İstek Balık Botu

  • Konuyu açan Konuyu açan bckntr
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 94
Konu sahibinin aradığı materyalleri bulmasına yardımcı olmak için konuya yorum yazabilirsiniz.

bckntr

Z I M B A
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Mesaj
1.297
Çözümler
75
Beğeni
2.050
Puan
1.819
Ticaret Puanı
0
Hayırlı cumalar herkese, Oyun içi Balık botu arıyorum elinde olup paylaşan üyemize şimdiden teşekkürler.

Not : Hile aramıyorum :D normal afk balık botu
 
Şu paylaşılan misali fileste var denemedim ama guisi güzel aramızda kalsın kimseye söyleme ;)
 
Hayırlı cumalar herkese, Oyun içi Balık botu arıyorum elinde olup paylaşan üyemize şimdiden teşekkürler.

Not : Hile aramıyorum :D normal afk balık botu
game.py aç ve ara

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
onPressKeyDict[app.DIK_F]            = lambda : self.__PressFKey()

Altına Ekle:

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
onPressKeyDict[app.DIK_F8]            = lambda : self.BalikBotu()

game.py en alta ekle


Python:
Genişlet Daralt Kopyala
    def BalikBotu(self):
        import fishbot_navaria
        self.fishbot_navaria = fishbot_navaria.MultihackDialog()
        self.fishbot_navaria.Show()

root içerisine fishbot_navaria.py isimli dosya oluştur ve içeriği kaydet.

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
import player
import net
import ui
import chat
import chr
import app
import chrmgr
import item
import uiScriptLocale

class MultihackDialog(ui.BoardWithTitleBar):

    state = "Durduruldu"
    Config = (3.5, 1.0)

    def __init__(self):
        ui.BoardWithTitleBar.__init__(self)
        self.LoadDuelWindow()
        
    def __del__(self):
        ui.BoardWithTitleBar.__del__(self)
        
    def Destroy(self):
        self.Hide()
        return True
        
    def LoadDuelWindow(self):
        self.SetSize(250, 168)
        self.Show()
        self.AddFlag("float")
        self.AddFlag("movable")
        self.SetTitleName("Servername - Balik Botu")
        self.SetCenterPosition()
        self.SetCloseEvent(self.Close)
        self.LoadButtons()
        
    def LoadButtons(self):
        self.textShow1 = ui.TextLine()
        self.textShow1.SetParent(self)
        self.textShow1.SetPosition(125, 40)
        self.textShow1.SetHorizontalAlignCenter()
        self.textShow1.SetDefaultFontName()
        self.textShow1.SetText("Balik yakalama suresi")
        self.textShow1.Show()

        self.sliderBar1 = ui.SliderBar()
        self.sliderBar1.SetParent(self)
        self.sliderBar1.SetPosition(21, 60)
        self.sliderBar1.SetEvent(ui.__mem_func__(self.SetConfig))
        self.sliderBar1.SetSliderPos(0.28)
        self.sliderBar1.Show()

        self.textLine1 = ui.TextLine()
        self.textLine1.SetParent(self)
        self.textLine1.SetPosition(204, 58)
        self.textLine1.SetDefaultFontName()
        self.textLine1.SetText("3.5 saniye")
        self.textLine1.Show()

        self.textShow2 = ui.TextLine()
        self.textShow2.SetParent(self)
        self.textShow2.SetPosition(125, 80)
        self.textShow2.SetHorizontalAlignCenter()
        self.textShow2.SetDefaultFontName()
        self.textShow2.SetText("Bekleme suresi")
        self.textShow2.Show()

        self.sliderBar2 = ui.SliderBar()
        self.sliderBar2.SetParent(self)
        self.sliderBar2.SetPosition(21, 100)
        self.sliderBar2.SetEvent(ui.__mem_func__(self.SetConfig))
        self.sliderBar2.SetSliderPos(0.5)
        self.sliderBar2.Show()

        self.textLine2 = ui.TextLine()
        self.textLine2.SetParent(self)
        self.textLine2.SetPosition(204, 98)
        self.textLine2.SetDefaultFontName()
        self.textLine2.SetText("2.5 saniye")
        self.textLine2.Show()

        self.startFish = ui.Button()
        self.startFish.SetParent(self)
        self.startFish.SetPosition(60, 130)
        self.startFish.SetUpVisual("d:/ymir work/ui/public/middle_button_01.sub")
        self.startFish.SetOverVisual("d:/ymir work/ui/public/middle_button_02.sub")
        self.startFish.SetDownVisual("d:/ymir work/ui/public/middle_button_03.sub")
        self.startFish.SetText("Basla")
        self.startFish.SetEvent(lambda : self.ChangeState("Basla"))
        self.startFish.Show()

