Çözülemedi atakan bakır savaş ilanı

  • Konuyu açan Konuyu açan password
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 1
  • Gösterim Gösterim 58
Ne yazık ki bu konuda sorulara çözüm bulunmuyor. Eğer konuda yorumlar varsa hepsini inceleyebilirsiniz. Belki sizlerin sorununuzu çözmek için için ipuçları bulabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

password

Üye
Üye
Mesaj
40
Çözümler
3
Beğeni
4
Puan
49
Ticaret Puanı
0
merhaba arkdaslar başlıktaki sistemi ekledim sadece gm karakterler lonca savaşı gönderebiliyor GM_PLAYER seçili olduğu halde martty sama 5.7 kullanıyorum yardımcı olabilecek varmı 200 tl karşılıgnda
cmd.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
{ "savas_ilani",             lonca_savas_ilani,             0,             POS_DEAD,     GM_PLAYER},
cmd_general:
Genişlet Daralt Kopyala
ACMD(lonca_savas_ilani)
{
    std::vector<std::string> vecArgs;
    split_argument(argument,vecArgs);
    
    if (vecArgs.size() < 11)
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("NEW_MOUNT_UNKNOWN_ARGUMENT"));
        return;
    }
    
    int skor = 0;
    BYTE minseviye = 0;
    BYTE maxplayer = 0;
    BYTE binekkullanimi = 0;
    
    BYTE savasci, ninja, sura, shaman, zirh, sac, silah = 0;
        
    str_to_number(skor, vecArgs[1].c_str());
    str_to_number(minseviye, vecArgs[2].c_str());
    str_to_number(maxplayer, vecArgs[3].c_str());
    str_to_number(binekkullanimi, vecArgs[4].c_str());
    str_to_number(savasci, vecArgs[5].c_str());
    str_to_number(ninja, vecArgs[6].c_str());
    str_to_number(sura, vecArgs[7].c_str());
    str_to_number(shaman, vecArgs[8].c_str());
    str_to_number(zirh, vecArgs[9].c_str());
    str_to_number(sac, vecArgs[10].c_str());
    str_to_number(silah, vecArgs[11].c_str());

    if (skor < 1 || minseviye < 1 || maxplayer < 1)
        return;

    if (skor > 500)
        skor = 500;
    
    if (!ch->GetGuild())
        return;

    CGuild* g = ch->GetGuild();
    TGuildMember* gm = g->GetMember(ch->GetPlayerID());
    
    if (g->UnderAnyWar())
    {
        return;
    }

    if (gm->grade = GUILD_LEADER_GRADE)
    {
        quest::CQuestManager::instance().RequestSetEventFlagBR("binekkullanimi", g->GetName(), binekkullanimi);
        quest::CQuestManager::instance().RequestSetEventFlagBR("skor", g->GetName(), skor);
        quest::CQuestManager::instance().RequestSetEventFlagBR("maxplayer", g->GetName(), maxplayer);
        quest::CQuestManager::instance().RequestSetEventFlagBR("minseviye", g->GetName(), minseviye);
        quest::CQuestManager::instance().RequestSetEventFlagBR("savasci", g->GetName(), savasci);
        quest::CQuestManager::instance().RequestSetEventFlagBR("ninja", g->GetName(), ninja);
        quest::CQuestManager::instance().RequestSetEventFlagBR("sura", g->GetName(), sura);
        quest::CQuestManager::instance().RequestSetEventFlagBR("shaman", g->GetName(), shaman);
        quest::CQuestManager::instance().RequestSetEventFlagBR("zirh", g->GetName(), zirh);
        quest::CQuestManager::instance().RequestSetEventFlagBR("sac", g->GetName(), sac);
        quest::CQuestManager::instance().RequestSetEventFlagBR("silah", g->GetName(), silah);
    }
}
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst