//bul değiştir
#ifdef __AURA_SYSTEM__
else if (GetSubType() == COSTUME_AURA)
{
toSetPart = PART_AURA;
toSetValue = (bAdd) ? this->GetVnum() : 0;
}
#endif
AuraClearEffect sorunMerhabalar aura giysimi çıkardığımda katekter üzerinden effect kalkmıyor
-Karakter attığımda, ışınlandığımda client kapatıp açtığımdada aynı şekilde effect karekter üzerinde kalıyor
İlgili görsel;
21872 eklentisini görüntüle
Ne gibi bir değişiklik yapmalıyımAuraClearEffect sorun
SetAuraNe gibi bir değişiklik yapmalıyım
İnstancebase.cppBahsettiğiniz bu alanmı arattığımda ClearAuraEffect adında bir metin bulmuyor olarak görüyorum21874 eklentisini görüntüle
blok olcak
#ifdef ENABLE_AURA_SYSTEM
public:
enum EItemAuraSockets
{
ITEM_SOCKET_AURA_DRAIN_ITEM_VNUM,
ITEM_SOCKET_AURA_CURRENT_LEVEL,
ITEM_SOCKET_AURA_BOOST,
};
enum EItemAuraMaterialValues
{
ITEM_VALUE_AURA_MATERIAL_EXP,
};
enum EItemAuraBoostValues
{
ITEM_VALUE_AURA_BOOST_PERCENT,
ITEM_VALUE_AURA_BOOST_TIME,
ITEM_VALUE_AURA_BOOST_UNLIMITED,
};
private:
typedef struct SAuraRefineInfo
{
BYTE bAuraRefineInfoLevel;
BYTE bAuraRefineInfoExpPercent;
} TAuraRefineInfo;
std::vector<TItemData> m_AuraItemInstanceVector;
protected:
bool m_bAuraWindowOpen;
BYTE m_bOpenedAuraWindowType;
TItemPos m_AuraRefineActivatedCell[AURA_SLOT_MAX];
TAuraRefineInfo m_bAuraRefineInfo[AURA_REFINE_INFO_SLOT_MAX];
void __ClearAuraRefineWindow();
public:
void SetAuraRefineWindowOpen(BYTE wndType);
BYTE GetAuraRefineWindowType() const { return m_bOpenedAuraWindowType; };
bool IsAuraRefineWindowOpen() const { return m_bAuraWindowOpen; }
bool IsAuraRefineWindowEmpty();
void SetAuraRefineInfo(BYTE bAuraRefineInfoSlot, BYTE bAuraRefineInfoLevel, BYTE bAuraRefineInfoExpPercent);
BYTE GetAuraRefineInfoLevel(BYTE bAuraRefineInfoSlot);
BYTE GetAuraRefineInfoExpPct(BYTE bAuraRefineInfoSlot);
void SetAuraItemData(BYTE bSlotIndex, const TItemData& rItemInstance);
void DelAuraItemData(BYTE bSlotIndex);
BYTE FineMoveAuraItemSlot();
BYTE GetAuraCurrentItemSlotCount();
BOOL GetAuraItemDataPtr(BYTE bSlotIndex, TItemData** ppInstance);
void SetActivatedAuraSlot(BYTE bSlotIndex, TItemPos ItemCell);
BYTE FindActivatedAuraSlot(TItemPos ItemCell);
TItemPos FindUsingAuraSlot(BYTE bSlotIndex);
#endif
Sanırım bahsettiğiniz üstteki son attığım alanblok olcak
void veya bool SetAura gibi uzun
BuyrunuzChar.cpp item.cpp ve instancebase.cpp konuya dahil edermisin?
build alıp denermisin