Allods Online Değişim Rüzgarı 4.0.04 Güncellemesi

Whistle

Ruhsuz :/
Kurucu
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
11.943
Çözümler
567
Beğeni
13.660
Puan
5.915
Ticaret Puanı
2
4004_3.png

Kızıl Burç'un adını nereden aldığını biliyor musunuz? Kızıla boyanmış surlarından falan değil, etrafına oluk oluk dökülen kandan. Durmadan dinlenmeden, eşit olmayan güçler bir kale uğruna savaşıyorlar.
01.png

Devasa surlar ardında yalnızca 6 kahraman. Bunlar iyilerin de iyisi. Ve karşılarında, duvarları aşarak flamayı ele geçirmeye uğraşan koca bir deli fişek ordusu. İstilacılar, savaş konusunda çok deneyimli olmasalar da savunucuların cesetlerini çiğneyip geçmeye çoktan hazırlar.

Böyle bir etkinliğin fikri, uzun zamandır aklımızdaydı. Farklı sınıflarda ekipmanlara sahip karakterleri aynı arenada buluşturacak bir etkinlik... 55. seviyeden her karakter, saldırıya haftada bir kez katılarak ödül olarak Başarı İşaretleri toplayabiliyor.

02.png

Her yeni raunt başladığında istilacı takımdan rastgele bir karakter, karakteristiklerini arttıran özel bir etki alıyor.
Savunucular, 9 raunt boyunca dayanabilirlerse galip gelmiş oluyorlar. Yani bu, saldıran takımın flamayı ele geçiremediği, kalenin direnişini kıramadığı anlamına geliyor.

03.png

Savaş, üzerinde bir kale ve yakınlarında demirlemiş bir Astral gemi bulunan küçük bir adada cereyan ediyor. Toplam 30 karakter, ekipman sınıfına göre iki takıma ayrılıyor (6'ya karşı 24). En güçlü karakterler kalenin savunucuları, diğerleri de istilacılar oluyor. Kalede dört adet giriş (ikisi bariz, ikisi gizli) ve arka bahçede de bir flama var. İstilacıların hedefi, bu flamayı ele geçirmek.
Saldıran takım geminin güvertesinde, savunan takım ise kale içinde ortaya çıkıyor. 3 dakika dolduktan sonra eğer flama halen ele geçirilmemişse ya da savunuculardan biri halen sağ ise raunt sona eriyor.

04.png
 
Yeni Astral Modifiye Ediciler

Yeni Astral Modifiye Ediciler:

Son haberlere göre, Zem bilimadamları şimdiye kadar görülmemiş bazı Astral anormallikler keşfettiler. Ayrıntılı incelemelerde ortaya çıkan bulgular, adaların ve buralarda yaşayanların bu anormalliklerin etkisi altında evrim geçirdiğini gösteriyor. Canavarlar, karakterlerin davranışlarını taklit etmeye başlıyorlar. Bu da onları olduklarından daha tehlikeli kılıyor!

Yeni modifiye edicilerin kendilerini hiçbir zorluğun durduramayacağını düşünen karakterlerin hoşuna gideceği kesin. Modifiye ediciler, beraberinde bir dizi yeni stratejik ve taktiksel hareketi getirerek oyuncuları savaş meydanında sıradışı kararlar almaya zorlayacak. Bu arada tanınan düşmanlar da sürprizlerle dolu bir hale geliyor.

Özetlemek gerekirse, toplam 8 yeni modifiye edici geliyor.

20.png

211.png
Kör Eden Gurur
Çok yakın olduğunuzda diğer kahramanları göremez ve hedef olarak seçemezsiniz.Müttefikleri zamanında iyileştirebilmek ya da etkileri doğru zamanda bozabilmek için modifiye edicinin etkisi her zaman aklınızda olmalı.

212.png
Koruyucuların modifiye edicileri
Dövüş sırasında bazı canavarlar bir Koruyucu etkisi alabilirler. Bu etki, alınan zararı arttırıyor ancak canavar öldükten sonra tüm müttefiklere iki kat zarar artışı veriyor.

21.png

213.png
Patlayan Öfke
Dövüş sırasında bazı canavarlar verdikleri zararı %100 arttıran bir öfke patlaması yaşayabilirler. Bu önlemenin tek yolu, kontrol büyülerini doğru zamanda kullanmak.

