- Mesaj
- 571
- Çözümler
- 18
- Beğeni
- 559
- Puan
- 829
- Ticaret Puanı
- 0
Arkadaşlar 40 bin mob olduğunda ve bir komutta 10 binden fazla mob çağırdığımda kanal 1 göçmesini (doğal olarak mysql de göçüyor) sys_log yazdırmasına bağlıyorum çünkü 10 bin mob çağırdığımda yazılan sys_log 900 mb tutuyor ve notepad ile açmaya çalıştığımda durum bu;
BILGI : get_mob kodu sadece bulunduğum haritada ki mobların miktarını söylüyor yani serverde sadece 35 bin mob yoktu çökerken..
EDIT : mariadb cache ayarı yapıp, sys_log kapattığımda 40 bin mavi ejder limitine ulaştım arkadaşlar, bu sayıya ek olarak 2500 tane daha mavi ejder çağırınca yine aynı şekilde göçtü mariadb ve channel1
----------- BUYUK EDIT -----------
arkadaşlar local serverime 6 GB ram verip denedim ve başarılı oldum, tam tamına 60001 adet mob çağırdım arkadaşlar 1. köye;
bu arada kanal1, 5.30 gb ram tüketti. 32 bit derlenen fileslerde 1 kanal en fazla 4 gb ram tüketebilir ancak neyse ki benim server files 64 bit
ayrıca son anda /p map yazdığımda oyunun göçmesinin nedeni /free_regen yazmayı unutmuş olmam. /p map yazdığımda tüm mobları yok etti ancak regen olduğundan dolayı 40 bin civarı mob yüklemeye çalıştı bir anda ve bu yüzden çöktü..
servere 12 gb ram verdiğimde bu sınırı 140 bin e çıkarabilirim ancak client kaldırmıyor arkadaşlar yani maalesef 60 bin üzerini denemeyi planlamıyorum..
Serverde, tek kanalda(ve tek core) de 200064 adet (evet 200 bin adet) mob olduğunda kanalın RAM kullanımı;
BILGI : get_mob kodu sadece bulunduğum haritada ki mobların miktarını söylüyor yani serverde sadece 35 bin mob yoktu çökerken..
EDIT : mariadb cache ayarı yapıp, sys_log kapattığımda 40 bin mavi ejder limitine ulaştım arkadaşlar, bu sayıya ek olarak 2500 tane daha mavi ejder çağırınca yine aynı şekilde göçtü mariadb ve channel1
----------- BUYUK EDIT -----------
arkadaşlar local serverime 6 GB ram verip denedim ve başarılı oldum, tam tamına 60001 adet mob çağırdım arkadaşlar 1. köye;
bu arada kanal1, 5.30 gb ram tüketti. 32 bit derlenen fileslerde 1 kanal en fazla 4 gb ram tüketebilir ancak neyse ki benim server files 64 bit
ayrıca son anda /p map yazdığımda oyunun göçmesinin nedeni /free_regen yazmayı unutmuş olmam. /p map yazdığımda tüm mobları yok etti ancak regen olduğundan dolayı 40 bin civarı mob yüklemeye çalıştı bir anda ve bu yüzden çöktü..
servere 12 gb ram verdiğimde bu sınırı 140 bin e çıkarabilirim ancak client kaldırmıyor arkadaşlar yani maalesef 60 bin üzerini denemeyi planlamıyorum..
Serverde, tek kanalda(ve tek core) de 200064 adet (evet 200 bin adet) mob olduğunda kanalın RAM kullanımı;
Son düzenleme: