quest deviltower_zone begin
state start begin
when login begin
if pc.get_map_index() == 66 then
if pc.get_x() < 2048+88-512 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236-512 or pc.get_y() > 6656+737 then
pc.warp(590500, 110500)
end
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
deviltower_zone.register_player(pc.get_player_id())
end
end
when login with pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
if not d.is_registered_user(pc.get_player_id()) then
chat("Bug tespit edildi!")
warp_to_village()
end
end
when 20348.chat."GM: Şeytan Kulesi" with pc.is_gm() begin
local s = select("Şeytan Kulesi Aç/Kapat","Hiçbir şey")
if s == 1 then
if game.get_event_flag("seytankule_on") == 0 then
say("Şeytan Kulesi şu anda kapalı.")
say("Aktif etmek istiyor musun?")
if select("Evet","Hayır") == 2 then return end
game.set_event_flag("seytankule_on",1)
return
else
say("Şeytan Kulesi şu anda açık.")
say("Kapatmak istiyor musun?")
if select("Evet","Hayır") == 2 then return end
game.set_event_flag("seytankule_on",0)
return
end
elseif s == 2 then
return
end
end
when 20348.chat."Zindana Devam Et" begin
if game.get_event_flag("scp_rejoin2") == 0 then
say("Sistem yönetici tarafından devredışı bırakıldı!")
return
end
if not pc.can_warp() then
say(" Şu anda ışınlanabilecek durumda değilsin!")
return
end
local mapIndex = d.get_registered(pc.get_player_id(), (npc.get_race()-20282))
if mapIndex == 0 then
say("Katılabileceğin bir yer bulamadım.")
return
end
local gold = 0
if pc.get_gold() < gold then
say(string.format("Giriş için %dM yang gerekli!", gold/1000000))
return
end
setskin(0)
pc.change_gold(-gold)
d.join_pc(mapIndex)
end
when logout begin
if pc.count_item(30300) >= 1 then
pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300))
end
if pc.count_item(30301) >= 1 then
pc.remove_item(30301, pc.count_item(30301))
end
if pc.count_item(30302) >= 1 then
pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302))
end
if pc.count_item(30303) >= 1 then
pc.remove_item(30303, pc.count_item(30303))
end
if pc.count_item(30304) >= 1 then
pc.remove_item(30304, pc.count_item(30304))
end
if pc.count_item(50084) >= 1 then
pc.remove_item(50084, pc.count_item(50084))
end
if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
deviltower_zone.unregister_player(pc.get_player_id())
end
end
when 20348.chat."Şeytan Kulesi " with game.get_event_flag("seytankule_on") == 1 begin
if pc.get_level() < 40 then
say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
say("Seviyen giriş için yeterli değil.")
return
else
say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
say("Şeytan kulesine girmek istiyor musun?")
say("2. Kattan devam etmek isterseniz 50M yang gerekmektedir.")
say_reward("Oyundan istemediğiniz halde çıkarsanız")
say_reward("Kaldığınız yerden devam edebilirsiniz!")
local s = select("1. Kattan Giriş Yap", "2. Kattan Giriş Yap (Bireysel)", "İstemiyorum.")
if s == 1 then
pc.warp(216500-51200,727000)
elseif s == 2 then
if party.is_party() then
say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
say("Şeytan kulesine 2. kattan girebilmek için ")
say("grup üyesi olmamanız gerekmektedir. ")
return
end
if pc.get_money() < 50000000 then
say("Hay Aksi!")
say("Envanterine 50M yang olmadan seni içeri alamam.")
say("50M yang yaptığında tekrar uğra.")
else
pc.change_money(-50000000)
d.new_jump(66, special.devil_tower[1][1] * 100, special.devil_tower[1][2] * 100)
d.setf ("special",1)
d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
end
elseif s == 3 then
return
end
end
end
function GrupKontrol()
local pids = {party.get_member_pids()}
for i = 1, table.getn(pids), 1 do
q.begin_other_pc_block(pids[i])
if party.is_party() then
if party.is_leader() then
timer("devil_stone1_2", 2)
end
end
q.end_other_pc_block()
end
end
when 8015.kill with pc.get_map_index() == 66 begin
if party.is_party() then
deviltower_zone.GrupKontrol()
else
timer("devil_stone1_2", 2)
end
end
when devil_stone1_1.timer begin
d.new_jump_all(66,special.devil_tower[1][1],special.devil_tower[1][2])
d.setf ("special",1)
d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
d.setf("party_leader_pid",pc.get_player_id())
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
end
when devil_stone1_2.timer begin
d.new_jump_all(66,special.devil_tower[1][1],special.devil_tower[1][2])
d.setf ("special",1)
d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
d.setf("party_leader_pid",party.get_leader_pid())
party.setf("deviltower_mapindex",d.get_map_index())
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
end
when kill with npc.get_race() == 1091 begin
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
d.check_eliminated()
end
function get_4floor_stone_pos()
local positions =
{
{368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679},
{395, 689}, {369, 679}, {361, 658},
}
for i = 1, 6 do
local j = number(i, 7)
if i != j then
local t = positions[i];
positions[i] = positions[j];
positions[j] = t;
end
end
return positions
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8016 begin
d.setf("level", 4)
local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos()
for i = 1, 6 do
d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2]))
end
local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])
d.set_unique("real", vid)
server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())
server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())
d.notice("4. Kat Seçenek Kapısındasın.");
d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte");
d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde");
d.notice("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!");
d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur.");
end
when devil_stone4_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then
d.notice("Zaman doldu! ")
d.exit_all()
end
end
when devil_stone4_update.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
if not d.is_unique_dead("real") then
for i = 1, 6 do
if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then
d.purge_unique("fake" .. i)
d.setf("fakedead" .. i, 1)
d.notice("Sahte Metin taşları yok oldu...");
end
end
end
else
server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())
d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir");
d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak");
d.notice("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!");
d.notice("Şimdi 5.kata gireceksin.")
d.purge()
end
else
server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
end
when devil_stone4_end.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())
d.setf("level", 5)
d.setf("stone_count", 5)
d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
d.notice("5.Kattaki Mühürlü Kapı'dasın. Bir sonraki kata ")
d.notice("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek. Bu alan ")
d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.")
d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar ")
d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri ")
d.notice("açarsan 6. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece ")
d.notice("20 dakikan var!")
server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")
d.spawn_mob(20073, 421, 452)
d.spawn_mob(20073, 380, 460)
d.spawn_mob(20073, 428, 414)
d.spawn_mob(20073, 398, 392)
d.spawn_mob(20073, 359, 426)
end
end
when kill with npc.get_race() == 1062 and d.getf("level") == 5 begin
local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 10
local n = d.getf("count") + 1
d.setf("count", n)
if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
game.drop_item(50084, 1)
d.setf("count", 0)
end
end
--when 8023.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
-- game.drop_item(50084, 1)
--end
when devil_stone5_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("15 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail3.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then
d.notice("Zaman doldu!")
d.exit_all()
end
end
when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin
npc.purge()
pc.remove_item(50084,1)
d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)
if d.getf("stone_count") <= 0 then
d.clear_regen()
d.kill_all()
d.notice("Mührü açtın. 6. Kata çıkıyorsunuz!")
clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())
d.setf("level", 6)
d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")
d.notice("Şeytan Krala ulaşmak için tüm ")
d.notice("şeytanları öldür!")
else
d.notice("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.")
end
end
when kill with npc.get_race() == 1092 begin
d.kill_all()
d.check_eliminated()
local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
d.setqf("can_refine", 1)
end
when 20074.chat."Üst katlar" or 20075.chat."Üst katlar" or 20076.chat."Üst katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
if d.getf("check1") == 1 then
say("")
say("Cok kisa bir sure once buradaydin?")
return
end
if not npc.lock() then
say("")
say("Şu anda başka biriyle konuşuyorum!")
say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!")
return
end
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Kulenin 7. katına girmek mi istiyorsun?")
say("Bu katla mücadele etmek muhteşem beceriler ve")
say("büyük bir yazgı gerektirir.")
say("Sadece 61. seviyeye ulaştıysan")
say("seni oraya ışınlayabilirim.")
wait()
if pc.level >=61 then
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Üst kata çıkmak için")
say("yeterli deneyime ve güce sahipsin.")
say("Girebilirsin!")
say("")
local gec = select("Üst Kata Git!","Vazgeç ","Kuleyi terket!")
