- Mesaj
- 11.943
- Çözümler
- 567
- Beğeni
- 13.660
- Puan
- 5.915
- Ticaret Puanı
- 2
Bugün sizlerle çok eski bir Allod, karanlık ve iç içe geçmiş bir mazisi olan Ferris'de ilgi çekici bir keşif turu yapacağız.
Daha önce de açıkladığımız gibi, Hikaye 4 ayrı bölümden oluşmaktadır. Oyuncular, bu tarz görevleri sezonun ilk aylarında tamamlama konusunda deneyimliler. Ancak şimdi Sunucu İlerleleme Sistemi sayesinde her şey değişiyor.
Her yeni bölüm, Raid macerasının çeşitli boslardan oluşan bir kısmını açacaktır. Bu özellik "Kırık Zincirler'i" "Dünyanın Kalbi'nden" daha olaylı kılmaktadır. Böylece hikayedeki değişimleri daha iyi takip edebilecek ve son bölüme kadar tadını çıkarabileceksiniz!
Ferris'i enteresan kılan bir diğer etken ise, büyük olasılıkla Tepa'nın gücünün anahtarı olmasıdır. Hem İttifak hem de İmparatorluk tarafı bu gücün peşindeler. Ancak bu adaya çok da kolay varılamamaktadır. Zira portal ağı çalışmıyor ve bundan dolayı kahramanların, Astral'in en derin katmanlarından geçebilecek olan çok güçlü gemilere sahip olmaları gerekmektedir.
Eğer bunu başarabilirseniz Allod'un küçük bir kısmına demir atabileceksiniz. Zira Allod tamamen karlar altındadır. Burada Tungar isminde çekingen ve hiç misafirperver olmayan bir ırk yaşamaktadır. Bu ırk daha önce Ferris dışında hiçbir yerde görülmemiştir (ki bu iyi bir şeydir). Tungarlar yabancılara karşı düşmanca bir tutum sergiler ve her fırsatta saldırırlar.
Tehlikelerin yanı sıra oyuncular bu vahşilerle bağlantı kurmak zorundalar. Zorla, Diplomasi yoluyla veya kurnaz bir şekilde. Zorla halletme yöntemini dikkatli bir şekilde kullanmanızı öneririz. Zira Tungarlar, tanrıları olarak gördükleri çok eski bir Mamut tarafından korunurlar. Bu, donmuş ülkenin sakinlerine korku salan devasa ve çok tehlikeli bir yaratıktır. Mamut'un ilahi bir güce sahip olması bu korkuya engel değildir.
Tungarları tek başına alt etmek çok da kolay değildir. Söylentilere göre Tungarların kabile reisi, boynuzları ile bir Astral Geminin gövdesini yarabilen bir Yak'a binmektedir!
Ovaları terk etmek büyük çaba gerektirir. Zira Allods'un yüksek kesimlerine götüren sadece tek bir yol vardır, o da kalın bir Buz duvarı tarafindan engellenmiştir. Tep'in varlığının izleri keşif ekibine başka bir seçenek bırakmamaktadır. Ferris'in daha az karlarla kaplı olan bölgelerinden geçmek zorundalar. Neyse ki üst bölgeler daha sıcak ve Tungarlar'ın da yoğunlukta olmadığı bölgelerdir. Ancak oraya yolculuk keşif için zorluklarla doludur.
Bütün işaretler Ferris'de daha önceleri çok geniş bir alanı kapsayan karışık İmparatorluk tesislerinin bulunduğunu gösterir. Ancak ne Konsey ne de Yasker bununla ilgili herhangi bir bilgiye sahip değiller. Zadaganlı bilim adamlarına ait herhangi bir iz bulunmamaktadır. Sistem bağımsız olarak çalışmakta ve tüm davetsiz misafirlere saldırmaktadır.
İmparatorluk, günümüzün liderlerinden sakladığı ne tür geliştirmeler üzerinde çalışmış olabilir? Sadece titiz bir araştırma bu soruyu aydınlatabilir.
İkinci bölümün temel amacı İmparatorluk üssünün keşfi ve Ferris'in çeşitli noktalarını birleştiren ve üssün kalbine yolculuk yapmanıza olanak sağlayan Manaray'ın tamiridir.
İkinci bölümün başında karakteriniz maksimum seviyeye ulaşmış olacak. Görevlerin tamamlanmasıyla birlikte Ekipman geliştiricileriyle ödüllendirileceksiniz. Ancak tecrübe kazanamayacaksınız.
Ferris'in Laboratuvar kompleksinin keşfi birçok yeni soruyu da beraberinde getirecek. Tep'in gizemini çözmek için başlayan görev, şimdi daha büyük bir şeye dönecek. Ferris'de yürütülen imparatorluk deneyleri Dünya tarihini içinden çıkılamaz bir şekle dönüştürdü... Veya yeni bir afetin eşiğine sürükledi.
Kahramanlar, Ferris'de yarım yüzyıl önce meydana gelen entrika karışıklıklarını çözmek zorundalar. Kompleks sakinlerinin başına gelen korkunç olayları öğrenecek ve şimdiye kadar karşılaştıkları düşmanlardan çok farklı olan yeni bir düşman ile karşılaşacaklar. Bütün hikaye, Ferris'in tüm gizemlerinin anahtarı olan, hatta tüm Sarnaut'un kurtuluşu olacak olan gizemliKapılar projesini açığa vurmaktadır.
Çok yakında tanrıların güçlerini bile gölgede bırakacak olan bir güç ile karşı karşıya kalacaksınız! Ve birçoğunuz ölümden bile daha kotü bir kader ile sınanacak!
En büyük düşmanınız ile buluşmaya hazır mısınız? 6.0 "Kırık Zincirler" ile kendiniz keşfedin!
Daha önce de açıkladığımız gibi, Hikaye 4 ayrı bölümden oluşmaktadır. Oyuncular, bu tarz görevleri sezonun ilk aylarında tamamlama konusunda deneyimliler. Ancak şimdi Sunucu İlerleleme Sistemi sayesinde her şey değişiyor.
Her yeni bölüm, Raid macerasının çeşitli boslardan oluşan bir kısmını açacaktır. Bu özellik "Kırık Zincirler'i" "Dünyanın Kalbi'nden" daha olaylı kılmaktadır. Böylece hikayedeki değişimleri daha iyi takip edebilecek ve son bölüme kadar tadını çıkarabileceksiniz!
- Bölüm I
Ferris'i enteresan kılan bir diğer etken ise, büyük olasılıkla Tepa'nın gücünün anahtarı olmasıdır. Hem İttifak hem de İmparatorluk tarafı bu gücün peşindeler. Ancak bu adaya çok da kolay varılamamaktadır. Zira portal ağı çalışmıyor ve bundan dolayı kahramanların, Astral'in en derin katmanlarından geçebilecek olan çok güçlü gemilere sahip olmaları gerekmektedir.
Eğer bunu başarabilirseniz Allod'un küçük bir kısmına demir atabileceksiniz. Zira Allod tamamen karlar altındadır. Burada Tungar isminde çekingen ve hiç misafirperver olmayan bir ırk yaşamaktadır. Bu ırk daha önce Ferris dışında hiçbir yerde görülmemiştir (ki bu iyi bir şeydir). Tungarlar yabancılara karşı düşmanca bir tutum sergiler ve her fırsatta saldırırlar.
Tehlikelerin yanı sıra oyuncular bu vahşilerle bağlantı kurmak zorundalar. Zorla, Diplomasi yoluyla veya kurnaz bir şekilde. Zorla halletme yöntemini dikkatli bir şekilde kullanmanızı öneririz. Zira Tungarlar, tanrıları olarak gördükleri çok eski bir Mamut tarafından korunurlar. Bu, donmuş ülkenin sakinlerine korku salan devasa ve çok tehlikeli bir yaratıktır. Mamut'un ilahi bir güce sahip olması bu korkuya engel değildir.
Tungarları tek başına alt etmek çok da kolay değildir. Söylentilere göre Tungarların kabile reisi, boynuzları ile bir Astral Geminin gövdesini yarabilen bir Yak'a binmektedir!
- Bölüm II
Ovaları terk etmek büyük çaba gerektirir. Zira Allods'un yüksek kesimlerine götüren sadece tek bir yol vardır, o da kalın bir Buz duvarı tarafindan engellenmiştir. Tep'in varlığının izleri keşif ekibine başka bir seçenek bırakmamaktadır. Ferris'in daha az karlarla kaplı olan bölgelerinden geçmek zorundalar. Neyse ki üst bölgeler daha sıcak ve Tungarlar'ın da yoğunlukta olmadığı bölgelerdir. Ancak oraya yolculuk keşif için zorluklarla doludur.
Bütün işaretler Ferris'de daha önceleri çok geniş bir alanı kapsayan karışık İmparatorluk tesislerinin bulunduğunu gösterir. Ancak ne Konsey ne de Yasker bununla ilgili herhangi bir bilgiye sahip değiller. Zadaganlı bilim adamlarına ait herhangi bir iz bulunmamaktadır. Sistem bağımsız olarak çalışmakta ve tüm davetsiz misafirlere saldırmaktadır.
İmparatorluk, günümüzün liderlerinden sakladığı ne tür geliştirmeler üzerinde çalışmış olabilir? Sadece titiz bir araştırma bu soruyu aydınlatabilir.
İkinci bölümün temel amacı İmparatorluk üssünün keşfi ve Ferris'in çeşitli noktalarını birleştiren ve üssün kalbine yolculuk yapmanıza olanak sağlayan Manaray'ın tamiridir.
İkinci bölümün başında karakteriniz maksimum seviyeye ulaşmış olacak. Görevlerin tamamlanmasıyla birlikte Ekipman geliştiricileriyle ödüllendirileceksiniz. Ancak tecrübe kazanamayacaksınız.
- Bölüm III-IV
Ferris'in Laboratuvar kompleksinin keşfi birçok yeni soruyu da beraberinde getirecek. Tep'in gizemini çözmek için başlayan görev, şimdi daha büyük bir şeye dönecek. Ferris'de yürütülen imparatorluk deneyleri Dünya tarihini içinden çıkılamaz bir şekle dönüştürdü... Veya yeni bir afetin eşiğine sürükledi.
Kahramanlar, Ferris'de yarım yüzyıl önce meydana gelen entrika karışıklıklarını çözmek zorundalar. Kompleks sakinlerinin başına gelen korkunç olayları öğrenecek ve şimdiye kadar karşılaştıkları düşmanlardan çok farklı olan yeni bir düşman ile karşılaşacaklar. Bütün hikaye, Ferris'in tüm gizemlerinin anahtarı olan, hatta tüm Sarnaut'un kurtuluşu olacak olan gizemliKapılar projesini açığa vurmaktadır.
Çok yakında tanrıların güçlerini bile gölgede bırakacak olan bir güç ile karşı karşıya kalacaksınız! Ve birçoğunuz ölümden bile daha kotü bir kader ile sınanacak!
En büyük düşmanınız ile buluşmaya hazır mısınız? 6.0 "Kırık Zincirler" ile kendiniz keşfedin!