Çözüldü Ayışığı vb. eventlere mob level sınırı ekleme

  • Konuyu açan Konuyu açan macapapazz
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 514
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

macapapazz

Üye
Üye
Mesaj
4
Beğeni
0
Puan
438
Ticaret Puanı
0
Merhaba,
1.köy slotlarından ayışığı düşmesini istemiyorum 26 level üzeri moblardan düşmesini istiyorum bunu nasıl sağlayabilirim?

Yardımcı olmak isteyen arkadaşlarıma şimdiden teşekkürler ederim.

char_manager.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
    eventPtr = CheckEventIsActive(MOONLIGHT_EVENT, killerEmpire);
    if (eventPtr && LEVEL_DELTA(pkChr->GetLevel(), pkKiller->GetLevel(), 20))
    {
        const int prob = number(1, 100);
        const int success_prob = eventPtr->value[3];
        if (success_prob >= prob)
        {
            LPITEM item = ITEM_MANAGER::Instance().CreateItem(50011, 1, 0, true);
            if (item) vec_item.emplace_back(item);
        }
    }
 
Çözüm
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
eventPtr = CheckEventIsActive(MOONLIGHT_EVENT, killerEmpire);
if (eventPtr && LEVEL_DELTA(pkChr->GetLevel(), pkKiller->GetLevel(), 20) && pkKiller->GetLevel() >= 10)
{
    const int prob = number(1, 100);
    const int success_prob = eventPtr->value[3];
    if (success_prob >= prob)
    {
        LPITEM item = ITEM_MANAGER::Instance().CreateItem(50011, 1, 0, true);
        if (item) vec_item.emplace_back(item);
    }
}

Burada ek olarak pkKiller->GetLevel() >= 10 koşulu eklendi. Bu koşul, sadece seviyesi 10 veya daha büyük olan canavarlardan eşya düşmesine izin verecektir.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
eventPtr = CheckEventIsActive(MOONLIGHT_EVENT, killerEmpire);
if (eventPtr && LEVEL_DELTA(pkChr->GetLevel(), pkKiller->GetLevel(), 20) && pkKiller->GetLevel() >= 10)
{
    const int prob = number(1, 100);
    const int success_prob = eventPtr->value[3];
    if (success_prob >= prob)
    {
        LPITEM item = ITEM_MANAGER::Instance().CreateItem(50011, 1, 0, true);
        if (item) vec_item.emplace_back(item);
    }
}

Burada ek olarak pkKiller->GetLevel() >= 10 koşulu eklendi. Bu koşul, sadece seviyesi 10 veya daha büyük olan canavarlardan eşya düşmesine izin verecektir.
 
Çözüm
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
eventPtr = CheckEventIsActive(MOONLIGHT_EVENT, killerEmpire);
if (eventPtr && LEVEL_DELTA(pkChr->GetLevel(), pkKiller->GetLevel(), 20) && pkKiller->GetLevel() >= 10)
{
    const int prob = number(1, 100);
    const int success_prob = eventPtr->value[3];
    if (success_prob >= prob)
    {
        LPITEM item = ITEM_MANAGER::Instance().CreateItem(50011, 1, 0, true);
        if (item) vec_item.emplace_back(item);
    }
}

Burada ek olarak pkKiller->GetLevel() >= 10 koşulu eklendi. Bu koşul, sadece seviyesi 10 veya daha büyük olan canavarlardan eşya düşmesine izin verecektir.
Yardımlarınız için çok teşekkür ederim hocam <3
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst