quest barones_system begin
state start begin
when spider_end_timer.server_timer with game.get_event_flag("spider_dead"..get_channel_id()) == 0 begin
warp_all_in_area_to_area(82700, 612700, 93700,625700, 69100, 611100, 69100, 611100)
game.set_event_flag("spider_lair_ongoing_"..get_channel_id(),0)
game.set_event_flag("spider_lair_leader_"..get_channel_id(), 0)
game.set_event_flag("spider_dead"..get_channel_id(),0)
purge_area(82700, 612700, 93700,625700)
end
when spider_dead_timer.server_timer begin
warp_all_in_area_to_area(82700, 612700, 93700,625700, 69100, 611100, 69100, 611100)
game.set_event_flag("spider_lair_ongoing_"..get_channel_id(), 0)
game.set_event_flag("spider_lair_leader_"..get_channel_id(), 0)
game.set_event_flag("spider_dead"..get_channel_id(),0)
purge_area(82700, 612700, 93700,625700)
end
when login or levelup or enter with pc.get_level() >= 50 begin
set_state( step1 )
end
when 30130.chat."Yuvaya giriş " with pc.get_map_index() == 80 begin
say("Yuvaya girmek için yeterli tecrübeye sahip")
say("değilsin. En az 50. seviye olmalısın.")
say("")
return
end
end
state step1 begin
when 30130.chat."Yuvaya giriş " with pc.get_map_index() == 80 begin
say("Yüzbaşı'ya git ve neler olduğu hakkında")
say("bir şeyler öğren.Düşmanının kim olduğunu")
say("öğrenmeden yuvaya girip onunla savaşamazsın.")
return
end
when 20355.chat."Örümcek Zindani" begin
say_title("Yüzbaşı ")
say("")
say("Ay iyiki buradasın. Sana önemli haberlerim var:")
say("Örümcek Zindanı'nda Gözcü Birliği tarafından")
say("üçüncü bir kat keşfedildi. Bu yeni yuva")
say("bildiğimiz yuvalardan daha küçük ama oldukça cani")
say("ve sinsi örümcekler barındırıyormuş. Ayrıca")
say("adamlarım orada eski bir mezar taşı buldu ama")
say("üzerine kazılmış yazıları deşifre edemedi. Bu")
say("taşı bulmak için yola koyul ve bana o yazının bir")
say("kopyasını getir.")
say("")
set_state( step2 )
pc.give_item2(76019)
end
end
state step2 begin
when letter begin
send_letter("Yazı ")
local v = find_npc_by_vnum(30130)
if 0 != v then
target.vid("__TARGET__", v, mob_name(30130))
end
end
when button or info begin
say_title("Yazı ")
say("Örümcek Zindanı'nın üçüncü katında üzerinde")
say("yazılar bulunan eski bir mezar taşı var. Onun")
say("kopyasını al ve Yüzbaşıya götür.")
say("")
end
when 30130.chat."Yazı " begin
target.delete("__TARGET__")
say(""..pc.get_name().."")
say("")
say("Yaşasın, eski mezar taşını buldun ve üzerindeki")
say("yazının kopyasını aldın! Yüzbaşıya göstermek için")
say("geri dön.")
say("")
set_state(step3)
end
when 30130.chat."Yuvaya giriş " with pc.get_map_index() == 80 begin
say("Yüzbaşı'ya git ve neler olduğu hakkında")
say("bir şeyler öğren.Düşmanının kim olduğunu")
say("öğrenmeden yuvaya girip onunla savaşamazsın.")
return
end
when 20355.chat."Örümcek Zindani" begin
say_title("Yüzbaşı ")
say("Ay iyiki buradasın. Sana önemli haberlerim var:")
say("Örümcek Zindanı'nda Gözcü Birliği tarafından")
say("üçüncü bir kat keşfedildi. Bu yeni yuva")
say("bildiğimiz yuvalardan daha küçük ama oldukça cani")
say("ve sinsi örümcekler barındırıyormuş. Ayrıca")
say("adamlarım orada eski bir mezar taşı buldu ama")
say("üzerine kazılmış yazıları deşifre edemedi. Bu")
say("taşı bulmak için yola koyul ve bana o yazının bir")
say("kopyasını getir.")
end
end
state step3 begin
when 30130.chat."Yuvaya giriş " with pc.get_map_index() == 80 begin
say("Yüzbaşı'ya git ve neler olduğu hakkında")
say("bir şeyler öğren.Düşmanının kim olduğunu")
say("öğrenmeden yuvaya girip onunla savaşamazsın.")
return
end
when letter begin
send_letter("Yeni tehlike")
local v = find_npc_by_vnum(20355)
if 0 != v then
target.vid("__TARGET__", v, mob_name(20355))
end
end
when button or info begin
say_title("Yeni tehlike")
say("Yazının tam kopyasını aldın. Onu şimdi Yüzbaşıya")
say("göster.")
say("")
end
when 20355.chat."Yeni tehlike" begin
say_title("Yüzbaşı ")
say("Aferin, başardın! Göster bi...")
say("Hım, bu yazıları çözemiyorum, bir kelime dahi")
say("anlamıyorum. Bilgin Uriel'e danış en iyisi.")
say("")
set_state(step4)
end
end
state step4 begin
when 30130.chat."Yuvaya giriş " with pc.get_map_index() == 80 begin
say("Yüzbaşı'ya git ve neler olduğu hakkında")
say("bir şeyler öğren.Düşmanının kim olduğunu")
say("öğrenmeden yuvaya girip onunla savaşamazsın.")
return
end
when letter begin
send_letter("Yeni tehlike")
local v = find_npc_by_vnum(20011)
if 0 != v then
target.vid("__TARGET__", v, mob_name(20011))
end
end
when button or info begin
say_title("Yeni tehlike")
say("Bilgin Uriel'in yanına git ve yazıyı ona göster.")
say("Yazıyı çevirmesini bilir muhakkak.")
say("")
end
when 20011.chat."Yeni tehlike" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title(mob_name(20011))
say("Yüzbaşı, benden bu yazıyı deşifre etmemi mi")
say("istiyor? Hayhay. Zekamı ispatlayacak zorlu")
say("mücadeleleri severim. Göster bakalım.")
say("Bu...ama bu korkunç bir şey.Buyur, çeviriyi bu")
say("kağıdın üzerine yazıyorum. Onu bir an önce")
say("Yüzbaşıya götür, ardından benim yanıma gel.")
say("Burada yazılanlar doğruysa hepimiz büyük")
say("tehlikedeyiz! Hadi hadi!")
say("")
set_state(step5)
end
when 20355.chat."Yeni tehlike" begin
say_title("Yüzbaşı ")
say("Aferin, başardın! Göster bi...")
say("Hım, bu yazıları çözemiyorum, bir kelime dahi")
say("anlamıyorum. Bilgin Uriel'e danış en iyisi.")
say("")
end
end
state step5 begin
when 30130.chat."Yuvaya giriş " with pc.get_map_index() == 80 begin
say("Yüzbaşı'ya git ve neler olduğu hakkında")
say("bir şeyler öğren.Düşmanının kim olduğunu")
say("öğrenmeden yuvaya girip onunla savaşamazsın.")
return
end
when letter begin
send_letter("Yeni tehlike")
local v = find_npc_by_vnum(20355)
if 0 != v then
target.vid("__TARGET__", v, mob_name(20355))
end
end
when button or info begin
say_title("Urielin mektubunu teslim et")
say("Amma da dik kafalıymış şu yaşlı adam...Teşekkür")
say("etseydi bir yeri mi eksilirdi? Aman neyse.")
say("Bilgilerin çok önemli olduğunu söylediği için")
say("hemen Yüzbaşıya ileteceğim.")
say("")
end
when 20355.chat."Uriel'in Mektubu" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Yüzbaşı ")
say("Amanın! Örümcek Zindanı'nın üçüncü katına devasa")
say("bir şeytani arachnida yerleşti. Yazıdan")
say("anlaşıldığı üzere bu gizli yuvaya özel bir")
say("anahtarla girilebiliyor. İlk önce Uriel'in")
say("yanına git ve ona şu anahtarı sor. Sonra da")
say("becerikli savaşçılarını bir araya topla ve")
say("Örümcek Barones'in gizlendiği yere birlikte")
say("hücum edin! İşte sana bir tane geçit bileti")
say("daha.")
say("")
set_state(step6)
pc.give_item2(76019)
end
when 20011.chat."Yeni tehlike" begin
say_title(mob_name(20011))
say("Yüzbaşı, benden bu yazıyı deşifre etmemi mi")
say("istiyor? Hayhay. Zekamı ispatlayacak zorlu")
say("mücadeleleri severim. Göster bakalım.")
say("Bu...ama bu korkunç bir şey.Buyur, çeviriyi bu")
say("kağıdın üzerine yazıyorum. Onu bir an önce")
say("Yüzbaşıya götür, ardından benim yanıma gel.")
say("Burada yazılanlar doğruysa hepimiz büyük")
say("tehlikedeyiz! Hadi hadi!")
say("")
end
end
state step6 begin
when 30130.chat."Yuvaya giriş " with pc.get_map_index() == 80 begin
say("Yüzbaşı'ya git ve neler olduğu hakkında")
say("bir şeyler öğren.Düşmanının kim olduğunu")
say("öğrenmeden yuvaya girip onunla savaşamazsın.")
return
end
when letter begin
send_letter("Uriel'in Mektubu")
local v = find_npc_by_vnum(20011)
if 0 != v then
target.vid("__TARGET__", v, mob_name(20011))
end
end
when button or info begin
say_title("Uriel'in Mektubu")
say("Amanın! Örümcek Zindanı'nın üçüncü katına devasa")
say("bir şeytani arachnida yerleşti. Yazıdan")
say("anlaşıldığı üzere bu gizli yuvaya özel bir")
say("anahtarla girilebiliyor. İlk önce Uriel'in")
say("yanına git ve ona şu anahtarı sor. Sonra da")
say("becerikli savaşçılarını bir araya topla ve")
say("Örümcek Barones'in gizlendiği yere birlikte")
say("hücum edin! İşte sana bir tane geçit bileti")
say("daha.")
say("")
end
when 20011.chat."Uriel'in Mektubu" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title(mob_name(20011))
say("Ah, geldin. Öyleyse Yüzbaşı sana Örümcek")
say("Barones'i yok etme emrini verdi doğru mu? Ancak")
say("Barones'in yuvasına giden kapı kapalı ve sadece")
say("arachna anahtarıyla açılabilir. Üretimi çok zor.")
say("Ama bana bir örümcek zehir kesesi, bir örümcek")
say("yumurta kesesi, bir örümcek ağı, örümcek gözleri")
say("örümcek bacakları ve kraliçe örümcek zehrini")
say("getirirsen, sana bir tane arachna anahtarı ")
say("üretebilirim.")
set_state(boss_ok)
end
end
state boss_ok begin
when 20011.chat."Arachnida Anahtarı " begin
if pc.count_item(30025) > 0 and pc.count_item(30056) > 0 and pc.count_item(30057) > 0 and pc.count_item(30058) > 0 and pc.count_item(30059) > 0 and pc.count_item(30326) > 0 then
say_title(mob_name(20011))
say("Harika! Arachnida anahtarı üretmek için gerekli")
say("olan tüm malzemeler hazır. Bir saniye bekle. Fazla")
say("uzun sürmeyecek...")
pc.remove_item(30025, 1)
pc.remove_item(30056, 1)
pc.remove_item(30057, 1)
pc.remove_item(30058, 1)
pc.remove_item(30059, 1)
pc.remove_item(30326, 1)
if math.random(1,2000) <= 1000 then
say_title(mob_name(20011))
say("Ah, evet başardım! Arachnida anahtarı ürettim. Bu")
say("Örümcek Barones'e inmenizi sağlayacak. Uzun ")
say("bacaklı düşmanlarınıza karşı sana ve silah")
say("arkadaşlarına iyi şanslar dilerim! Ama acele edin")
say("anahtar çok kırılgan. 24 saat sonra parçalara")
say("ayrılacaktır.")
pc.give_item2(30325, 1)
else
say_title(mob_name(20011))
say("Ah, hayır... Korkarım ki bu sefer başaramadım. Bu ")
say("anahtarın üretimi son derece karışık. En küçük hata")
say("pahalıya mal oluyor. Ne yazık ki anahtar üretmek")
say("için topladığın tüm malzemeler boşa gitti. Ama")
say("eminim bir dahaki sefere başaracağız!")
end
else
say_title(mob_name(20011))
say("Bir şey eksik, arachnida anahtarını bu şekilde")
say("üretmem mümkün değil. Lazım olanları bir kez daha")
say("hatırlatayım: bir örümcek zehir kesesi, bir örümcek")
say("yumurta kesesi, bir örümcek ağı, örümcek gözleri")
say("örümcek bacakları ve kraliçe örümcek zehri.")