        self.stopFish = ui.Button()
        self.stopFish.SetParent(self)
        self.stopFish.SetPosition(129, 130)
        self.stopFish.SetUpVisual("d:/ymir work/ui/public/middle_button_01.sub")
        self.stopFish.SetOverVisual("d:/ymir work/ui/public/middle_button_02.sub")
        self.stopFish.SetDownVisual("d:/ymir work/ui/public/middle_button_03.sub")
        self.stopFish.SetText("Durduruldu")
        self.stopFish.SetEvent(lambda : self.ChangeState("Durduruldu"))
        self.stopFish.Show()

    def SetConfig(self):
        (Delay, Tolerance) = self.Config
        if self.sliderBar1.GetSliderPos() * 9 + 1 != Delay:
            Delay = self.sliderBar1.GetSliderPos() * 9 + 1
            try:
                Tmp = str(Delay).split(".")
                Delay = str(Tmp[0]) + "." + Tmp[1][:1]
            except:
                pass
            self.textLine1.SetText(str(Delay) + " saniye")
        if self.sliderBar2.GetSliderPos() * 2 != Tolerance:
            Tolerance = self.sliderBar2.GetSliderPos() * 2
            try:
                Tmp = str(Tolerance).split(".")
                Tolerance = str(Tmp[0]) + "." + Tmp[1][:1]
            except:
                pass
            self.textLine2.SetText(str(Tolerance) + " saniye")
        self.Config = (Delay, Tolerance)

    def ChangeState(self, arg):
        chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_NOTICE, "[Balik Botu] Durum: " + str(arg))
        self.state = arg
        if arg == "Basla":
            if self.AddBait():
                self.ProcessTimeStamp = app.GetTime()
                self.FishAction()
                self.state = "Balik Bekliyor"
        else:
            self.FishAction()
        
    def OnRender(self):
        if self.state == "Durduruldu":
            return
        if self.state == "Basla":
            if self.ProcessTimeStamp + 4.0 < app.GetTime(): # 4 saniye
                if self.AddBait():
                    self.FishAction()
                    self.ProcessTimeStamp = app.GetTime()
                    self.state = "Balik Bekliyor"
                    chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_NOTICE, "[Balik Botu] Olta atildi balik bekleniyor.")
        if self.state == "Fish":
            if self.ProcessTimeStamp + float(self.Config[0]) < app.GetTime():
                self.FishAction()
                self.ProcessTimeStamp = app.GetTime()
                self.state = "Basla"
        if self.state == "Balik Bekliyor":
            if not chrmgr.IsPossibleEmoticon(-1):
                chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_NOTICE, "[Balik Botu] Yem takiliyor.")
                self.ProcessTimeStamp = app.GetTime() + 2.0 + float(self.RandomTolerance())
                self.state = "Fish"
            if self.ProcessTimeStamp + 48.0 < app.GetTime(): # 48 saniye
                self.ProcessTimeStamp = app.GetTime()
                self.state = "Basla"

    def RandomTolerance(self):
        Tolerance = float(self.Config[1])*10
        Rnd = app.GetRandom(0, int(Tolerance))
        return DivideToFloat(Rnd, 10)

    def FishAction(self):
        player.SetAttackKeyState(True)
        player.SetAttackKeyState(False)

    def AddBait(self):
        Baits = [27800, 27801]
        Baitcount = 0
        for bait in Baits:
            Baitcount += player.GetItemCountByVnum(bait)
        if Baitcount <= 0:
            chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_NOTICE, "[Balik Botu] Yem kalmadi.")
            self.state = "Durduruldu"
            return 0
        else:
            for InventorySlot in xrange(player.INVENTORY_PAGE_SIZE*2):
                ItemValue = player.GetItemIndex(InventorySlot)
                try:
                    Baits.index(ItemValue)
                    net.SendItemUsePacket(InventorySlot)
                    return 1
                except:
                    pass
        
    def Close(self):
        self.Hide()

    def OnPressEscapeKey(self):
        self.Close()
        return True

def IsDivideAble(x, y):
    if x == 0:
        return
    if float(x/y) == DivideToFloat(x, y):
        return 1

def DivideToFloat(x, y):
    y = x * (y**-1)
    return y
 
Geri
Üst