214.png
Hiyerarşi
Adalarda bu tip modifiye edici kullanan liderler ve bunların takipçileri yaşar. Liderler çok iyi korunurlar ve daha fazla zarar vermeleri için takipçilerine ilham verirler.

215.png
Özgür Ruh
Herhangi bir kontrol büyüsü, bu etkinin sayacını sıfırlayarak onu civardaki rastgele bir düşmanın üzerine gönderir. Yok olduğunda kontrol etkilerine karşı geçici bağışıklık verir.

216.png
Ölüm Sırıtışı
Ölümcül bir vuruştan sonra düşmanlar zararlara ve kontrol büyülerine karşı kısa süren bir bağışıklık kazanırlar ve sonra ölürler.

22.png

217.png
Virütik Evrim
Dövüş başladığında kahramanlardan biri giderek artan zarar veren bir hastalık kapar. Etki, müttefiklerden birine bulaştırılarak azaltılabilir ancak her bulaştırma, bir öncekinden daha az etkili olur.

218.png
Histeri
Düşmanlar, hedeflerini rastgele değiştirebilirler. Hedefe ne kadar fazla zarar verirseniz, hedef olarak sizi seçme olasılığı o kadar artar! Etkinin her kademesi, en yüksek zararı vermiş olan düşmanı hedef alma olasılığını arttırır.

Yeni modifiye ediciler, baştan karşı konulamaz bir engel gibi gözükseler de zafer için size lazım olan tek şey iyi bir strateji ve güvenilir müttefikler.
 
Temiz Ruh

Temiz Ruh

180713_bastion_001_empty_0.png
Artık sınıf seçimlerinden memnun olmayan karakterler, Sarnaut'taki maceralarına sıfırdan başlamak zorunda değiller!

4.0.04 güncellemesi ile birlikte, size mevcut tüm ekipman gelişimini koruyarak sınıf değiştirme imkanı sunuyoruz. Bu geçiş için karakterin sadece müzayedede elde edilebilen, Temiz Ruh adlı özel bir tomara ihtiyacı var. Müzayede, her hafta Pazartesi ile Cumartesi arası gerçekleşiyor ve iki topluluk için de kişisel. Burada karakterlerin birbirleri ile anlaşmaları gerekiyor zira her sınıf için sadece bir Temiz Ruh tomarı bulunuyor.

Sınıf değiştirme olanağı, içinde oyun dünyasındaki güç dengesini değiştirme potansiyeli barındırması bakımından önemli. Bu yüzden, bu süreci yakından takip ederek zamanla muhtemelen ek tomarlar ekleyeceğiz.

Müzayedeyi kazanan karakter, Nadir Nesne Dükkanı'ndan Temiz Ruh tomarını almaya hak kazanıyor (ücretli sunucuda bu nesne, oyun içi posta hizmeti ile gönderiliyor). Nesne elde edildikten sonra Usta'dan alınan bir günlük görevin tamamlanması ve karakterin çantasında ya da bankada etkin bir geliştirici olmaması koşulları sağlanıyorsa bir ay içinde kullanılabiliyor.

31_0.jpg

İstediğiniz herhangi bir sınıfı seçebilirsiniz (tabii her biri belli bir tomar gerektirir).
Sınıf değişimi, birkaç aşamadan oluşuyor. Süreç, yeni ekipman seçimi ile başlıyor (hem karakterin üzerindeki, hem çantadaki ekipman). Sırasıyla zırh ve silahlar, değerli taşlar ve ejder şekilleri değiştiriliyor. Özel bir arayüz üzerinden benzer karakteristiklerde ve enderlikte yeni bir ekipman seti seçiyorsunuz. Ekipman parçalarının içine gömülmüş değerli taşlar da değiştirilir. Karakterin özelliklerindeki değişimi, yanda açılan pencerede izleyebilirsiniz.

Çift elli silahlar, bir çift tek el silahına ve bir kalkana ya da aksesuara dönüştürülebilir. Bunun tersi de geçerlidir. Ejder Kutsal Eşyaları, belli bazı gruplara ayrılmıştır. Mevcut 4 tane içinden herhangi bir tılsım seçebilirsiniz.

Ekipman dönüşümü tamamlandıktan sonra ikinci aşama başlıyor. Burada, yeni karakterin görünümünü oluşturup uygun bir ırk seçiyorsunuz. Değişim Odası'ndan elde ettikleriniz dahil olmak üzere tüm eski görünüş ayarlarınızı kaybedersiniz.

