- Mesaj
- 2.852
- Çözümler
- 297
- Beğeni
- 2.134
- Puan
- 1.850
- Ticaret Puanı
- 2
Merhaba arkadaşlar güncel olarak trde bulunan bir tanım olur kendisi hydra mapi ile ilgili bir şey tam olarak ne işe yaradığı hakkında pek fikrim yok fakat trnin Wolfman + 6. 7. Skillerin bulunduğu Skilldesc.txt skilldesc dosyasını kullanırken gözüme çarptı ve belki devamını getirebiliriz diye düşündüm. Eğer bilgisi olan var ise bu kodların devamını getirmede yardımcı olabilir.
PythonPlayerSkill.cpp
PythonSkill.cpp
PythonSkill.h
PythonPlayerSkill.cpp
Bul:
bool CPythonPlayer::__ProcessEnemySkillTargetRange(CInstanceBase& rkInstMain, CInstanceBase& rkInstTarget, CPythonSkill::TSkillData& rkSkillData, DWORD dwSkillSlotIndex)
{
DWORD dwSkillTargetRange = __GetSkillTargetRange(rkSkillData);
float fSkillTargetRange = float(dwSkillTargetRange);
if (fSkillTargetRange <= 0.0f)
return true;
float fTargetDistance = rkInstMain.GetDistance(&rkInstTarget);
extern bool IS_HUGE_RACE(unsigned int vnum);
if (IS_HUGE_RACE(rkInstTarget.GetRace()))
{
fTargetDistance -= 200.0f;
}
if (fTargetDistance >= fSkillTargetRange)
{
if (rkSkillData.IsChargeSkill())
{
if (!__IsReservedUseSkill(dwSkillSlotIndex))
__SendUseSkill(dwSkillSlotIndex, 0);
}
__ReserveUseSkill(rkInstTarget.GetVirtualID(), dwSkillSlotIndex, dwSkillTargetRange);
return false;
}
Altına Ekle:
if (rkSkillData.dwSkillAttribute & CPythonSkill::SKILL_ATTRIBUTE_IGNORE_BLOCK)
if (!strcmp(CPythonBackground::Instance().GetWarpMapName(), "metin2_defensewave"))
return true;
PythonSkill.cpp
Bul:
m_SkillAttributeIndexMap.insert(std::map<std::string, DWORD>::value_type("SEARCH_TARGET", SKILL_ATTRIBUTE_SEARCH_TARGET));
Altına Ekle:
m_SkillAttributeIndexMap.insert(std::map<std::string, DWORD>::value_type("IGNORE_BLOCK", SKILL_ATTRIBUTE_IGNORE_BLOCK));
PythonSkill.h
Bul:
SKILL_ATTRIBUTE_SEARCH_TARGET = (1 << 23),
Altına Ekle:
SKILL_ATTRIBUTE_IGNORE_BLOCK = (1 << 24),