- Mesaj
- 188
- Çözümler
- 18
- Beğeni
- 70
- Puan
- 749
- Ticaret Puanı
- 0
Acce sistemini ekledikten sonra kemeri taktığımda kemer yok oluyor fakat başka bir kemer takmaya denediğim de kemer değişiyor,envanterde gözükmüyor.Resimlerle anlatayım:
İtemler değişiyor fakat gözükmüyor diğer slotlarada geçmiyor costum vs .
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21 + (c_Costume_Slot_Count-2); Burdaki -2 değerini düz yapıp, -1,-2.-3,-4,-5 yaparak denedim olmadı düz 21 denedim olmadı CItemData::WEAR_RING1 Yaparak denedim olmadı başka fikri olan varmı
İtemler değişiyor fakat gözükmüyor diğer slotlarada geçmiyor costum vs .
Lenght.h:
enum EWearPositions
{
WEAR_BODY, // 0
WEAR_HEAD, // 1
WEAR_FOOTS, // 2
WEAR_WRIST, // 3
WEAR_WEAPON, // 4
WEAR_NECK, // 5
WEAR_EAR, // 6
WEAR_UNIQUE1, // 7
WEAR_UNIQUE2, // 8
WEAR_ARROW, // 9
WEAR_SHIELD, // 10
WEAR_ABILITY1, // 11
WEAR_ABILITY2, // 12
WEAR_ABILITY3, // 13
WEAR_ABILITY4, // 14
WEAR_ABILITY5, // 15
WEAR_ABILITY6, // 16
WEAR_ABILITY7, // 17
WEAR_ABILITY8, // 18
WEAR_COSTUME_BODY, // 19
WEAR_COSTUME_HAIR, // 20
#ifdef ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM
WEAR_COSTUME_WEAPON,// 21
#endif
#ifdef ENABLE_MOUNT_COSTUME_SYSTEM
WEAR_COSTUME_MOUNT, // 22
#endif
#ifdef ENABLE_ACCE_SYSTEM
WEAR_COSTUME_ACCE, // 23
#endif
WEAR_RING1, // 24 : ½Å±Ô ¹İÁö½½·Ô1 (¿ŞÂÊ)3
WEAR_RING2, // 25 : ½Å±Ô ¹İÁö½½·Ô2 (¿À¸¥ÂÊ)
WEAR_BELT, // 26 : ½Å±Ô º§Æ®½½·Ô
WEAR_MAX = 32, //
};
itemdata.h(Client):
enum EWearPositions
{
WEAR_BODY, // 0
WEAR_HEAD, // 1
WEAR_FOOTS, // 2
WEAR_WRIST, // 3
WEAR_WEAPON, // 4
WEAR_NECK, // 5
WEAR_EAR, // 6
WEAR_UNIQUE1, // 7
WEAR_UNIQUE2, // 8
WEAR_ARROW, // 9
WEAR_SHIELD, // 10
WEAR_ABILITY1, // 11
WEAR_ABILITY2, // 12
WEAR_ABILITY3, // 13
WEAR_ABILITY4, // 14
WEAR_ABILITY5, // 15
WEAR_ABILITY6, // 16
WEAR_ABILITY7, // 17
WEAR_ABILITY8, // 18
WEAR_COSTUME_BODY, // 19
WEAR_COSTUME_HAIR, // 20
#ifdef ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM
WEAR_COSTUME_WEAPON, // 21
#endif
#ifdef ENABLE_MOUNT_COSTUME_SYSTEM
WEAR_COSTUME_MOUNT, // 22
#endif
#ifdef ENABLE_ACCE_SYSTEM
WEAR_COSTUME_ACCE, // 23
#endif
WEAR_RING1, // 24
WEAR_RING2, // 25
WEAR_BELT, // 26
WEAR_MAX_NUM = 32,
};
gametype.h(userinterface):
#ifdef ENABLE_COSTUME_SYSTEM
const DWORD c_Costume_Slot_Start = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_COSTUME_BODY;
const DWORD c_Costume_Slot_Body = c_Costume_Slot_Start + CItemData::COSTUME_BODY;
const DWORD c_Costume_Slot_Hair = c_Costume_Slot_Start + CItemData::COSTUME_HAIR;
#ifdef ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM
const DWORD c_Costume_Slot_Weapon = c_Costume_Slot_Start + CItemData::COSTUME_WEAPON;
#endif
#ifdef ENABLE_MOUNT_COSTUME_SYSTEM
const DWORD c_Costume_Slot_Mount = c_Costume_Slot_Start + CItemData::COSTUME_MOUNT;
#endif
#ifdef ENABLE_ACCE_SYSTEM
const DWORD c_Costume_Slot_Acce = c_Costume_Slot_Start + CItemData::COSTUME_ACCE;
#endif
const DWORD c_Costume_Slot_Count = 2
#ifdef ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM
+ 1
#endif
#ifdef ENABLE_MOUNT_COSTUME_SYSTEM
+ 1
#endif
#ifdef ENABLE_ACCE_SYSTEM
+ 1
#endif
;
const DWORD c_Costume_Slot_End = c_Costume_Slot_Start + c_Costume_Slot_Count;
#endif
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21 + (c_Costume_Slot_Count-2);
const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + CItemData::WEAR_RING1;
const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + CItemData::WEAR_RING2;
const DWORD c_Equipment_Belt = c_New_Equipment_Start + CItemData::WEAR_BELT;
#endif
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21 + (c_Costume_Slot_Count-2); Burdaki -2 değerini düz yapıp, -1,-2.-3,-4,-5 yaparak denedim olmadı düz 21 denedim olmadı CItemData::WEAR_RING1 Yaparak denedim olmadı başka fikri olan varmı
Dosya Eklentileri
Son düzenleme: