2 kat eşya düşürme şansını aktif etmek.

  • Konuyu açan Konuyu açan Denizeri24
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 1K

Denizeri24

Gentleman
Geliştirici
Usta Üye
Mesaj
580
Çözümler
18
Beğeni
577
Puan
829
Ticaret Puanı
0
Oyuna eklenen ama kullanılmayan diğer bonuslardan biri de iki kat eşya düşürme şansı. Bildiğim kadarıyla çok eskiden beridir bu bonus eşyalara geliyor ama bonusun işlevi yok.


Bonus eşya düşürme şansını değil düşen eşyanın sayısını arttırıyor. Bu bonusa sahip biri 1 iksir yerine 2 iksir, 10 iksir yerine 20 iksir düşürür, bonusun miktarı sadece 2 kat eşya düşme ihtimalini arttırır ve %100 bonusa sahip biri her zaman 2 kat fazla eşya kazanır;



Bu bonus ITEM_STACKABLE olan tüm eşyalarda çalışır.


değişiklikler ServerSource/game/src/char_battle.cpp adlı dosyada void CHARACTER::Reward(bool bItemDrop) fonksiyonu içerisinde yapılır;

aratılır: if (ITEM_MANAGER::instance().CreateDropItem(this, pkAttacker, s_vec_item))

else if (s_vec_item.size() == 1) içerisinde ki item = s_vec_item[0]; satırının altına bu kod eklenir;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
                    if (pkAttacker->GetPoint(POINT_ITEM_DROP_BONUS) >= number(1, 100) && item->IsStackable())
                    {
                        item->SetCount(item->GetCount() * 2);
                    }

önceki hali
onceki1.webp

sonraki hali
sonraki1.webp



aratılır : std::vector<LPCHARACTER>::iterator it = v.begin();

while (iItemIdx >= 0) içerisinde ki item = s_vec_item[iItemIdx--]; satırının altındaki kontrolden sonra bu kod bloğu eklenir;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
                    if (pkAttacker->GetPoint(POINT_ITEM_DROP_BONUS) >= number(1, 100) && item->IsStackable())
                    {
                        item->SetCount(item->GetCount() * 2);
                    }

önceki hali
onceki2.webp

sonraki hali
sonraki2.webp



Navicatta player->item_attr tablosuna ITEM_DROP_BONUS eklenir;

Ekran görüntüsü_20221120_032905.webp



ve işlem tamamlanır.
 
Geri
Üst