
Beğeni
12
Puan
429
Ticaret Puanı
0
Benim dosyam:
Genişlet Daralt Kopyala
// @fixme199 BEGIN
struct PlayerSlotT {
    std::array<LPITEM,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> pItems;
    std::array<BYTE,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> bItemGrid;
editlemem gereken kısım:
Genişlet Daralt Kopyala
// Arat
    BYTE            bItemGrid[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];
    LPITEM            pItems[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];

// Değiştir - https://prnt.sc/qaqh20
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
#include "../../common/service.h"
    UINT            bItemGrid[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];
    LPITEM            pItems[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];
#else
    BYTE            bItemGrid[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];
    LPITEM            pItems[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];
#endif

BÖYLE OLUR MU?:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
#include "../../common/service.h"
    std::array<UINT,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> bItemGrid;
    std::array<LPITEM,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> pItems;
#else
    std:array<BYTE,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> bItemGrid;
    std:array<LPITEM,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> pItems;
#endif
 
Son düzenleme:
Benim dosyam:
Genişlet Daralt Kopyala
// @fixme199 BEGIN
struct PlayerSlotT {
    std::array<LPITEM,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> pItems;
    std::array<BYTE,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> bItemGrid;
editlemem gereken kısım:
Genişlet Daralt Kopyala
// Arat
    BYTE            bItemGrid[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];
    LPITEM            pItems[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];

// Değiştir - https://prnt.sc/qaqh20
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
#include "../../common/service.h"
    UINT            bItemGrid[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];
    LPITEM            pItems[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];
#else
    BYTE            bItemGrid[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];
    LPITEM            pItems[INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX];
#endif

BÖYLE OLUR MU?:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
#include "../../common/service.h"
    std::array<UINT,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> bItemGrid;
    std::array<LPITEM,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> pItems;
#else
    std:array<BYTE,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> bItemGrid;
    std:array<LPITEM,INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX> pItems;
#endif


ARAT YAZAN YERİ ARATIP BULMUŞ OLDUĞUN 2 KODU DEĞİŞTİRİCEKSİN.

BÖLE OLUR MU YAZDIĞIN YER GİBİ OLACAK.
 
Üst