Yardım +9 ZIRH'IN +0 ZIRH Gibir görünmesi hakkında

  • Konuyu açan Konuyu açan Happy Way
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 11
  • Gösterim Gösterim 74
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Happy Way

MT Üye
MT Üye
Mesaj
188
Çözümler
18
Beğeni
70
Puan
749
Ticaret Puanı
0
Aşağıdaki resimlerde görüldüğü üzere zırhların görüntüsü aynı fakat +9 olan zırhın daha parlak olması gerekirken +0 zırh gibi duruyor bunu directx9 ve zenaris grafiği ekledikten sonra oluşan bir problem. Zenaris'de bu şekilde çözülmemiş bir sorun bu aşağıdaki sorunu nasıl çözüme kavuşturabilirim.

Hangi dosyalardan düzenleme yapılırsa bu aşağıdaki zırhın parlaması değişir?
Hangi fonksiyon bu zırhın parlamasını sağlıyor


bu yukarıdaki sorularım hakkında bilgi alabilirsem balki çözüme daha hızlı ulaşabilirm yada çözümünü bilen biri yardımcı olursa çok sevinirim

@Kaiser @MT2Dev
1105_202550-webp.19896


1105_202621.webp






2. Bir sorum ise aşağıdaki görseldeki slot aktif efekti 2 yerde farklı şekilde bunu neden yapar ?(new item effect ekledikten sonra oluşan bir sorun)

1105_203813.webp
 

Dosya Eklentileri

  • 1105_202550.webp
    1105_202550.webp
    190 KB · Gösterim: 42
Son düzenleme:
Bu bir problem değil, özellikle yapılmış bir şey.
İtemlerin parlama olayları shader tarafına aktarıldığı için src içinden iptal edilmiş.
 
Nasıl shader kısmından aktif edebiliriz bu durumu böyle göze pek hoş gelmiyor
Sanırım speküler aydınlatma ile item parlamaları da aktif oluyordu. Ancak shader dosyaları birden fazla oldukları için her birinde ayrı ayarlar işleniyor. Dolayısıyla ilgili olanları tek tek düzenlemen gerekir. Yani biraz teferruatlı. Ancak src içinden bir şekilde bunu eski haline getirsen bile, bu yeni grafik eklentisi ile alpha parlamaları çok daha çirkin görünüyor, zamanında kurcalayarak denemiştim ve böyle bir şey yaptıkları için hak vermiştim.
 
Sanırım speküler aydınlatma ile item parlamaları da aktif oluyordu. Ancak shader dosyaları birden fazla oldukları için her birinde ayrı ayarlar işleniyor. Dolayısıyla ilgili olanları tek tek düzenlemen gerekir. Yani biraz teferruatlı. Ancak src içinden bir şekilde bunu eski haline getirsen bile, bu yeni grafik eklentisi ile alpha parlamaları çok daha çirkin görünüyor, zamanında kurcalayarak denemiştim ve böyle bir şey yaptıkları için hak vermiştim.
Yani ellemeden bu şekilde devam mı etmeliyim :)
 
Şu an için öyle görünüyor :D
1105_213340.webp

Bu görselde skybox kısmında bir problem seziyorum fakat bir türlü çözüme kavuşturamadım render fonksiyonuyla alakalı oldugunu düşünüyorum normalde bu render mesafesinin daha fazla olması gerektiğini düşünüyorum ama bu şekilde oluyor bunu nasıl çözüme kavuşturabilirim.
 
19904 eklentisini görüntüle
Bu görselde skybox kısmında bir problem seziyorum fakat bir türlü çözüme kavuşturamadım render fonksiyonuyla alakalı oldugunu düşünüyorum normalde bu render mesafesinin daha fazla olması gerektiğini düşünüyorum ama bu şekilde oluyor bunu nasıl çözüme kavuşturabilirim.
FPS değerine bakılırsa bu durumu yaşaman gayet normal gibi görünüyor. Eğer bilgisayar özelliklerin düşükse sebebi budur büyük ihtimalle.
 
Geri
Üst