- Mesaj
- 341
- Çözümler
- 16
- Beğeni
- 582
- Puan
- 809
- Ticaret Puanı
- 0
Arkadaşlar hepinizin bayramı mübarek olsun.
şimdi ben Oyunun Interface'sine bi hareketli sandık yapmak istiyorum tüm tga'lara sahibim.
def MakeInterface(self):
içinde
self.__MakeSalesWindow ()
adlı bir tanımlamam var.
Bunun içinde
sonra bunun altına
self.wndSalesImage = uisales.SalesInterface() adında bir tanımlama yapıp uisales içinde SalesInterface classına gönderiyorum.
sonra bu class içinde
şunu kodluyorum hiçbir resim adına yada hareket adına hiçbirşey görünmüyor binbir türlü yol denedim yok olmuyor yani yapamıyorum. Bir yerde hata yapıyorum. Yönlendirdiğim class'ı felan çekiyor. Çünkü self.loadingImage = ui.AniImageBox() şurayı normal buton olarak eklediğim de normal bir resim olarak tanımladığımda gözüküyor belirttiğim pozisyonda yani interfacemoduleden gelen tanımlama çalışıyor. Fakat orayı AniImageBox yapınca ve AniImageBox içindeki fonksyionları kullanınca ne bileyim SetDelay SetParant AppendImage gibi yani hareket vermek istediğimde resim gözükmüyor hiçbir şekilde. Tek isteğim oyunun arayüzünde hareketli resim yapmak
Eğer bu konu hakkında bilginiz varsa yardım ederseniz valla dua ederim. <3
şimdi ben Oyunun Interface'sine bi hareketli sandık yapmak istiyorum tüm tga'lara sahibim.
def MakeInterface(self):
içinde
self.__MakeSalesWindow ()
adlı bir tanımlamam var.
Bunun içinde
Python:
if app.NEW_SALES_SYSTEM:
def __MakeSalesWindow(self):
self.wndSales = uisales.SalesClass()
self.wndSales.Open()
self.wndSales.Hide()
wndSalesButton = ui.Button()
wndSalesButton.SetUpVisual(SALES_PATH + "m_sales_normal.png")
wndSalesButton.SetOverVisual(SALES_PATH + "m_sales_over.png")
wndSalesButton.SetDownVisual(SALES_PATH + "m_sales_down.png")
wndSalesButton.SetPosition(systemSetting.GetWidth()-325, 0) #burası butonun pozisyonu
wndSalesButton.SetEvent(ui.__mem_func__(self.OpenSalesWindow))
wndSalesButton.Hide()
self.wndSalesButton = wndSalesButton
sonra bunun altına
self.wndSalesImage = uisales.SalesInterface() adında bir tanımlama yapıp uisales içinde SalesInterface classına gönderiyorum.
sonra bu class içinde
Python:
class SalesInterface(ui.Window):
SALES_PATH = "d:/ymir work/ui/game/marvis_sales/"
def __init__(self):
ui.Window.__init__(self)
self.loadingImage = None
self.Initialize()
def __del__(self):
ui.Window.__del__(self)
def Initialize(self):
self.loadingImage = ui.AniImageBox()
self.loadingImage.SetParent(self)
self.loadingImage.SetDelay(6)
for i in xrange(12):
self.loadingImage.AppendImage(SALES_PATH + "loading/%d.tga" % int(i))
self.SetPosition(systemSetting.GetWidth()-325, 0)
self.loadingImage.Show()
şunu kodluyorum hiçbir resim adına yada hareket adına hiçbirşey görünmüyor binbir türlü yol denedim yok olmuyor yani yapamıyorum. Bir yerde hata yapıyorum. Yönlendirdiğim class'ı felan çekiyor. Çünkü self.loadingImage = ui.AniImageBox() şurayı normal buton olarak eklediğim de normal bir resim olarak tanımladığımda gözüküyor belirttiğim pozisyonda yani interfacemoduleden gelen tanımlama çalışıyor. Fakat orayı AniImageBox yapınca ve AniImageBox içindeki fonksyionları kullanınca ne bileyim SetDelay SetParant AppendImage gibi yani hareket vermek istediğimde resim gözükmüyor hiçbir şekilde. Tek isteğim oyunun arayüzünde hareketli resim yapmak
Eğer bu konu hakkında bilginiz varsa yardım ederseniz valla dua ederim. <3
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: