Binek Üzerinde Silahsız Vurunca Çıkan Syserr Çözümü

  • Konuyu açan Konuyu açan xplarges
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 374

xplarges

Üye
Üye
Mesaj
121
Çözümler
10
Beğeni
39
Puan
119
Ticaret Puanı
0
Merhabalar,

Bineğin üzerinde giderken elinizde silah yoksa ve boşluğa bastığınızda bu syserr'i alıyorsanız doğru yerdesiniz.
Not: Elinizde olta varken boşluğa basınca binek duruyormuş, bu çözüm onu da çözüyor.
SYSERR:
Genişlet Daralt Kopyala
CActorInstance::__RunNextCombo(wComboType=0, wComboIndex=1) - m_pkCurRaceData->GetComboDataPointer(m_wcurMotionMode=9, &pComboData) == NULL

Yerde iken elinizde olta varken bir moba saldırmak için tıkladığınızda bu syserr'i alıyorsanız doğru yerdesiniz.
SYSERR:
Genişlet Daralt Kopyala
CActorInstance::__RunNextCombo(wComboType=0, wComboIndex=1) - m_pkCurRaceData->GetComboDataPointer(m_wcurMotionMode=8, &pComboData) == NULL

Yay kullanan karakter safezone'daki bir karaktere saldırdığında oluşan görüntü bugu oluyorsa doğru yerdesiniz.
Not: Düşmanlar safezone'a girdiğinde, ona saldırmak için takip ediyormuş, bu çözüm onu da çözüyor. Zaten vurulamayan birine vurmaya çalışmak çok saçma olurdu. :D
Önce:

Sonra:


Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.
 
Son düzenleme:
//UPDATE

Yay kullanan karakter safezone'daki bir karaktere saldırdığında oluşan görüntü bugu çözüldü.
 
Üst