At geliştirme görevi misali2 tarzı

  • Konuyu açan Konuyu açan damador
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 0
  • Gösterim Gösterim 447

damador

MT Üye
MT Üye
Mesaj
178
Çözümler
9
Beğeni
61
Puan
489
Ticaret Puanı
0
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Her seviyede istenen para ve item artar
Chatgpt ile yapılmıştır

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
quest horse_upgrades begin
    state start begin
        when 20349.chat."Atimi gelistirmek istiyorum." begin
            local currentLevel = horse.get_level()
            local baseMoney = 1000000 -- İlk seviye için istenen minimum para miktarı
            local increasePerLevel = 1000000 -- Seviye başına istenen para miktarındaki artış miktarı
            local itemID = 50050 -- İlk seviye için istenen item ID'si
            local itemRequired = 1 + currentLevel -- Seviye başına istenen item miktarı

            local requiredMoney = baseMoney + increasePerLevel * currentLevel -- Seviyeye göre istenen para miktarını hesapla

            say_title("Seyis:")
            say_reward("Atının mevcut seviyesi: " .. currentLevel)
            if currentLevel == 30 then
                say_reward("Atınız maksimum seviyeye ulaşmış.")
                return
            end
            say_reward("Geliştirmek için gereken Yang miktarı: " .. requiredMoney)
            if currentLevel > 0 then
                say_reward("Geliştirmek için gereken At madalyonu: " .. itemRequired .. " adet")
            else
                say_reward("Geliştirmek için gereken At madalyonu: 1 adet")
            end
            say_reward("Atınızı geliştirmek istiyor musunuz?")

            local answer = select("Evet", "Hayır")
            if answer == 1 then
                if currentLevel < 30 then
                    if pc.get_money() >= requiredMoney then
                        if pc.count_item(itemID) >= itemRequired then
                            pc.changemoney(-requiredMoney)
                            pc.removeitem(itemID, itemRequired) -- Itemi kaldır
                            horse.advance()
                            currentLevel = horse.get_level() -- Atın yeni seviyesini güncelle
                            say_title("Seyis:")
                            say_reward("Tebrikler! Atınız başarıyla geliştirildi.")
                            say_reward("Atınızın yeni seviyesi: " .. currentLevel)
                        else
                            say_title("Seyis:")
                            say_reward("Üzgünüm, yeterli miktarda At madalyonu yok.")
                            say_reward("Atını geliştirmek için gereken At madalyonunu topladıktan sonra geri gelin.")
                        end
                    else
                        say_title("Seyis:")
                        say("Üzgünüm, yeterli Yang yok.")
                        say("Atını geliştirmek için gereken Yangı topladıktan sonra geri gelin.")
                    end
                else
                    say_title("Seyis:")
                    say("Üzgünüm, atınızın maksimum seviyeye ulaşmış.")
                end
            else
                say_title("Seyis:")
                say("Anladım, belki daha sonra.")
            end
        end
    end
end
 
Üst