Yardım Battle pass client çökme sorunu

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

atatune

Üye
Üye
Mesaj
16
Çözümler
2
Beğeni
1
Puan
43
Ticaret Puanı
0
Şu an server'a eklediğim Battle-Pass sistemini açmak için minimap'teki icon'a dokunduğumda 5 dk boyunca client ile server arasındaki iletişim kayboluyor ve Battle-Pass ekranının açılmasını bekliyorum. Ekran geldiğinde server ile iletişim tekrardan sağlanıyor fakat Battle-Pass arayüzü ekranda kalmıyor, kapanıyor. Arayüzü açmaya çalışmadığım esnada görevler de yapılabiliyor fakat arayüzü açmaya çalıştığımda client-sever iletişimi kaybediyorum. sadece battle-pass arayüzünü açmaya çalışan kişi tarafında yaşanıyor. server'daki diğer kişilerin oyunu etkilenmiyor. ne client side ne server side herhangi bir hata mesajı bulunmuyor. packet.h dosyalarım uyuşuyor.
 
Sysser illaki düşüyordur bu işlemi yaptıktan sonra game/client sysserleri tekrar gözden geçir bizimle paylaş
 
Sysser illaki düşüyordur bu işlemi yaptıktan sonra game/client sysserleri tekrar gözden geçir bizimle paylaş
HATA MESAJI:
Genişlet Daralt Kopyala
SYSERR: Aug 25 18:26:30 :: pid_init:
Start of pid: 38327

SYSERR: Aug 25 18:31:20 :: Process: SEQUENCE 220a1180 mismatch 0xaf != 0x64 header 254
SYSERR: Aug 25 18:31:20 :: Process: SEQUENCE_LOG [UNKNOWN]-------------
        [254 : 0xaf]

server tarafında bunu buldum KONUDAKI fix ile dc atma sorununu çözdüm fakat aynı durum, yine syserr'e düşüyor ve sorun devam ediyor.
 
Eklediğin sistemin packet_info değerini tam tersi yap. Eğer sequence varsa tabi.
 
Eklediğin sistemin packet_info değerini tam tersi yap. Eğer sequence varsa tabi.
anlatmak istediğinizi tam anlayamadım.

packet_info.cpp eklemem bu şekilde :

packet_info.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_BATTLE_PASS
    Set(HEADER_CG_BATTLE_PASS, sizeof(TPacketCGBattlePassAction), "BattlePass");
#endif

Packet.h eklemelerim bu şekilde:

packet.h:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_BATTLE_PASS
enum
{
    HEADER_GC_BATTLE_PASS_OPEN = 235,
    HEADER_GC_BATTLE_PASS_UPDATE = 236,
    HEADER_GC_BATTLE_PASS_RANKING = 237,
    
    HEADER_CG_BATTLE_PASS = 238,
};
 
Seq kaldırıldıysa o hatayı atmaz @Kaiser’e ait sequence konusunu inceler misin.
 
Üst