Çözüldü 10 item karşılığı 1 adet elit item vermesi hk

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

carpiciyim1

Premium Üye
Premium Üye
MT Üye
Mesaj
237
Çözümler
8
Beğeni
110
Puan
514
Ticaret Puanı
0
Sa arkadaşlar enes kardeşimin paylaştığı çark sistemini ekledim ama bir kaç düzenleme yapmak istiyorum bunları burada yazıyorum çünkü ben yapamadım yardımcı olurmusunuz acaba bana
örnek şuan çarkta bronz çark nesnesi ile dönüş sağlanıyor ya ben bunu şu şekilde yapmak istiyorum

10 adet bronz çark nesnesi toplayınca 1 adet bronz çark versin ve ben o 1 adet ile 1 kere cevirebileyim çark çevirmek için item değiştirmekten bahsetmiyorum yanlız
bana 10 adet olunca 1 adet veren quest vs ne olursa nasıl yaparsak o lazım mantık böyle ama bunu yapamadım sandık mantığı ile yapayımde dim olmadı etp mantığı gibi olacak 10 adet sağ tıklayınca 1 adete dönüşecek

yardımlarınızı bekliyorum
 
Çözüm
quest carkitem begin state start begin when 900000.use begin if pc.count_item(900000) >= 10 then pc.remove_item(900000,10) pc.give_item2(900013,1) return end end end

Kusura bakma 1 end eksik yazmışım. @ZEUS06 'nında söylediği gibi olucak sonuç şöyle.


Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
quest carkitem begin
    state start begin
        when 900000.use begin
               if pc.count_item(900000) >= 10 then
            pc.remove_item(900000,10)
            pc.give_item2(900013,1)
            return
            end
        end
    end
end
Sa arkadaşlar enes kardeşimin paylaştığı çark sistemini ekledim ama bir kaç düzenleme yapmak istiyorum bunları burada yazıyorum çünkü ben yapamadım yardımcı olurmusunuz acaba bana
örnek şuan çarkta bronz çark nesnesi ile dönüş sağlanıyor ya ben bunu şu şekilde yapmak istiyorum

10 adet bronz çark nesnesi toplayınca 1 adet bronz çark versin ve ben o 1 adet ile 1 kere cevirebileyim çark çevirmek için item değiştirmekten bahsetmiyorum yanlız
bana 10 adet olunca 1 adet veren quest vs ne olursa nasıl yaparsak o lazım mantık böyle ama bunu yapamadım sandık mantığı ile yapayımde dim olmadı etp mantığı gibi olacak 10 adet sağ tıklayınca 1 adete dönüşecek

yardımlarınızı bekliyorum
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
quest carkitemquesti begin
    state start begin
        when parcacikodu.use begin
        if pc.count_item(parcacikkodu) >= 10 then
        pc.remove_item(parcacikkodu,10)
        pc.give_item2(carknesnesikodu,1)
        return
        end
    end
end

parcacikkodu yazan yere bronz çark nesnesi kodunu yazarsın. carknesnesikodu yazan yerede bronz çark neyle çevriliyorsa o kodu yazarsın.
 
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
quest carkitemquesti begin
    state start begin
        when parcacikodu.use begin
        if pc.count_item(parcacikkodu) >= 10 then
        pc.remove_item(parcacikkodu,10)
        pc.give_item2(carknesnesikodu,1)
        return
        end
    end
end

parcacikkodu yazan yere bronz çark nesnesi kodunu yazarsın. carknesnesikodu yazan yerede bronz çark neyle çevriliyorsa o kodu yazarsın.
peki bunu eklediğimizde item proto da item üzeirnde düzeltme yapmam gereklimidir quest olduğunu belirtmem için filan
 
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
quest carkitemquesti begin
    state start begin
        when parcacikodu.use begin
        if pc.count_item(parcacikkodu) >= 10 then
        pc.remove_item(parcacikkodu,10)
        pc.give_item2(carknesnesikodu,1)
        return
        end
    end
end

parcacikkodu yazan yere bronz çark nesnesi kodunu yazarsın. carknesnesikodu yazan yerede bronz çark neyle çevriliyorsa o kodu yazarsın.
quest okutunca core atıyor ama

quest


Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
quest carkitem begin
    state start begin
        when 900000.use begin
        if pc.count_item(900000) >= 10 then
        pc.remove_item(900000,10)
        pc.give_item2(900013,1)
        return
        end
    end
end
 

Dosya Eklentileri

  • Screenshot_1.webp
    Screenshot_1.webp
    27,8 KB · Gösterim: 12
Okey sisteminin mantığını uyarlayabilirsin.


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_MINI_GAME_OKEY_NORMAL
                            if (item2->GetVnum() == 79505 && item2->GetCount() >= 24)
                            {
                                const LPITEM& OkeyCardSet = AutoGiveItem(79506);
                                if (OkeyCardSet != nullptr)
                                    item2->SetCount(item2->GetCount() - 24);
                            }
#endif
 
Okey sisteminin mantığını uyarlayabilirsin.


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_MINI_GAME_OKEY_NORMAL
                            if (item2->GetVnum() == 79505 && item2->GetCount() >= 24)
                            {
                                const LPITEM& OkeyCardSet = AutoGiveItem(79506);
                                if (OkeyCardSet != nullptr)
                                    item2->SetCount(item2->GetCount() - 24);
                            }
#endif
sanırım bu src tabanlı okadar bilgim yok malesef ki :(
 
quest carkitem begin state start begin when 900000.use begin if pc.count_item(900000) >= 10 then pc.remove_item(900000,10) pc.give_item2(900013,1) return end end end

Kusura bakma 1 end eksik yazmışım. @ZEUS06 'nında söylediği gibi olucak sonuç şöyle.


Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
quest carkitem begin
    state start begin
        when 900000.use begin
               if pc.count_item(900000) >= 10 then
            pc.remove_item(900000,10)
            pc.give_item2(900013,1)
            return
            end
        end
    end
end
 
Çözüm
Kusura bakma 1 end eksik yazmışım. @ZEUS06 'nında söylediği gibi olucak sonuç şöyle.


Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
quest carkitem begin
    state start begin
        when 900000.use begin
               if pc.count_item(900000) >= 10 then
            pc.remove_item(900000,10)
            pc.give_item2(900013,1)
            return
            end
        end
    end
end
teşekkürler yardımlarınız ile gerekli işlem yapıldı
 

Dosya Eklentileri

  • Screenshot_2.webp
    Screenshot_2.webp
    219,3 KB · Gösterim: 18
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst