Bineklerin koşarken geriye atma sorunu fixed

ncp80

Üye
Üye
Mesaj
291
Çözümler
4
Beğeni
204
Puan
741
Ticaret Puanı
0
Game sourcede bulunan input_main.cpp açılır ;

ARAT :
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (((false == ch->IsRiding() && fDist > 25) || fDist > 40) && OXEVENT_MAP_INDEX != ch->GetMapIndex())

DEĞİŞTİR :
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (((false == ch->IsRiding() && fDist > 750) || fDist > 999) && OXEVENT_MAP_INDEX != ch->GetMapIndex())

İdeal Olanı (Tavsiye Edilen) :

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (((false == ch->IsRiding() && fDist > 30) || fDist > 60) && OXEVENT_MAP_INDEX != ch->GetMapIndex())

Ve Sorununuz çözülür :)
 
Peki neden geriye atıyor? Çok hızlı gittiği için mi?
 
çok seri gittiği için oyun hile algılıyor gibi oluyor ondan kaynaklı geri atma yapıyor bazı fileslerdede oyundan atma yapar direk
 
Üst