Yardım Binekler Hakkında

  • Konuyu açan Konuyu açan Brodway0606
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 9
  • Gösterim Gösterim 676
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Brodway0606

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
34
Beğeni
4
Puan
431
Ticaret Puanı
0
Binek ekledim oyuna hızını hiç bir şekilde düşüremiyorum bazı çözüm yolları buldum hiç biri işe yaramadı modeliyle alakalı sanırım ben elimde olan bir bineğin pack taraflı görüntüsünü yani gr2 dosyalarını değiştirdim kodları vs ellemedim ama binek acayip fazla hızlı koşuyor bunu nerden nasıl çözebilirim ? bineği yavaşlatmam gerekiyor yavaşlatmazsam oyunda geriye atıyor yani okadar hızlı olmasına gerek yok lütfen yardım
 
Öncelikle değiştirmek istediğiniz binek hangisi? Daha sonrasında hangi yolları denediniz? Yazarsanız daha hızlı ulaşırız.

Quest ile mi verilmiş?
Item_proto ile mi verilmiş?
C++ ile game source ile mi verilmiş?
 
Öncelikle değiştirmek istediğiniz binek hangisi? Daha sonrasında hangi yolları denediniz? Yazarsanız daha hızlı ulaşırız.

Quest ile mi verilmiş?
Item_proto ile mi verilmiş?
C++ ile game source ile mi verilmiş?
modelle alakalı olabileceğini düşünüyorum navicatta mob_proto 'da move speed düşürdüm olmadı zaten ben hazırda olan bineğimin yerine ekledim model yolunu değişerek bu güç bineğini ekledim bi kaç quest fonksiyonuda denedim olmadı item_proto tarafında nereyi editleyecem bilmiyorrum
 
Rodane.png



BUDA EKLEDİĞİM BİNEĞİN GÖRÜNTÜSÜ
 
Elinizde açık kaynak kodları varmı ? client ve game olarak birde txt üzerindenmi okuyor sunucunuz yoksa sql mi onuda kontrol edin en son olarak locale tarafınıda güncelleyin pack olarak sql ise xml olarak oradanda düzeltmeniz gerekir .
 
Elinizde açık kaynak kodları varmı ? client ve game olarak birde txt üzerindenmi okuyor sunucunuz yoksa sql mi onuda kontrol edin en son olarak locale tarafınıda güncelleyin pack olarak sql ise xml olarak oradanda düzeltmeniz gerekir .
Elimde herşey mevcut src falan ayrıca sql çekiyor no txt var ayrıca locale dediğiniz neresi pack tarafında mob_proto'yumu bahsediyorsunuz sql taraflı yaptığımız işlemleri no txt olmasına rağmen yinede txt taraflıdamı işlem yapmanız gerekiyor?
 
Elimde herşey mevcut src falan ayrıca sql çekiyor no txt var ayrıca locale dediğiniz neresi pack tarafında mob_proto'yumu bahsediyorsunuz sql taraflı yaptığımız işlemleri no txt olmasına rağmen yinede txt taraflıdamı işlem yapmanız gerekiyor?
hayır no txt ise tekrardan , txt yapmana gerek yok . Sqlde yaptıklarını oyunun pack kısmınıda atman gerekiyor. locale packinin içerisindeki item protoya dump ile yapabilirsin txt ise yada xml ile yapacaksın .
Ayrıca bineklerin genel olarak geri atmamasını istiyorsan .
char_affect.cpp aç (game src)
Düzenlenmemiş kodlarda:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType)
{
ComputePoints();
}

Görünmezlik bugu için sonradan düzenlenmiş kodlarda:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType)
ComputePoints();
else
UpdatePacket();


Bu kısmı bulduktan sonra aşağıdaki şekilde düzenlemeniz gerekiyor:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType && AFFECT_MOUNT != pkAff->dwType)
ComputePoints();
else
UpdatePacket();
 
hayır no txt ise tekrardan , txt yapmana gerek yok . Sqlde yaptıklarını oyunun pack kısmınıda atman gerekiyor. locale packinin içerisindeki item protoya dump ile yapabilirsin txt ise yada xml ile yapacaksın .
Ayrıca bineklerin genel olarak geri atmamasını istiyorsan .
char_affect.cpp aç (game src)
Düzenlenmemiş kodlarda:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType)
{
ComputePoints();
}

Görünmezlik bugu için sonradan düzenlenmiş kodlarda:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType)
ComputePoints();
else
UpdatePacket();


Bu kısmı bulduktan sonra aşağıdaki şekilde düzenlemeniz gerekiyor:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType && AFFECT_MOUNT != pkAff->dwType)
ComputePoints();
else
UpdatePacket();
Yardımlarınız için teşekkürler deneyip bir daha rahatsız edeceğim ❤️
 
hayır no txt ise tekrardan , txt yapmana gerek yok . Sqlde yaptıklarını oyunun pack kısmınıda atman gerekiyor. locale packinin içerisindeki item protoya dump ile yapabilirsin txt ise yada xml ile yapacaksın .
Ayrıca bineklerin genel olarak geri atmamasını istiyorsan .
char_affect.cpp aç (game src)
Düzenlenmemiş kodlarda:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType)
{
ComputePoints();
}

Görünmezlik bugu için sonradan düzenlenmiş kodlarda:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType)
ComputePoints();
else
UpdatePacket();


Bu kısmı bulduktan sonra aşağıdaki şekilde düzenlemeniz gerekiyor:

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (AFFECT_REVIVE_INVISIBLE != pkAff->dwType && AFFECT_MOUNT != pkAff->dwType)
ComputePoints();
else
UpdatePacket();
merhabalar denemeye bugün fırsat buldum hayatımdaki olumsuzluklardan dolayı sql + pack içerisinde mob_proto editledim fakat sonuç aynı ayrıca char_affect.cpp denedim durum aynı değişen olmadı :/
 
merhabalar denemeye bugün fırsat buldum hayatımdaki olumsuzluklardan dolayı sql + pack içerisinde mob_proto editledim fakat sonuç aynı ayrıca char_affect.cpp denedim durum aynı değişen olmadı :/
Tahminimce problem bineğin animasyonları ile alakalı 3d max ile düzenlemekten başka çare yok diye düşünüyorum
 
Üst