Yardım 4 envanter sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan mermercan12
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 9
  • Gösterim Gösterim 54
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

mermercan12

Üye
Üye
Mesaj
95
Beğeni
6
Puan
446
Ticaret Puanı
0
1722769195964.webp

4 envanter sistemini eklemeye calıstım fakat ilk envantede duzen bozukluğu oldu ve 3.4 envanter seceneklerı acılmıyor herhangı bir sysr bulunmamakta nerde yapmış ola bilirim
 

İşlemleri Takip Edersen Yapabilirsin.​

Aşağıda Yazan Yere Gelin.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
mainline_released/mainline_sg/Srcs/Server/common

ve

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
length.h


Bulup Açın.
Bu Kodu Aratın,

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
INVENTORY_MAX_NUM = 90,


Bu Kod İle Değiştirin.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
INVENTORY_MAX_NUM = 180,

--------
ve Daha Sonra

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
char_item.cpp

Dosyasından

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
BYTE bPage = bCell / (INVENTORY_MAX_NUM / 2);

Yukarıdaki Kodu Aratın ve Aşağıdaki Kodla Değiştirin.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
BYTE bPage = bCell / (INVENTORY_MAX_NUM / 4);

Aynı Şekilde

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
if (p / (INVENTORY_MAX_NUM / 2) != bPage)

Aratın ve Aşağıdakiyle Değiştirin.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
if (p / (INVENTORY_MAX_NUM / 4) != bPage)

----------

Şimdi Farklı bir Dosya Aratıyoruz ve Açıyoruz.
Dosyamızın Adı

Bu Dosyanın içerisine girip

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
static CGrid s_grid2(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 2

Bunu aratıyoruz.
ve
Bunları ekliyoruz.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
static CGrid s_grid1(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 1
static CGrid s_grid2(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 2
static CGrid s_grid3(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 3
static CGrid s_grid4(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 4
s_grid1.Clear();
s_grid2.Clear();
s_grid3.Clear();
s_grid4.Clear();

------

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
for (i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM / 4; ++i)

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
{
if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
continue;
s_grid1.Put(i, 1, item->GetSize());
}
for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 4; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
{
if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
continue;
s_grid2.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 4, 1, item->GetSize());
}
for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 4; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
{
if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
continue;
s_grid3.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 4, 1, item->GetSize());
}
for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 4; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
{
if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
continue;
s_grid4.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 4, 1, item->GetSize());
}


Bu Koduda Eklediğimiz zaman tamamdır.

Source'den

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
mainline_released/mainline_sg/Srcs/Client/Userinterface

Bunu Açıyoruz.
GameType.h

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
const DWORD c_Inventory_Page_Count = 2;

Yukarıdakini Aratıyoruz,

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
const DWORD c_Inventory_Page_Count = 4;

Yukarıdakiyle Değiştiriyoruz.

Şimdi Gelelim Pack Dosyalarına.
Root ve Locale Dosyalarından

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
inventorywindow.py

Bunu Buluyoruz. İçerisinden bu kodu aratıp

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
EQUIPMENT_START_INDEX = 90

Aşağıdaki kod ile değiştiriyoruz.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
EQUIPMENT_START_INDEX = 180

Yine Pack Dosyasından aşağıdaki dosyayı buluyoruz ve açıyoruz,

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
uiinventory.py

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
self.inventoryTab.append(self.GetChild("Inventory_Tab_02"))

self.inventoryTab.append(self.GetChild("Inventory_Tab_03"))
self.inventoryTab.append(self.GetChild("Inventory_Tab_04"))
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
self.inventoryTab[1].SetEvent(lambda arg=1: self.SetInventoryPage(arg))
self.inventoryTab[2].SetEvent(lambda arg=2: self.SetInventoryPage(arg))
self.inventoryTab[3].SetEvent(lambda arg=3: self.SetInventoryPage(arg))

İşlemlerini yaptıktan sonra,

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
SetInventoryPage

Aratıp

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
def SetInventoryPage(self, page):
self.inventoryTab[self.inventoryPageIndex].SetUp()
self.inventoryPageIndex = page
self.inventoryTab[self.inventoryPageIndex].Down()
self.RefreshBagSlotWindow()

Değiştiriyoruz.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
inventorywindow.py

Açıyoruz

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
import item
EQUIPMENT_START_INDEX = 180
window = {
"name" : "InventoryWindow",
## 600 - (width + ì¤ë¥¸ìª½ì¼ë¡ ë¶í° ëì°ê¸° 24 px)
"x" : SCREEN_WIDTH - 176,
"y" : SCREEN_HEIGHT - 37 - 565,
"style" : ("movable", "float",),
"width" : 176,
"height" : 585,
"children" :
(
## Inventory, Equipment Slots
{
"name" : "board",
"type" : "board",
"style" : ("attach",),
"x" : 0,
"y" : 0,
"width" : 176,
"height" : 585,
"children" :
(
## Title
{
"name" : "TitleBar",
"type" : "titlebar",
"style" : ("attach",),
"x" : 8,
"y" : 7,
"width" : 161,
"color" : "yellow",
"children" :
(
{ "name":"TitleName", "type":"text", "x":77, "y":3, "text":uiScriptLocale.INVENTORY_TITLE, "text_horizontal_align":"center" },
),
},
## Equipment Slot
{
"name" : "Equipment_Base",
"type" : "image",
"x" : 10,
"y" : 33,
"image" : "d:/ymir work/ui/equipment_bg_without_ring.tga",
"children" :
(
{
"name" : "EquipmentSlot",
"type" : "slot",
"x" : 3,
"y" : 3,
"width" : 150,
"height" : 182,
"slot" : (
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+0, "x":39, "y":37, "width":32, "height":64},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+1, "x":39, "y":2, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+2, "x":39, "y":145, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+3, "x":75, "y":67, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+4, "x":3, "y":3, "width":32, "height":96},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+5, "x":114, "y":67, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+6, "x":114, "y":35, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+7, "x":2, "y":145, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+8, "x":75, "y":145, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+9, "x":114, "y":2, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+10, "x":75, "y":35, "width":32, "height":32},
## ì ë°ì§1
##{"index":item.EQUIPMENT_RING1, "x":2, "y":106, "width":32, "height":32},
## ì ë°ì§2
##{"index":item.EQUIPMENT_RING2, "x":75, "y":106, "width":32, "height":32},
## ì 벨í¸
{"index":item.EQUIPMENT_BELT, "x":39, "y":106, "width":32, "height":32},
),
},
## Dragon Soul Button
{
"name" : "DSSButton",
"type" : "button",
"x" : 114,
"y" : 107,
"tooltip_text" : uiScriptLocale.TASKBAR_DRAGON_SOUL,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/dragonsoul/dss_inventory_button_01.tga",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/dragonsoul/dss_inventory_button_02.tga",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/dragonsoul/dss_inventory_button_03.tga",
},
## MallButton
{
"name" : "MallButton",
"type" : "button",
"x" : 118,
"y" : 148,
"tooltip_text" : uiScriptLocale.MALL_TITLE,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/TaskBar/Mall_Button_01.tga",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/TaskBar/Mall_Button_02.tga",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/TaskBar/Mall_Button_03.tga",
},
## CostumeButton
{
"name" : "CostumeButton",
"type" : "button",
"x" : 78,
"y" : 5,
"tooltip_text" : uiScriptLocale.COSTUME_TITLE,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/taskbar/costume_Button_01.tga",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/taskbar/costume_Button_02.tga",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/taskbar/costume_Button_03.tga",
},
{
"name" : "Equipment_Tab_01",
"type" : "radio_button",
"x" : 86,
"y" : 161,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_small_01.sub",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_small_02.sub",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_small_03.sub",
"children" :
(
{
"name" : "Equipment_Tab_01_Print",
"type" : "text",
"x" : 0,
"y" : 0,
"all_align" : "center",
"text" : "I",
},
),
},
{
"name" : "Equipment_Tab_02",
"type" : "radio_button",
"x" : 86 + 32,
"y" : 161,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_small_01.sub",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_small_02.sub",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_small_03.sub",
"children" :
(
{
"name" : "Equipment_Tab_02_Print",
"type" : "text",
"x" : 0,
"y" : 0,
"all_align" : "center",
"text" : "II",
},
),
},
),
},
{
"name" : "Inventory_Tab_01",
"type" : "radio_button",
"x" : 10,
"y" : 33 + 189,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_01.sub",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_02.sub",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_03.sub",
"tooltip_text" : uiScriptLocale.INVENTORY_PAGE_BUTTON_TOOLTIP_1,
"children" :
(
{
"name" : "Inventory_Tab_01_Print",
"type" : "text",
"x" : 0,
"y" : 0,
"all_align" : "center",
"text" : "I",
},
),
},
{
"name" : "Inventory_Tab_02",
"type" : "radio_button",
"x" : 10 + 78,
"y" : 33 + 189,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_01.sub",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_02.sub",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_03.sub",
"tooltip_text" : uiScriptLocale.INVENTORY_PAGE_BUTTON_TOOLTIP_2,
"children" :
(
{
"name" : "Inventory_Tab_02_Print",
"type" : "text",
"x" : 0,
"y" : 0,
"all_align" : "center",
"text" : "II",
},
),
},
{
"name" : "Inventory_Tab_03",
"type" : "radio_button",
"x" : 10,
"y" : 33 + 210,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_01.sub",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_02.sub",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_03.sub",
"tooltip_text" : uiScriptLocale.INVENTORY_PAGE_BUTTON_TOOLTIP_2,
"children" :
(
{
"name" : "Inventory_Tab_03_Print",
"type" : "text",
"x" : 0,
"y" : 0,
"all_align" : "center",
"text" : "III",
},
),
},
{
"name" : "Inventory_Tab_04",
"type" : "radio_button",
"x" : 10 + 78,
"y" : 33 + 210,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_01.sub",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_02.sub",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_03.sub",
"tooltip_text" : uiScriptLocale.INVENTORY_PAGE_BUTTON_TOOLTIP_2,
"children" :
(
{
"name" : "Inventory_Tab_04_Print",
"type" : "text",
"x" : 0,
"y" : 0,
"all_align" : "center",
"text" : "IV",
},
),
},
## Item Slot
{
"name" : "ItemSlot",
"type" : "grid_table",
"x" : 8,
"y" : 264,
"start_index" : 0,
"x_count" : 5,
"y_count" : 9,
"x_step" : 32,
"y_step" : 32,
"image" : "d:/ymir work/ui/public/Slot_Base.sub"
},
## Print
{
"name":"Money_Slot",
"type":"button",
"x":8,
"y":28,
"horizontal_align":"center",
"vertical_align":"bottom",
"default_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_05.sub",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_05.sub",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_05.sub",
"children" :
(
{
"name":"Money_Icon",
"type":"image",
"x":-18,
"y":2,
"image":"d:/ymir work/ui/game/windows/money_icon.sub",
},
{
"name" : "Money",
"type" : "text",
"x" : 3,
"y" : 3,
"horizontal_align" : "right",
"text_horizontal_align" : "right",
"text" : "123456789",
},
),
},
),
},
),
}

Son Hali böyle olacak.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
beltinventorywindow.py

Açıyoruz,
Aratıp

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
EQUIPMENT_START_INDEX = 90

Değiştiriyoruz.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
EQUIPMENT_START_INDEX = 180

4 Envanter Hayırlı Uğurlu olması dileğiyle :) Biraz yorucak ama değer
 

İşlemleri Takip Edersen Yapabilirsin.​

Aşağıda Yazan Yere Gelin.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
mainline_released/mainline_sg/Srcs/Server/common

ve

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
length.h


Bulup Açın.
Bu Kodu Aratın,

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
INVENTORY_MAX_NUM = 90,


Bu Kod İle Değiştirin.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
INVENTORY_MAX_NUM = 180,

--------
ve Daha Sonra

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
char_item.cpp

Dosyasından

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
BYTE bPage = bCell / (INVENTORY_MAX_NUM / 2);

Yukarıdaki Kodu Aratın ve Aşağıdaki Kodla Değiştirin.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
BYTE bPage = bCell / (INVENTORY_MAX_NUM / 4);

Aynı Şekilde

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
if (p / (INVENTORY_MAX_NUM / 2) != bPage)

Aratın ve Aşağıdakiyle Değiştirin.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
if (p / (INVENTORY_MAX_NUM / 4) != bPage)

----------

Şimdi Farklı bir Dosya Aratıyoruz ve Açıyoruz.
Dosyamızın Adı

Bu Dosyanın içerisine girip

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
static CGrid s_grid2(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 2

Bunu aratıyoruz.
ve
Bunları ekliyoruz.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
static CGrid s_grid1(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 1
static CGrid s_grid2(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 2
static CGrid s_grid3(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 3
static CGrid s_grid4(5, INVENTORY_MAX_NUM/5 / 2); // inven page 4
s_grid1.Clear();
s_grid2.Clear();
s_grid3.Clear();
s_grid4.Clear();

------

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
for (i = 0; i < INVENTORY_MAX_NUM / 4; ++i)

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
{
if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
continue;
s_grid1.Put(i, 1, item->GetSize());
}
for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 4; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
{
if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
continue;
s_grid2.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 4, 1, item->GetSize());
}
for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 4; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
{
if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
continue;
s_grid3.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 4, 1, item->GetSize());
}
for (i = INVENTORY_MAX_NUM / 4; i < INVENTORY_MAX_NUM; ++i)
{
if (!(item = victim->GetInventoryItem(i)))
continue;
s_grid4.Put(i - INVENTORY_MAX_NUM / 4, 1, item->GetSize());
}


Bu Koduda Eklediğimiz zaman tamamdır.

Source'den

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
mainline_released/mainline_sg/Srcs/Client/Userinterface

Bunu Açıyoruz.
GameType.h

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
const DWORD c_Inventory_Page_Count = 2;

Yukarıdakini Aratıyoruz,

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
const DWORD c_Inventory_Page_Count = 4;

Yukarıdakiyle Değiştiriyoruz.

Şimdi Gelelim Pack Dosyalarına.
Root ve Locale Dosyalarından

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
inventorywindow.py

Bunu Buluyoruz. İçerisinden bu kodu aratıp

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
EQUIPMENT_START_INDEX = 90

Aşağıdaki kod ile değiştiriyoruz.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
EQUIPMENT_START_INDEX = 180

Yine Pack Dosyasından aşağıdaki dosyayı buluyoruz ve açıyoruz,

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
uiinventory.py

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
self.inventoryTab.append(self.GetChild("Inventory_Tab_02"))

self.inventoryTab.append(self.GetChild("Inventory_Tab_03"))
self.inventoryTab.append(self.GetChild("Inventory_Tab_04"))
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
self.inventoryTab[1].SetEvent(lambda arg=1: self.SetInventoryPage(arg))
self.inventoryTab[2].SetEvent(lambda arg=2: self.SetInventoryPage(arg))
self.inventoryTab[3].SetEvent(lambda arg=3: self.SetInventoryPage(arg))

İşlemlerini yaptıktan sonra,

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
SetInventoryPage

Aratıp

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
def SetInventoryPage(self, page):
self.inventoryTab[self.inventoryPageIndex].SetUp()
self.inventoryPageIndex = page
self.inventoryTab[self.inventoryPageIndex].Down()
self.RefreshBagSlotWindow()

Değiştiriyoruz.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
inventorywindow.py

