92-94 biyolog sıfırlama questime eğer tek tık biyolog yapılı değilse returnlayıp bitirmesi için nasıl bir kod bloğu eklemeliyim Lütfen yardım
Lua (Quest):
quest isobiyolog begin
state start begin
when 20018.chat."92-94 Görevimi değiştir" begin
say_title("Epic sura:")
say("Merhaba Samira2 Oyuncusu "..pc.getname().."")
say("Eğer 92-94 biyolog özelliklerinden memnun değilsen")
say("Senin için biyalog 92-94 özelliklerini")
say("değiştirebilirim.")
local al = select ("Değiştir.", "Vazgeçtim.")
if al == 1 then
say_reward("92-94 Özelliğini seç bakalım...")
say_reward("Samira2'de hiçbir özellik bugda değildir.")
say_reward("Seçimini akıllıca yap!")
affect.remove_collect(apply.MAX_HP,1100,60*60*24*365*60)
affect.remove_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,120,60*60*24*365*60)
affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
affect.remove_collect(apply.MAX_HP,4000,60*60*24*365*60)
affect.remove_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,140,60*60*24*365*60)
affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,70,60*60*24*365*60)
say_reward("Unutma bir daha etkilerini değiştiremezsin!")
say("Samira2 İyi oyunlar diler...")
local s = select ( " +1100 HP " , " Savunma Değeri +120 " , " Saldırı Değeri +60 " )
if s == 1 then
affect.add_collect(apply.MAX_HP,1100,60*60*24*365*60)
elseif s == 2 then
affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,120,60*60*24*365*60)
elseif s == 3 then
affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
end
say_reward("Seçimini akıllıca yap!")
say_reward("Samira2'de hiçbir özellik bugda değildir.")
say("Samira2 İyi oyunlar diler...")
local s = select ( " +4000 HP " , " Savunma Değeri +140 " , " Saldırı Değeri +70 " )
if s == 1 then
affect.add_collect(apply.MAX_HP,4000,60*60*24*365*60)
elseif s == 2 then
affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,140,60*60*24*365*60)
elseif s == 3 then
affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,70,60*60*24*365*60)
end
end
end
end
end
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: