when kill begin
if npc.get_race() == 365 or npc.get_race() == 636 or npc.get_race() == 637 then
pc.give_item2(30220,1)
send_letter("Jinunggy'nin ruh taşını buldun.")
end
end
when 631.kill or 632.kill or 633.kill or 634.kill or 635.kill or 636.kill or 637.kill begin
local s = number(1, 500)
if s == 1 and pc.count_item(30220)==0 then
pc.give_item2(30220, 1)
send_letter("Jinunggy'nin ruh taşını buldun.")
end...
pass_percent mi bilemedim ve iki tane var pass_percentBiyolog questleri içinde ruh taşlarının düşmesi için drop oranları oluyor. Sayı aralığını düşürürseniz fazla atar, arttırırsanız az artar.
Quest kodlarınızı ekleyin bakiyim
----------------------------------------------------
--COLLECT QUEST_lv30
--METIN2 Collecting Quest
----------------------------------------------------
quest collect_quest_lv30 begin
state start begin
when login or levelup with pc.level >= 30 and pc.level <= 105 and not pc.is_gm() begin
set_state(information)
end
end
state information begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(20084)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Biologist Chaegirab")
end
send_letter("Biyoloğun Ricası ")
end
when button or info begin
say_title("Biyoloğun Ricası ")
say("")
say("Uriel'in öğrencisi Biyolog Chaegirab, ")
say("seni arıyor.")
say("Git ve ona yardım et.")
say("")
end
when __TARGET__.target.click or
20084.chat."Ork Dişi" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Biyolog Chaegirab:")
--- l
say("")
say("Aman!!! Bana , lütfen yardım et...")
say("Burada yaşayan canavarlar hakkında")
say("bilgi topluyorum..")
say("Bunu yanlız yapamam..")
say("Aslında bilgileri kendim ")
say("toplamam lazım..")
say("Tahmin edebileceğin gibi,")
say("Biyolog olarak büyük sorunlarım var.")
say("Bana lütfen yardım et, lütfen...")
say("Çalışmaların için tabi ki")
say("ödüllendirileceksin.")
say("")
wait()
say_title("Biyolog Chaegirab:")
say("")
say("Ejderha vadisinin canavarlarını inceliyorum.")
say("Ork'ların azı dişleri demiri bile ")
say("çiğneyebiliyor. Bu özellikleri yüzünden")
say("onlar benim için çok ilginç.")
say("Herhalde orklar ile bir derecede")
say("akrabayız..")
say("Orkların azı dişleri evrimin ")
say("anahtarı olması gerek.")
say("")
wait()
say_title("Biyolog Chaegirab:")
say("")
say("Bana ork azı dişi getirebilir misin ?")
say("Ama bana özel azı diş lazım! Bana")
say("bir özel diş getir, ama hep tek tek")
say("Onu muayene edebilmek için.")
say("Bol Şanslar!")
say("")
say("")
set_state(go_to_disciple)
pc.setqf("duration",0)
pc.setqf("collect_count",0)
pc.setqf("drink_drug",0)
end
end
state go_to_disciple begin
when letter begin
send_letter("Biyoloğun araştırması ")
end
when button or info begin
say_title("Ejderha Vadisi'nden Ork dişi")
--- l
say("")
say("Biyolog Chaegirab Ejderha Vadisi'ndeki")
say("Orkların azı dişini inceliyor. Ejderha")
say("vadisinden getirilecek dişler araştırmalar")
say("için lazım. Daha iyi inceleyebilmesi için,")
say("ona dişleri tek tek getirmelisin..")
say("")
say("")
say_item_vnum(30006)
say_reward("Şimdiye kadar ".." "..pc.getqf("collect_count").." tane ork dişi topladın.")
say("")
end
when 71035.use begin
if get_time() < pc.getqf("duration") then
say("")
say("Henüz büyülü suyu kullanamazsın.")
say("")
return
end
if pc.getqf("drink_drug")==1 then
say("")
say("Yoksa kullandın mı!")
say("")
return
end
if pc.count_item(30006)==0 then
say_title("Biyolog Chaegirab:")
say("")
say("Bana azı diş getirirsen,")
say("büyülü suyu kullanabilirsin.")
say("")
return
end
item.remove()
pc.setqf("drink_drug",1)
end
when 20084.chat."GM: collect_quest_lv30.skip_delay" with pc.count_item(30006) >0 and pc.is_gm() and get_time() <= pc.getqf("duration") begin
say(mob_name(20084))
say("You are GM, OK")
pc.setqf("duration", get_time()-1)
return
end
when 20084.chat."Ork dişi" with pc.count_item(30006) >0 begin
if get_time() > pc.getqf("duration") then
if pc.count_item(30006) >0 then
say_title("Biyolog Chaegirab")
--- l
say("")
say("Ah!! Bana bir azı dişi getirdin.")
say("Önce denemem lazım...")
say("Bu biraz zaman alabilir. Belki bir kaç gün.")
say("Daha sonra yine gel.")
say("")
pc.remove_item("30006",1)
if is_test_server() then
pc.setqf("duration",get_time()+2)
else
pc.setqf("duration",get_time()+1) -----------------------------------22½Ã°£
end
wait()
local pass_percent
if pc.getqf("drink_drug")==0 then
pass_percent=60
else
pass_percent=90
end
local s= number(1,100)
if s<= pass_percent then
if pc.getqf("collect_count")< 9 then
local index =pc.getqf("collect_count")+1
pc.setqf("collect_count",index)
say_title("Biyolog Chaegirab")
say("")
say("Müthiş!! Sen bir harikasın...")
say("Şimdi bana bu araştırma için ".." "..10-pc.getqf("collect_count").. "tane ")
say("daha diş lazım.")
say("Tamamlamak için")
say("Bol Şanslar!")
say("")
say("")
pc.setqf("drink_drug",0)
return
end
say_title("Biyolog Chaegirab:")
say("")
say("Bana azı dişlerini topladın !!")
say("Ama şimdi bana özel bir taş ")
say("lazım. Jinunggy'nin ruh taşı, onu")
say("bana getirebilir misin?")
say("Onu Orklarda bulabilirsin. ")
say("")
pc.setqf("collect_count",0)
pc.setqf("drink_drug",0)
pc.setqf("duration",0)
set_state(key_item)
return
else
say_title("Biyolog Chaegirab:")
say("Hmm.... Ne yazık ki bu kırık...")
say("Bunu kullanamam..")
say("Bana bir tane daha getir.")
say("")
pc.setqf("drink_drug",0)
return
end
else
say_title("Biyolog Chaegirab:")
say(""..item_name(30006).." 'ne sahip değilsin!")
return
end
else
say_title("Biyolog Chaegirab:")
--- l
say("")
say("Çok özür dilerim....")
say("Son Analiz daha bitmedi ")
say("Kusura bakma..")
say("Sonra bir daha ..")
say("gelebilir misin?")
say("")
say("")
say("")
return
end
end
end
state key_item begin
when letter begin
send_letter("Biyoloğun Araştırması ")
if pc.count_item(30220)>0 then
local v = find_npc_by_vnum(20084)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "")
end
end
end
when button or info begin
if pc.count_item(30220) >0 then
say_title("Özel Taş ")
say("")
--- l
say_reward("Nihayet ruh taşını buldun.")
say_reward("Bu taşı Biyolog Chargirab'a götür.")
say_reward("Seni bekliyor.")
say("")
return
end
say_title("Özel Taş ")
say("")
--- l
say("Araştırması için ona ")
say("10 ork azı dişi bulduktan sonra,")
say("Jinunggy'nin ruh taşı lazım.")
say_item_vnum(30220)
say("Taşı Biyolog Chaegirab'a götür.")
say("Ruh Taşını "..mob_name(635).." , ")
say(""..mob_name(636).." ve "..mob_name(637).."")
say("den alabilirsin.")
say("")
end
when kill begin
if npc.get_race() == 365 or npc.get_race() == 636 or npc.get_race() == 637 then
pc.give_item2(30220,1)
send_letter("Jinunggy'nin ruh taşını buldun.")
end
end
when __TARGET__.target.click or
20084.chat."Jinunggy'nin Ruh Taşı'nı buldum" with pc.count_item(30220) > 0 begin
target.delete("__TARGET__")
if pc.count_item(30220) > 0 then
say_title("Biyolog Chaegirab")
--- l
say("")
say("Ohh!!! Çok teşekür ederim..")
say("Ödül olarak gücün yükseliyor..")
say("Bu bir gizli reçete , içinde güç ")
say("artırımı var...")
say("Baek-Go sana bir güç iksiri yapacak, ona git.")
say("Iyi eğlenceler!")
say("Senin sayende orkların hayatı hakkında çok şeyi")
say("öğrendim.")
say("")
say("")
pc.remove_item(30220,1)
set_state(__reward)
else
say_title("Biyolog Chaegirab")
say(""..item_name(30220).." 'na sahip değilsin!")
say("")
return
end
end
end
state __reward begin
when letter begin
send_letter("Biyoloğun ödülü ")
local v = find_npc_by_vnum(20018)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Baek-Go")
end
end
when button or info begin
say_title("Biyoloğun ödülü ")
--- l
say("")
say("Jinunggy'nin ruh taşı ve azı dişlerinin")
say("ödülü olarak sana,")
say("Baek-Go'dan harika ilacı alman için")
say("Biyolog Chaegirab gizli bir reçete verdi.")
say("")
end
when __TARGET__.target.click or
20018.chat."Gizli Reçete" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Baek-Go:")
say("Ah bu Biyolog Chaegirab'ın reçetesi mi? Hm bu")
say("senin hareket hızını 10 puan artıracak. İşte")
say("iksirin! Aynı zamanda sana bu yüzüğü vermeliyim.")
say("Değerli görünüyor, kaybetme.")
say("Oh, işte ödülün!")
say_reward("Chaegirab'ın ricasını tamamladığın için ödül")
say_reward("olarak hareket hızın kalıcı olarak 10 puan")
say_reward("artırıldı.")
affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60) -- 60Years
pc.give_item2(71015)
pc.give_item2(50109)
clear_letter()
set_quest_state("collect_quest_lv40", "run")
set_state(__complete)
end
end
state __giveup__ begin
when 20084.chat."Bir deneme daha." begin
say_title("Biyolog Chaegirab:")
say("")
say("Bir daha denemek istiyor musun?")
say("Hmm..çok iyi")
say("Çok beğendim ama, ")
say("Lütfen bir daha dene.")
say("Görüşmek üzere.")
set_state(start)
end
end
state __complete begin
end
end
when kill begin
if npc.get_race() == 365 or npc.get_race() == 636 or npc.get_race() == 637 then
pc.give_item2(30220,1)
send_letter("Jinunggy'nin ruh taşını buldun.")
end
end
when 631.kill or 632.kill or 633.kill or 634.kill or 635.kill or 636.kill or 637.kill begin
local s = number(1, 500)
if s == 1 and pc.count_item(30220)==0 then
pc.give_item2(30220, 1)
send_letter("Jinunggy'nin ruh taşını buldun.")
end
end
when kill begin
if npc.get_race() == 635 or npc.get_race() == 636 or npc.get_race() == 637 then
local s = number(1,100)
if s==1 then
pc.give_item2(30220,1)
send_letter("Jinunggy'nin ruh taşını buldun.")
end
end
end