Yardım ANİMASYON SORUNU

  • Konuyu açan Konuyu açan karus2
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 4
  • Gösterim Gösterim 71
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

karus2

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
14
Beğeni
2
Puan
440
Ticaret Puanı
0
Konu başlıklarını tamamen büyük harfle yazmayınız.
METİN2 vs sisteminde karekterlerle vs atarken karekter kendi pcsinde başka yerde lakin benim pcde yanımda haliyle adam farklı yerde olduğu için skil işlememe sorunu meydana geliyor. Örneğin adama ruh vuracakken aslında adam yer değiştirmiş oluyor değdiği halde işlemiyor bunun çözümünü araştırıyorum ama lakin sağlıklı bir cevap yok. Zihinselde mesela karekteri düz vuruşa bırakınca karşıdaki adamı uzaktan da olsa ekran kaymasında dolayı başka yerden vuruyormuş gibi gözüküyor
 
METİN2 vs sisteminde karekterlerle vs atarken karekter kendi pcsinde başka yerde lakin benim pcde yanımda haliyle adam farklı yerde olduğu için skil işlememe sorunu meydana geliyor. Örneğin adama ruh vuracakken aslında adam yer değiştirmiş oluyor değdiği halde işlemiyor bunun çözümünü araştırıyorum ama lakin sağlıklı bir cevap yok. Zihinselde mesela karekteri düz vuruşa bırakınca karşıdaki adamı uzaktan da olsa ekran kaymasında dolayı başka yerden vuruyormuş gibi gözüküyor
Bu sorun Karakter kayması diye biliyorum
 
Bazı konular vardı karekter kaymaları için fix vs. tarzında,
Ancak ne kadar çözüyo bilmiyorum. Bu sorunun birden fazla kaynaklandığı durum olabiliyor.
Tamamıyla senkronizasyon sorunundan dolayı, bunu çözmek baya uğraştırır. Çünkü client ve server taraflı paketleri kontrol etmek gerekiyor. Ona göre düzenlemeler yapmak lazım. Ayrıca filesle ilgili başka sorunlarda olabilir. Sizin internetinizin de zayıf olduğu ya da bilgisayarınızda olan takılmalar olabilir. O yüzden her türlü sorunlar olabilir. Belki animasyonlarda sorun olabilir. Uzun bir araştırma denemeler kod düzenlemeleriyle vs. vs. Uğraşa uğraşa çözülür. Ama dediğim gibi çok uğraştırıcı olabilir.
Kodlarla ilgili örnek fonksiyon isimleri vereyim. Belki bazı fileslerde olmayabilir. Bunlar araştırıp doğrularını bulabilirsin.


UpdatePosition
ProcessMovement
Move
ReceiveMovePacket
SendMovePacket
ValidatePosition

Mesela örnek bir karekter pozisyon güncelleme fonksiyonu yazalım. Belki daha anlaşılır olabilir.
Diğerleri için örneğin animasyonlar vs için açıkcası pek bi bilgim yok. Tek tek kontrol etmek lazım.

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
// Örnek bir pozisyon güncelleme fonksiyonu
void UpdatePosition(Player *player, Position new_position) {
    // Sunucuda pozisyon doğrulama ve güncelleme işlemleri
    player->position = new_position;
    // Diğer istemcilere oyuncunun pozisyonunu güncelleme paketi gönderme
    BroadcastPositionUpdate(player);
}
 
Bazı konular vardı karekter kaymaları için fix vs. tarzında,
Ancak ne kadar çözüyo bilmiyorum. Bu sorunun birden fazla kaynaklandığı durum olabiliyor.
Tamamıyla senkronizasyon sorunundan dolayı, bunu çözmek baya uğraştırır. Çünkü client ve server taraflı paketleri kontrol etmek gerekiyor. Ona göre düzenlemeler yapmak lazım. Ayrıca filesle ilgili başka sorunlarda olabilir. Sizin internetinizin de zayıf olduğu ya da bilgisayarınızda olan takılmalar olabilir. O yüzden her türlü sorunlar olabilir. Belki animasyonlarda sorun olabilir. Uzun bir araştırma denemeler kod düzenlemeleriyle vs. vs. Uğraşa uğraşa çözülür. Ama dediğim gibi çok uğraştırıcı olabilir.
Kodlarla ilgili örnek fonksiyon isimleri vereyim. Belki bazı fileslerde olmayabilir. Bunlar araştırıp doğrularını bulabilirsin.


UpdatePosition
ProcessMovement
Move
ReceiveMovePacket
SendMovePacket
ValidatePosition

Mesela örnek bir karekter pozisyon güncelleme fonksiyonu yazalım. Belki daha anlaşılır olabilir.
Diğerleri için örneğin animasyonlar vs için açıkcası pek bi bilgim yok. Tek tek kontrol etmek lazım.

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
// Örnek bir pozisyon güncelleme fonksiyonu
void UpdatePosition(Player *player, Position new_position) {
    // Sunucuda pozisyon doğrulama ve güncelleme işlemleri
    player->position = new_position;
    // Diğer istemcilere oyuncunun pozisyonunu güncelleme paketi gönderme
    BroadcastPositionUpdate(player);
}
m_dwNextMovingNotifyTime = dwCurTime + 150;
 
Geri
Üst