Açıyoruz

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
import item
EQUIPMENT_START_INDEX = 180
window = {
"name" : "InventoryWindow",
## 600 - (width + ì¤ë¥¸ìª½ì¼ë¡ ë¶í° ëì°ê¸° 24 px)
"x" : SCREEN_WIDTH - 176,
"y" : SCREEN_HEIGHT - 37 - 565,
"style" : ("movable", "float",),
"width" : 176,
"height" : 585,
"children" :
(
## Inventory, Equipment Slots
{
"name" : "board",
"type" : "board",
"style" : ("attach",),
"x" : 0,
"y" : 0,
"width" : 176,
"height" : 585,
"children" :
(
## Title
{
"name" : "TitleBar",
"type" : "titlebar",
"style" : ("attach",),
"x" : 8,
"y" : 7,
"width" : 161,
"color" : "yellow",
"children" :
(
{ "name":"TitleName", "type":"text", "x":77, "y":3, "text":uiScriptLocale.INVENTORY_TITLE, "text_horizontal_align":"center" },
),
},
## Equipment Slot
{
"name" : "Equipment_Base",
"type" : "image",
"x" : 10,
"y" : 33,
"image" : "d:/ymir work/ui/equipment_bg_without_ring.tga",
"children" :
(
{
"name" : "EquipmentSlot",
"type" : "slot",
"x" : 3,
"y" : 3,
"width" : 150,
"height" : 182,
"slot" : (
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+0, "x":39, "y":37, "width":32, "height":64},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+1, "x":39, "y":2, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+2, "x":39, "y":145, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+3, "x":75, "y":67, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+4, "x":3, "y":3, "width":32, "height":96},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+5, "x":114, "y":67, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+6, "x":114, "y":35, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+7, "x":2, "y":145, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+8, "x":75, "y":145, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+9, "x":114, "y":2, "width":32, "height":32},
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+10, "x":75, "y":35, "width":32, "height":32},
## ì ë°ì§1
##{"index":item.EQUIPMENT_RING1, "x":2, "y":106, "width":32, "height":32},
## ì ë°ì§2
##{"index":item.EQUIPMENT_RING2, "x":75, "y":106, "width":32, "height":32},
## ì 벨í¸
{"index":item.EQUIPMENT_BELT, "x":39, "y":106, "width":32, "height":32},
),
},
## Dragon Soul Button
{
"name" : "DSSButton",
"type" : "button",
"x" : 114,
"y" : 107,
"tooltip_text" : uiScriptLocale.TASKBAR_DRAGON_SOUL,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/dragonsoul/dss_inventory_button_01.tga",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/dragonsoul/dss_inventory_button_02.tga",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/dragonsoul/dss_inventory_button_03.tga",
},
## MallButton
{
"name" : "MallButton",
"type" : "button",
"x" : 118,
"y" : 148,
"tooltip_text" : uiScriptLocale.MALL_TITLE,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/TaskBar/Mall_Button_01.tga",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/TaskBar/Mall_Button_02.tga",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/TaskBar/Mall_Button_03.tga",
},
## CostumeButton
{
"name" : "CostumeButton",
"type" : "button",
"x" : 78,
"y" : 5,
"tooltip_text" : uiScriptLocale.COSTUME_TITLE,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/taskbar/costume_Button_01.tga",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/taskbar/costume_Button_02.tga",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/taskbar/costume_Button_03.tga",
},
{
"name" : "Equipment_Tab_01",
"type" : "radio_button",
"x" : 86,
"y" : 161,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_small_01.sub",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_small_02.sub",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_small_03.sub",
"children" :
(
{
"name" : "Equipment_Tab_01_Print",
"type" : "text",
"x" : 0,
"y" : 0,
"all_align" : "center",
"text" : "I",
},
),
},
{
"name" : "Equipment_Tab_02",
"type" : "radio_button",
"x" : 86 + 32,
"y" : 161,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_small_01.sub",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_small_02.sub",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_small_03.sub",
"children" :
(
{
"name" : "Equipment_Tab_02_Print",
"type" : "text",
"x" : 0,
"y" : 0,
"all_align" : "center",
"text" : "II",
},
),
},
),
},
{
"name" : "Inventory_Tab_01",
"type" : "radio_button",
"x" : 10,
"y" : 33 + 189,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_01.sub",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_02.sub",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_03.sub",
"tooltip_text" : uiScriptLocale.INVENTORY_PAGE_BUTTON_TOOLTIP_1,
"children" :
(
{
"name" : "Inventory_Tab_01_Print",
"type" : "text",
"x" : 0,
"y" : 0,
"all_align" : "center",
"text" : "I",
},
),
},
{
"name" : "Inventory_Tab_02",
"type" : "radio_button",
"x" : 10 + 78,
"y" : 33 + 189,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_01.sub",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_02.sub",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_03.sub",
"tooltip_text" : uiScriptLocale.INVENTORY_PAGE_BUTTON_TOOLTIP_2,
"children" :
(
{
"name" : "Inventory_Tab_02_Print",
"type" : "text",
"x" : 0,
"y" : 0,
"all_align" : "center",
"text" : "II",
},
),
},
{
"name" : "Inventory_Tab_03",
"type" : "radio_button",
"x" : 10,
"y" : 33 + 210,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_01.sub",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_02.sub",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_03.sub",
"tooltip_text" : uiScriptLocale.INVENTORY_PAGE_BUTTON_TOOLTIP_2,
"children" :
(
{
"name" : "Inventory_Tab_03_Print",
"type" : "text",
"x" : 0,
"y" : 0,
"all_align" : "center",
"text" : "III",
},
),
},
{
"name" : "Inventory_Tab_04",
"type" : "radio_button",
"x" : 10 + 78,
"y" : 33 + 210,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_01.sub",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_02.sub",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/windows/tab_button_large_03.sub",
"tooltip_text" : uiScriptLocale.INVENTORY_PAGE_BUTTON_TOOLTIP_2,
"children" :
(
{
"name" : "Inventory_Tab_04_Print",
"type" : "text",
"x" : 0,
"y" : 0,
"all_align" : "center",
"text" : "IV",
},
),
},
## Item Slot
{
"name" : "ItemSlot",
"type" : "grid_table",
"x" : 8,
"y" : 264,
"start_index" : 0,
"x_count" : 5,
"y_count" : 9,
"x_step" : 32,
"y_step" : 32,
"image" : "d:/ymir work/ui/public/Slot_Base.sub"
},
## Print
{
"name":"Money_Slot",
"type":"button",
"x":8,
"y":28,
"horizontal_align":"center",
"vertical_align":"bottom",
"default_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_05.sub",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_05.sub",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/public/parameter_slot_05.sub",
"children" :
(
{
"name":"Money_Icon",
"type":"image",
"x":-18,
"y":2,
"image":"d:/ymir work/ui/game/windows/money_icon.sub",
},
{
"name" : "Money",
"type" : "text",
"x" : 3,
"y" : 3,
"horizontal_align" : "right",
"text_horizontal_align" : "right",
"text" : "123456789",
},
),
},
),
},
),
}

Son Hali böyle olacak.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
beltinventorywindow.py

Açıyoruz,
Aratıp

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
EQUIPMENT_START_INDEX = 90

Değiştiriyoruz.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
EQUIPMENT_START_INDEX = 180

4 Envanter Hayırlı Uğurlu olması dileğiyle :) Biraz yorucak ama değer
şuan yaptım fakat bu sekılde nerde eksık olmus onu bulamadım duzen sorunu var
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
düzen sorununundan ziyade /ip yazarak envanteri komple temızle sonra mavi çelik zırhları tektek yine dız oraya bakalım oyunda kullanılmayan itemin kodunu girdin muhtemelen ondan dolayı ordaki boşluklar olabilir.
 
Üst