if gec == 1 then
--local plusone = d.getf("check1") +1
d.setf("check1", 1)
timer("devil_jump_7",6)
npc.unlock()
npc.purge()
return
elseif gec == 2 then
npc.unlock()
return
elseif gec == 3 then
npc.unlock()
pc.warp(590500-51200, 110500)
end
else
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Üzgünüm sadece")
say("61. seviyeye ulaşanları bir")
say("üst kata alabilirim.")
say("")
npc.unlock()
wait()
pc.warp(590500-51200, 110500)
return
end
end
when devil_jump_7.timer begin
d.clear_regen()
d.spawn_mob(8018, 639, 658)
d.spawn_mob(8018, 611, 637)
d.spawn_mob(8018, 596, 674)
d.spawn_mob(8018, 629, 670)
d.setf("level", 7)
d.jump_all(2048+590-512, 6656+638)
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8018 begin
local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
d.setf("7_stone_kill", cont)
if cont >= 4 then
d.setf("7_stone_kill", 0)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt")
end
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8019 begin
local qf = d.getf("7_stone2_kill")+1
if qf <= 150 then
d.setf("7_stone2_kill", qf)
game.drop_item(30300, 1)
d.notice("Katil metnini "..(150-qf).." kere daha kesebilirsiniz;")
d.notice("Eğer daha fazla keserseniz, kattan dışarı atılacaksınız!")
else
d.setf("bugyaptin", 1)
d.exit_all()
end
end
when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
pc.remove_item("30300", 1)
local pct = number(1,4)
if pct == 1 then
game.drop_item(30302, 1)
--d.clear_regen()
else
game.drop_item(30301, 1)
end
end
when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
if d.getf( "level" ) != 7 then
pc.remove_item( "30302", 1)
return
end
if d.getf( "harita" ) != 0 then
pc.remove_item( "30302", 1)
return
end
say("Bu haritayla bir sonraki kata çıkabilirim!")
pc.remove_item("30302", 1)
d.setf("harita",1)
timer("devil_jump_8", 6)
d.clear_regen()
end
when devil_jump_8.timer begin
d.setf("level", 8)
local plusone = d.getf("check") +1
d.setf("check", plusone)
d.jump_all(2048+590-512, 6656+403)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")
d.spawn_mob(20366, 640, 460)
local _count = pc.count_item(30302)
pc.remove_item(30302,_count)
if d.getf("check") != 1 then
d.notice("Bug kullanimi tespit edildi, disari gönderiliyorsun!")
d.clear_regen()
d.exit_all()
end
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1040 begin
if d.getf("level") < 9 then
local pct1 = number(1, 8)
if pct1 == 1 then
local pct2 = number(1, 4)
if pct2 == 1 then
game.drop_item(30304, 1)
else
game.drop_item(30303, 1)
end
else
return
end
end
end
when 20366.take with item.vnum == 30304 begin
if d.getf("anahtar") == 1 then return end
npc.purge()
pc.remove_item(30304,1)
d.setf("anahtar",1)
timer("devil_jump_9", 8)
end
when devil_jump_9.timer begin
d.setf("level", 9)
d.jump_all(2048+590-512, 6656+155)
d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1093 begin
d.kill_all()
d.setf("special", 0)
pc.setf("deviltower_zone","9_done",1)
notice_all("|cff00ff00"..pc.get_name().." grubu, Lusifer'ı öldürdü!")
d.setf("azrail_dead", 1)
timer("devil_end_jump", 30)
d.kill_all()
d.clear_regen()
end
when devil_end_jump.timer begin
d.clear_regen()
d.exit_all()
end
function register_player(vid)
local player_count = d.getf("player_count")
player_count = player_count + 1
d.setf("player_count", tonumber(player_count))
d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid))
end
function unregister_player(vid)
local player_count = d.getf("player_count")
local found = false
for i = 1, player_count, 1 do
if found == true then
d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1)))
end
p = d.getf("player"..tostring(i))
if p == vid then
i = i -1
found = true
end
end
if found == true then
d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1))
end
end
function get_players()
local players = {}
local player_count = d.getf("player_count")
for i = 1, player_count, 1 do
players[i] = d.getf("player"..tostring(i))
end
return players
end
function give_dc_access(pindex)
local self_checked = false
local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex)))
--pc.setqf("dcenter", 1)
pc.setf("deviltower_zone", "dcenter", 1)
pc.select(self)
end
end
end