Çözüldü Auto Select Skill 6 skill , ve m1 nasıl yapabilirim

  • Konuyu açan Konuyu açan onurgorhan
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 6
  • Gösterim Gösterim 521
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

onurgorhan

Üye
Üye
Mesaj
54
Çözümler
2
Beğeni
0
Puan
444
Ticaret Puanı
0
1701807163658.png



sorunsuz bi sekilde ekledim amam 6 skill buraya nasıl eklerim bide m1 yapmak için hangilerini düzenlemem lazım yardım edermisiniz
 
Çözüm
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if(ch->GetJob() == 0) // savaşçı ise
{
    if(skillIndex == 1) // bedensel ise
    {
        ch->SetSkillLevel(1, 50); // 1 numaralı skili(üç yönlü kesme) P / S yap.
    }
    else //(0) zihinsel ise
    {
        ch->SetSkillLevel(16, 50);
    }
}
Bu açıklamalardan yola çıkarak 6. skilleri de ekleyebilirsin.

Son olarak 50 olan kısım skilin seviyesidir. Ancak sage skill kullanmıyorsan o 50 olan yerlerin 40 olması gerek.
Yani normalde;
30-40 arası = G1 - G10 arasını,
20-30 arası = M1 - M10 arasını temsil eder.
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if(ch->GetJob() == 0) // savaşçı ise
{
    if(skillIndex == 1) // bedensel ise
    {
        ch->SetSkillLevel(1, 50); // 1 numaralı skili(üç yönlü kesme) P / S yap.
    }
    else //(0) zihinsel ise
    {
        ch->SetSkillLevel(16, 50);
    }
}
Bu açıklamalardan yola çıkarak 6. skilleri de ekleyebilirsin.

Son olarak 50 olan kısım skilin seviyesidir. Ancak sage skill kullanmıyorsan o 50 olan yerlerin 40 olması gerek.
Yani normalde;
30-40 arası = G1 - G10 arasını,
20-30 arası = M1 - M10 arasını temsil eder.
 
Çözüm
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if(ch->GetJob() == 0) // savaşçı ise
{
    if(skillIndex == 1) // bedensel ise
    {
        ch->SetSkillLevel(1, 50); // 1 numaralı skili(üç yönlü kesme) P / S yap.
    }
    else //(0) zihinsel ise
    {
        ch->SetSkillLevel(16, 50);
    }
}
Bu açıklamalardan yola çıkarak 6. skilleri de ekleyebilirsin.

Son olarak 50 olan kısım skilin seviyesidir. Ancak sage skill kullanmıyorsan o 50 olan yerlerin 40 olması gerek.
Yani normalde;
30-40 arası = G1 - G10 arasını,
20-30 arası = M1 - M10 arasını temsil eder.
Işık hızında yetişmene bayılıyorum
 
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if(ch->GetJob() == 0) // savaşçı ise
{
    if(skillIndex == 1) // bedensel ise
    {
        ch->SetSkillLevel(1, 50); // 1 numaralı skili(üç yönlü kesme) P / S yap.
    }
    else //(0) zihinsel ise
    {
        ch->SetSkillLevel(16, 50);
    }
}
Bu açıklamalardan yola çıkarak 6. skilleri de ekleyebilirsin.

Son olarak 50 olan kısım skilin seviyesidir. Ancak sage skill kullanmıyorsan o 50 olan yerlerin 40 olması gerek.
Yani normalde;
30-40 arası = G1 - G10 arasını,
20-30 arası = M1 - M10 arasını temsil e
SetSkilllLevel121 Baslayanlara dokunmama gerek varmı 50 baslayanlar onlarıda 20 yapıyımmı yoksa sadece asadakilermi
 

Dosya Eklentileri

  • Screenshot_2023-12-06-10-26-26-287_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-12-06-10-26-26-287_com.android.chrome.jpg
    761,1 KB · Gösterim: 36
6 skill için eklemek örnek verirmisin
121-122 olan kısımlardaki 50'yi de 40 yap ama 122 - 2 olarak kalsın.
Bu beceriler pasif becerilerdir (Kombo, chunjo lisan vb)

6.skilleri eklemek için ise locale/tr/skilldesc.txt dosyasına bakabilirsin.
Oradaki 6.skillerin kodunu alıp gösterdiğim şekilde yeni bir SetSkillLevel satırı olarak ilgili yerlere ekle.
Dikkat etmen gereken tek şey, skillIndex'e göre eklemen lazım. Yani bedensel savaşçı skillerinin yanına zihinsel savaşçının 6.skilini eklememen gerek.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst