- Mesaj
- 66
- Çözümler
- 1
- Beğeni
- 36
- Puan
- 54
- Ticaret Puanı
- 0
Animasyonla yapılan hileler.
Skil animasyonunu silerek daha hızlı atak yapma.
kılıçla yapılan animasyonalrı silerek hızlı atak yapma
sekmeme animasyonlarını silerek yere düşmeden hızlı atak yapma
bu nasıl yapılıyor packdaki .gr2 aniamsyonu silinerek yada silinmeden hile programıyla yapılıyor
bu packdaki konum neresi
Örnek savaşçı karakteri
\pack\yw_pc_warrior\ymir work\pc\warrior\
general (sekmeme hilesi)
twohand_sword (silahla yapılan hileler)
skill (skille yapılan hileler.)
Nasıl fixleriz
bu .gr2lerin dosya yolunu değiştirirsek hile programı işlevini kaybediyor.
örnek
playersettingmodule.py deki
örnek
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_STAND_UP, "falling_stand.msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_DAMAGE_FLYING_BACK, "back_damage_flying.msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_STAND_UP_BACK, "back_falling_stand.msa")
G:\marty_v5_7\V22_client\pack\yw_pc_warrior\ymir work\pc\warrior\general
falling_stand.msa
falling_stand.gr2
bunalr değişicek
falling_stand.msa bunun içindeki .gr2 de aynı.gr2 olmalı
Skil animasyonunu silerek daha hızlı atak yapma.
kılıçla yapılan animasyonalrı silerek hızlı atak yapma
sekmeme animasyonlarını silerek yere düşmeden hızlı atak yapma
bu nasıl yapılıyor packdaki .gr2 aniamsyonu silinerek yada silinmeden hile programıyla yapılıyor
bu packdaki konum neresi
Örnek savaşçı karakteri
\pack\yw_pc_warrior\ymir work\pc\warrior\
general (sekmeme hilesi)
twohand_sword (silahla yapılan hileler)
skill (skille yapılan hileler.)
Nasıl fixleriz
bu .gr2lerin dosya yolunu değiştirirsek hile programı işlevini kaybediyor.
örnek
playersettingmodule.py deki
Kod:
def SetGeneralMotions(mode, folder):
chrmgr.SetPathName(folder)
chrmgr.RegisterMotionMode(mode)
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_WAIT, "wait.msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_WALK, "walk.msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_RUN, "run.msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_DAMAGE, "damage.msa", 50)
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_DAMAGE, "damage_1.msa", 50)
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_DAMAGE_BACK, "damage_2.msa", 50)
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_DAMAGE_BACK, "damage_3.msa", 50)
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_DAMAGE_FLYING, "damage_flying.msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_STAND_UP, "falling_stand.msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_DAMAGE_FLYING_BACK, "back_damage_flying.msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_STAND_UP_BACK, "back_falling_stand.msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_DEAD, "dead.msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_DIG, "dig.msa")
örnek
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_STAND_UP, "falling_stand.msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_DAMAGE_FLYING_BACK, "back_damage_flying.msa")
chrmgr.RegisterCacheMotionData(mode, chr.MOTION_STAND_UP_BACK, "back_falling_stand.msa")
G:\marty_v5_7\V22_client\pack\yw_pc_warrior\ymir work\pc\warrior\general
falling_stand.msa
falling_stand.gr2
bunalr değişicek
falling_stand.msa bunun içindeki .gr2 de aynı.gr2 olmalı