Çözüldü At üstünde öldükten sonra tekrar at üstünde başlayabilme.

  • Konuyu açan Konuyu açan al1h4nkvlc2
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 6
  • Gösterim Gösterim 673
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

al1h4nkvlc2

Üye
Üye
Mesaj
252
Çözümler
9
Beğeni
38
Puan
454
Ticaret Puanı
0
At üstünde öldükten sonra tekrar at üstünde başlayabilme.
 
Çözüm
Service.h ekle

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#define DISABLE_STOP_RIDING_WHEN_DIE

Char_battle.cpp arat

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CHARACTER::Dead(LPCHARACTER pkKiller, bool bImmediateDead)
{
    if (IsDead())
        return;

Altındaki kısımı bu şekilde düzenle

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifndef DISABLE_STOP_RIDING_WHEN_DIE
    {
        if (IsHorseRiding())
        {
            StopRiding();
        }
        else if (GetMountVnum())
        {
            RemoveAffect(AFFECT_MOUNT_BONUS);
            m_dwMountVnum = 0;
            UnEquipSpecialRideUniqueItem();

            UpdatePacket();
        }
    }
#endif
Bu tarz işlemler oyun mantığına aykırı :)
Aslında değil takip eden binek sisteminde vs böyle bir şeyler vardı. char_battle.cpp dead fonksiyonuna eklenecek bir kaç kod ile yapılabilir.
 
Aslında değil takip eden binek sisteminde vs böyle bir şeyler vardı. char_battle.cpp dead fonksiyonuna eklenecek bir kaç kod ile yapılabilir.
P. sunucular oyun mantığını çok bozdu. Oyuncular oynasa da belirli süre sonra sıkılıyorlar. Fazla mantık dışına çıkmak iyi değil.
Şöyle bir işlem de yapılabilir. Oyuncu at yanındayken öldüğünde nasıl gitmiyorsa, at üstünde öldüğünde at yanında kalabilir.
Bana bu eklemeler gereksiz geliyor. Oyuncu öldüğünde becerileri kapanıyor onları açacak zaten at üstünde başlasa nolur ki :)
 
P. sunucular oyun mantığını çok bozdu. Oyuncular oynasa da belirli süre sonra sıkılıyorlar. Fazla mantık dışına çıkmak iyi değil.
Şöyle bir işlem de yapılabilir. Oyuncu at yanındayken öldüğünde nasıl gitmiyorsa, at üstünde öldüğünde at yanında kalabilir.
Bana bu eklemeler gereksiz geliyor. Oyuncu öldüğünde becerileri kapanıyor onları açacak zaten at üstünde başlasa nolur ki :)
Bu sistemler bana görede kullanışsız fakat kullanıcı böyle bir istekte bulunmuş ve yapılabileceğini yazdım :D
 
Osmanlı2 ya da pachı tunga filesinde bu vardı o filesların service.h yada commondefines.h dosyalarındaki definelere bakarak bulabilirsin.
 
Service.h ekle

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#define DISABLE_STOP_RIDING_WHEN_DIE

Char_battle.cpp arat

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CHARACTER::Dead(LPCHARACTER pkKiller, bool bImmediateDead)
{
    if (IsDead())
        return;

Altındaki kısımı bu şekilde düzenle

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifndef DISABLE_STOP_RIDING_WHEN_DIE
    {
        if (IsHorseRiding())
        {
            StopRiding();
        }
        else if (GetMountVnum())
        {
            RemoveAffect(AFFECT_MOUNT_BONUS);
            m_dwMountVnum = 0;
            UnEquipSpecialRideUniqueItem();

            UpdatePacket();
        }
    }
#endif
 
Son düzenleme:
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst