- Mesaj
- 11.943
- Çözümler
- 567
- Beğeni
- 13.660
- Puan
- 5.915
- Ticaret Puanı
- 2
Pekala şimdi Kara Büyücü ile ilgili biraz genel bilgi verelim. Kara Büyücü
sınıf özelliği olarak defansı düşük daha çok düşmanın saldırılarından kaçmayı
gerektiren ve bir andan şifa atarken bir andan da atak yapmayı gerektiren
hareketli bir sınıftır. Uygulanan talent ile ada ve zindanlarda şifacılık
görevini üstlenebilirken, Başka bir talent dağılımı ile birlik savaşlarında
yüksek alan zararı verebilir.
Son güncelleme ile birlikte kara büyücüde fazla değişiklik
olmadı ancak artık virüs çürümeyi bulaştırmıyor ve son hizmet adlı gelişim
aşamamız daha az zarar veriyor.
OYNANIŞ:
Kara Büyücünün Oynanışı: Genellikle düşmandan geri çekilerek
ancak fazla uzaklaşmadan menzili iyi kullanarak ve ölü taklidi gibi kutsal
kalkan gibi yetenekler ile depar alevlenme vb kontrol etkilerinden kaçarak ve
onları engelleyerek oynanır.Vereceğimiz zararı süreli olarak arada vampirizm ve
ölümün nefesi gibi yetenekler kullanarak düşmanı eritiriz. Sevdiğim yanı
düşmanı uzun süre uğraştırarak onun moralini kesmesi ancak sevmediğim yanı ise
çok kaçmak zorunda olması ile birlikte şifa ve atağı aynı anda kaçarken yapmaya
çalışmanın bazen başarısız olması.
Yetenekler:
Şimdi yetenek ağacımızı ve yeteneklerimizi gözden geçirelim:
Vampirizm:
Vampirizm kara büyücünün ana skilerinden biridir.
Bir çok kişi 30 saniye dolum süresinin çok olduğunu söylesede doğru bir talent ve biraz zamanlama ile 4-5 saniyede bir kullanılabilir.
4 damla kan getirir iyi bir miktar zarar verir. Geliştirilmiş hali Hayattan Çekilme yeteneğidir sadece zararı artar.
Çürüten Zehir:
Kara büyücünün olmasa olmazlarından olan
Çürüten zehir süreli zarar konusunda en çok işe yarayan yeteneklerden biridir.
Nörotoksin ile düşmana bulaştırılabilir ve uzun süreli zarar verebilir. Ayrıca Nörotoksinin 18 saniye boyunca her zararı ile etki süresi yenilenir böylece arıtılmadan 30-40 saniye cıvarında zarar verebilir. Bir çok rakibe aynı anda uygulanabilirse saniyedeki zarar ve toplam zarar çok hızlı bir şekilde katlanabilir.
Kan Bloğu:
Kara büyücünün kadim dostudur.
Fiziksel defansınızı 3. seviyede blok başına %8 olmak üzere %80 arttırır. Her alınan fiziksel veya büyü zararı ile 1 blok seviyesi yok olur. Ancak doğru bir talent ile sürekli yenilenebilir ve 10 seviyeden aşağı düşmez.Ayrıca hazırladığınız büyülerin aldığınız zarar yüzünden yapım sürelerinin uzamasını engeller. İşte bu yüzden Kara Büyücünün kadim dostu Kan Bloğudur.
Korku:
Korku yeteneği pvp yaparken en çok kullanılan skilerin başında gelir.
Düşmanı korkutarak 6 saniye boyunca panik içinde kaçmasına neden olur. Ancak paladinlerin cesaretlenme skili ile engellenebilir. Gelişimler ile desteklenirse 21 saniyede yenilenir ve 30 saniyede yenilenen cesaretlenmeyi bile alt edebilir.
Her Derde Deva:
Bu yetenek 3 damla kan harcar ve hedefinizin üzerine 8 saniyelik bir etki bırakır bu etki her iki saniyede bir iyileşme sağlar. Ayrıca hedefin etkisine maruz kalan her karakterden etrafında 10 metrelik çap içindeki tüm müttefiklere bulaşır ve onlarıda iyileştirir. Fakat deva yayılırken her yayılmada 5 üstünden bir seviye kaybeder ve bu iyileştirme miktarını azaltır o zaman tüm müttefiklerin ortasındaki müttefiğe uygulamak daha akıllıca olacaktır. Etkiye maruz kalan her hedef 40 saniyelik bağışıklık kazanır ve Her Derde Deva yeteneği onlara uygulanamaz. Gelişimler ile bağışıklık 24 saniyeye düşürülebilir.
Kan Yenileme:
Hedefi süreli olarak iyileştiren bir yetenektir.
Damla harcamaz. Gelişimler ile desteklenirse %30 fazla iyileştirme yapabilir. Pvp ye giderken üstünüzde bu etkinin bulunması yararınıza olacaktır.
Virüs:
Alan zararı denin akla gelen en uygun skilerden biridir. Ancak son yamada çürüme bulaştırma yeteneğini kaybetmiştir bu yüzden sadece alan zarara ihtiyaç olduğunda kullanılır. Çok mana harcar ancak iyice bir zarar verir.
Reanimasyon:
Süresiz yapılan güçlü bir iyileştirme
yeteneğidir. 1damla harcar ancak 1 damladan sonra elde bulunan her damla için (maksimum 3 damla) bir miktar daha iyileştirme yapabilir. Süresiz dolduğu ve hazırlandığı için kritik anlarda sizi ölümden döndürebilir.
Ucubeye Çağrı:
Kadim dost Ucube.
Yaptığı her saldırı ile bize 2 damla kan getiren ancak çok az zarar veren bir pettir.
Arada hedefine Sessizlik atarak büyü yapmalarını 6 saniyeliğine engelleyebilir buda büyü kullanan sınıflara karşı etkilidir ancak fiziksel sınıflarda işe yaramaz.
Sıtma Ateşi:
90 saniye boyunca her 2 saniyede bir %15 oran ile size 1 damla kan getirebilir ve 90 saniye sonunda büyük bir miktar zarar verir. Arıtılırsa direk zararını verir. Gelişimler ile %25 e kadar
çıkartılabilir. Ayrıca gelişimler ile saniyede süreli zarar verebilir.
Ölümsüzlük:
Karakter öldüğü zaman tekrar dirilir 3 saniye sersemler ve sersemlik bitince 3 saniye zarar görmez kontrol etkisi işlemez olur. %30 hp ve mana ile dirilir.
Hayattan çekilme:
Vampirizmin geliştirilmiş halidir aynı özellikleri gösterir ancak daha fazla zarar verir.
Çürüme:
Çürüten Zehrin geliştirilmiş haldir aynı özellikleri gösterir ancak daha fazla zarar verir.
Bağışıklık Yetmezliği:
Hedefin üzerindeki Çürüme, Nörotoksin ve Virüs etkilerini silerek hepsinin süreli olarak verdiği zararı toplam olarak bir anda verir.
Çok yüksek zararlar görmek hatta tek atmak bile mümkündür.
Nörotoksin atılıp bağışıklık atılırsa nörotoksin silininice hedefi sersemletir bu da bir stun daha anlamına gelir.
Talentler:
Vampirizm Yapılandırması (PVP/Player karşısında Player) : Bu yapılandırma ile pvp bölgelerinde zarar verirken ayakta kalmayı sağlamış
oluyoruz.
Şifacı Yapılandırması: Astral,Zindanlar ve Pvp alanlarında Kara Büyücü şifacı rolünü üstlenerek müttefiklerini iyileştirir.
Asit Yapılandırması (Pve/ Hızlı mob kesme ve astral, zindan dpsi) : Bu yapılandırma ile seri zarar verilerek dps metrelerde yüksek sıralaraçıkılabilir.