Yeni karakteriniz, değişimin başladığı noktadan başlar. Eski sınıfa özgü görevler iptal edilir. Tüm sınıfa özel yetenekler, yenileri ile değiştirilir. Ayrıca öğretmen ve öğrencilerle olan tüm bağlantıları da kaybedersiniz.
Sınıfınızı bir kez daha değiştirmek isterseniz üç ay beklemek zorundasınız.
 
Yeni Posta Hizmeti

Yeni Posta Hizmeti
40.png

Oyun için posta hizmeti, her MMORPG'nin olmazsa olmaz özelliklerinden biridir. Her oyuncu, bir kere bile olsa posta kutusunu açıp bakmıştır. Sarnaut kahramanları da buna bir istisna oluşturmuyor. Hikayeli mektuplar, haber ve nesne alışverişi, müzayededen altın veya nesne teslimatı gibi birçok işlem, oyun içi posta hizmeti sayesinde gerçekleşir.

Oyun içi posta hizmetinin bazı ihtiyaçları karşılamada şimdiye kadar yetersiz kaldığını itiraf etmek gerek. Oyun içi posta hizmetinin bazı ihtiyaçları karşılamada şimdiye kadar yetersiz kaldığını itiraf etmek gerek. Bu yüzden, oyunun bu önemli özelliğini diğer özelliklerle daha uyumlu ve hızlı çalışması için yeniden tasarlamaya karar verdik.

Yeni posta hizmetinde artık aynı anda birden fazla mektup üzerinde çalışabiliyorsunuz! Müzayede müdavimleri, aynı anda 8 mektuba kadar seçebilme imkanına bayılacaklar. Bu sayede ekleri toplama, boş mektupları tek bir tık ile silme çok daha kolay hale geliyor.

Bir başka önemli yenilik ise eklentisi olan postaların bir saat gecikmeli değil anında ulaşır hale gelmesi.
Yeni sistem sayesinde mektuplardaki ekleri toplamanın değişik yolları var:


• mektubu açarak bir nesneyi manuel olarak almak (yani eskiden olduğu gibi)
• "Gelen kutusu" altındaki ekin üzerine sağ tıklamak (birden çok mektup seçilerek de yapılabilir)
• "Gelen kutusu" altındaki mektubun üzerinde Shift ve farenin sağ tuşuna aynı anda basmak (bu, bütün ekleri çantanıza attıktan sonra boş mektupları siler. Birden çok mektup seçilerek de yapılabilir.)


Yeni bir mektup uyarısı, bir zarf şeklinde gözüküyor.

41.png

Ayrıca en fazla ek sayısı artık 7.

Alıcı seçimi de çok daha kolay hale getirildi. Bunun için karakter rumuzu akıllı arama özelliğini ekledik. Adres kısmına alıcının birkaç harfini yazarak açılan listeden birini seçmeniz yeterli. Önerilen rumuz listesi, arkadaşlarınızın, Sıkı Dostlarınızın, birlik üyelerinizin ve eşinizin rumuzlardan oluşturuluyor.

Mektubun konu kısmı, birinci ek ile birlikte otomatik olarak ekleniyor. Tabii isterseniz bunu sonradan değiştirebilirsiniz. Bunun yanında bir de "Sil" düğmesi eklendi. Bu düğme, Konu ve Alıcı kısımları dahil tüm metni siliyor. Üzerine tıklandığında o ana kadar eklenmiş olan ekler de siliniyor.
 
Ve Yeniden Dominyon!

[h=2]Ve Yeniden Dominyon![/h]

Dominyon, son dönemde oldukça önemli değişiklikler geçirdi. Ancak maalesef, oyuncuların evrensel taktiklerle, manevralarla ve sektör dağılımlarıyla savaşlarda olduğu kadar ilgilenmemeleri sorunu devam etti.

50.png

Biz de bu yüzden Dominyon'un formatını değiştirmeye karar verdik. Oyunculardan gelen yorumları temel alarak Dominyon'un olumsuz yanlarını listeledik:
• farklı rakiplere savaş ilan etmek imkansız. Birlikler, yalnızca harita üzerindeki komşuları ile çatışmaya zorlanıyor.
• devamlı savaşların bir getirisi yok. Eşit güçte ya da biri diğerinden biraz daha güçlü olan birliklerin bir sektör uğuruna yaptıkları uzatmalı savaşların bir anlamı olmuyor.
• bazı durumlarda bir anlaşmaya vararak sektörleri harita üzerinde paylaşmak daha kârlı oluyor.

