Yardım Boss'un Canı %0 Olarak Gözüküyor !

  • Konuyu açan Konuyu açan Afraz
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 12
  • Gösterim Gösterim 792
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Afraz

Cehalet yenilmesi gereken en büyük düşmandır.
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
678
Çözümler
30
Beğeni
181
Puan
604
Ticaret Puanı
0
STS için bossların canı fazla olması normal birşey fakat canı fazla yapınca bu seferde canı %0 olarak gözüküyor oyun içi . Bunu source'den can sınırını arttırarak çözülebildiğini gördüm fakat nereden neyi ayarlamamız gerek onu araştırdım bulamadım. Yardımcı olabilicek varmıdır?
 
metin2 klasöründe ki locale_tr packını düzenle( item/mob.proto + item/mob.names dosyalarını dump_proto ile okutup çıkan dosyaları packın içine at ve tekrar paketle)
Bunlar basit işlemler , benim aradığım tam çözüm mob protodan'da sql'dende canı 1T yaptığımda o 1T Orantılı bir şekilde oyun içerisinde gözükmesi gerek. Buda sourceden ayarlanan birşey. Sourceden max hp miktarını arttırmak gerek görüntü için. Bunuda bulamadım :/

Birde boss'ların canı % Olarak gözüküyor. Bunu mob_proto ve sql'den ayarladığımız can olarak Tam olarak canının gözükmesini sağlayabilirmiyiz?

Örnek bossun canı 100.000

Boss'un üzerinde 100.000 Gözükücek vurduğumuzda vurdumuğumuz damage kadar azalacak bu başka serverlerde görüyorum fakat araştırdım bunuda bulamadım :/
 
Bunlar basit işlemler , benim aradığım tam çözüm mob protodan'da sql'dende canı 1T yaptığımda o 1T Orantılı bir şekilde oyun içerisinde gözükmesi gerek. Buda sourceden ayarlanan birşey. Sourceden max hp miktarını arttırmak gerek görüntü için. Bunuda bulamadım :/

sourcede sıkıntı olsa zaten navicata 500M / 1T değerini yazmaz veya moba vurduğunda hemen ölür. mob hp değeri DWORD kullanıyor yani python/client src tabanlı sorun olduğu gayet açık.

büyük ihtimal can göstergesi sisteminde veri tipi ile alakalı bir sorun mevcut, client source ve root/python incele.



Birde boss'ların canı % Olarak gözüküyor. Bunu mob_proto ve sql'den ayarladığımız can olarak Tam olarak canının gözükmesini sağlayabilirmiyiz?

Örnek bossun canı 100.000

Boss'un üzerinde 100.000 Gözükücek vurduğumuzda vurdumuğumuz damage kadar azalacak bu başka serverlerde görüyorum fakat araştırdım bunuda bulamadım :/
senin aradığın sistem şu : bar & decimal target hp
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Birde boss'ların canı % Olarak gözüküyor. Bunu mob_proto ve sql'den ayarladığımız can olarak Tam olarak canının gözükmesini sağlayabilirmiyiz?

Örnek bossun canı 100.000

Boss'un üzerinde 100.000 Gözükücek vurduğumuzda vurdumuğumuz damage kadar azalacak bu başka serverlerde görüyorum fakat araştırdım bunuda bulamadım :/
Bar decimal hp target diye arat bulursun ama sistemin sorunu var haberin olsun. Kullanıcılarında sağ click ile hplerini gösteriyor ama çok fazla buga giriyor. Google’da aratıp yorumları okursan görürsün zaten.
 
Bar decimal hp target diye arat bulursun ama sistemin sorunu var haberin olsun. Kullanıcılarında sağ click ile hplerini gösteriyor ama çok fazla buga giriyor. Google’da aratıp yorumları okursan görürsün zaten.
Aynen gördüm eklemekten vazgeçtim , %100 olarak ortantılı bir şekilde %0 a kadar düşsün yeter :D , bunun içinde sourceden hp sınırını arttırmak :/

@Whistle Sizin bir bilginiz varmıdır bu konu ile ilgilli ?
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
HpGauge kısmının 0 gözükmesi normal çünkü bildiğim kadarıyla belli bir sayıya göre oranlıyorlar gauge'u sorununu pythonda arayabilirsin
 
Geri
Üst