Yaklaşan güncelleme 4.0.04'te her birlik, Dominyon savaşlarına eşit koşullarda katılabilecek.

Dominyon, 2 aşamadan oluşacak: Herkesin herkese karşı olduğu savaşlar ve birliklerin bir ihale vasıtası ile bahis oynayarak seçilen düşmanla nihai baskın savaşlarında karşılaşıp haftalık ödüllerin sahibinin belirlenmesi.

[h=3]1. aşama Herkes herkese karşı[/h]Bu aşamanın savaşları her Pazar başlayacak. Her birliğin şampiyon grupları sıraya girerek birlik kademesine göre dengi güçte bir rakiple karşılaşacaklar (rakipler, sıralamada komşu olmalılar). Lideri bir Şampiyon Pelerini giyiyorsa grup şampiyon grup olarak adlandırılır.

Savaş, dört raunttan oluşur. Mağlup, savaştan hemen elenmez. Bir sonraki raunda katılır. Yani her grup, 4 raunda da katılabilir. Her birliğin kendi reytingi olacak. Birliklerin reytingleri, savaşların neticelerine göre yeniden hesaplanacak. Bundan sonra, birlikler için her sunucuda hafta başına bir en iyi reyting listesi hazırlanacak. Listenin ilk sıraları, sahibine büyük haftalık ödülü alma şansı verecek.

Katılımcılar, Amalgam ve Başarı İşareti gibi eski ödüllerin yanında birliklerine Onur da kazanacaklar. Onur, Dominyon'un bir sonraki aşamasında oldukça önemlidir. Sadece şampiyon savaşları Onur kazandırır.

[h=3]Yeni Haritalar[/h]Oyunculardan grup savaşları için olan mevcut haritaların sayısının arttırılması yönünde bir hayli öneri aldık. Buna kayıtsız kalmayıp yaklaşan güncellemede 2 yeni arena sunuyoruz: Hanok ve Kozumar, Astral maceralardan ötürü yakından tanınırlar. Artık ayrıca bayrak ele geçirme bölgeleri de her haritada farklılık gösteriyor.

51.png

[h=3]2. aşama Dominyon Baskınları[/h]Dominyon Baskınlarının katılımcı sayısı 18 olarak değiştirildi (3 grup). Grup lideri, bir Şampiyon Pelerini giymeli.

Birinci aşamanın sonunda ya birlik lideri ya da birlik subaylarından biri, "ihalede" belli bir düşmanla karşılaşma hakkını kazanmak için bahis ortaya sürecek. Bahis oynamak, birinci aşamada kazanılmış Onur gerektirecek. Reyting sıralamasında aradaki fark 5 pozisyondan fazla ise saldırıya izin verilmeyecek.

Tüm savaşlar her Salı başlayacak. Her birlik, 2 kez dövüşecek: Saldıran ve savunan olarak.

Her birlik, savaşlara katılması için en fazla 3 grup gönderebilecek. Birden fazla bahis oynandıysa, her savaşa farkı bir grup katılacak.

Bir birlik, savaşa bir grup göndermezse hükmen mağlup olmuş sayılacak.

İkinci aşamanın sonucu olarak galip gelen birlikler, haftalık ödülün bir kısmını rakiplerinden söküp alacaklar.

[h=3]Ödüller[/h]Oyuncular, bundan böyle haftalık ödül olarak Değerli Taş geliştiricileri alamayacaklar. Bunun yerinde bir miktar Arsenik dağıtılacak. Astral, Değerli Taşlar için asıl kaynak olmaya devam edecek. Birliklere, birinci aşamadan sonra reyting tabelasındaki sıralamaya göre belli miktarda Arsenik dağıtılacak.

[h=3]Yeni pelerin sistemi[/h]Şampiyon Pelerini sayısı, bir hayli azaltılacak. Yani bu yüzden, örneğin 25. seviye bir birliğin elinde en fazla 36 adet Şampiyon Pelerini olabilecek. Şampiyonlar, birliklerinin kazandığı Arsenik'in %250'si ile ödüllendirilecekler.

Getirilen bu yeniliklerin tümü, ortalama herhangi bir birliğin de tıpkı en güçlü birlikler gibi Sarnaut dünyasının temel PvP etkinliğine katılmasını sağlayacak.

 
Geri
Üst