end
end
when 30130.chat."Yuvaya giriş " with pc.get_map_index() == 80 begin
if game.get_event_flag("spider_lair_ongoing_"..get_channel_id()) == 1 then
local starttime = game.get_event_flag("spider_lair_start_time_"..get_channel_id())
local current_time = get_global_time()
if party.get_leader_pid() == game.get_event_flag("spider_lair_leader_"..get_channel_id()) then
if starttime + 300 >= current_time and party.get_leader_pid() == game.get_event_flag("spider_lair_leader_"..get_channel_id()) and game.get_event_flag("spider_lair_ongoing_"..get_channel_id()) == 1 then
say("Grup liderin yuvaya girdi. Sen de içeriye")
say("girip Barones ile savaşmak istiyor musun?")
local warp = select("Onayla","Vazgeç ")
if warp == 1 then
pc.setqf("firstIn",1)
pc.setqf("retry_limit_time", starttime + 1200 + 3600 )
set_state(inLair)
pc.warp(88100,614800)
return
end
else
say("Silah arkadaşlarını yalnız bırakacaksın demek.")
say("")
return
end
else
local remain_time = math.ceil((game.get_event_flag("spider_lair_end_time_"..get_channel_id() ) - get_global_time()) / 60)
say("Şu an başka bir grup yuvada Barones ile")
say("savaşıyor. Onların savaşı bitirmesini bekle.")
say("Kalan zaman: "..remain_time.." dakika")
return
end
elseif pc.getqf("retry_limit_time") > get_global_time() then
local access_limit = math.ceil((pc.getqf("retry_limit_time") - get_global_time()) / 60)
say("Son savaşın üzerinden en az bir saat geçmesi")
say("gerekiyor. Bu süre içerisinde tekrar Barones'in")
say("yuvasına giremezsin.")
say("Kalan zaman: "..access_limit.." dakika")
return
elseif party.is_leader() then
if false == pc.can_warp() then
say("Şu anda bu alana giremezsin.")
return
end
if pc.count_item(30324) > 0 or pc.count_item(30325) > 0 then
say("Fetih mi başlatmak istiyorsun? Bunu yapmaya 20")
say("dakika zamanın var. Bu süre bitmeden önce hiç ")
say("kimse Barones'in yuvasını terk edemez. Yeni bir")
say("fetih bir saat sonra gerçekleştirilebilir.")
local warp = select(locale.confirm,locale.cancel)
if warp == 1 then
set_state(inLair)
if pc.count_item("30324") > 0 then
pc.remove_item(30324, 1)
elseif pc.count_item("30325") > 0 then
pc.remove_item(30325, 1)
end
mob.spawn(2094,369,551,0,0)
game.set_event_flag("spider_lair_ongoing_"..get_channel_id() , 1)
game.set_event_flag("spider_lair_start_time_"..get_channel_id() , get_global_time())
game.set_event_flag("spider_lair_end_time_"..get_channel_id() , get_global_time() + 1200)
game.set_event_flag("spider_lair_leader_"..get_channel_id() , party.get_leader_pid())
pc.setqf("retry_limit_time", get_global_time() + 1200 + 3600 )
pc.setqf("firstIn",1)
server_timer("spider_end_timer", 1200 )
pc.warp(88100,614800)
end
return
else
say("Bu kapıyı sadece arachnida anahtarı açar.")
return
end
else
say("Yanında silah arkadaşların olmadan yuvaya")
say("giremezsin.")
return
end
end
end
state inLair begin
when login begin
if get_global_time() < pc.getqf("retry_limit_time") - 3600 and party.get_leader_pid() == game.get_event_flag("spider_lair_leader_"..get_channel_id()) then
pc.setqf("firstIn",0)
elseif pc.getx() >= 827 and pc.getx() <= 937 and pc.gety() >= 6127 and pc.gety() <= 6257 then
pc.warp(95900,571000)
pc.remove_item(30327, 1)
else
pc.remove_item(30327, 1)
set_state( boss_ok )
local limit = pc.getqf("retry_limit_time")
if limit > ( get_global_time() + 3600 ) then
limit = ( get_global_time() + 3600 )
end
pc.setqf("retry_limit_time", limit )
local duration = limit - get_global_time()
end
end
when 30130.chat."Yuvaya giriş " with pc.get_map_index() == 80 begin
if game.get_event_flag("spider_lair_ongoing_"..get_channel_id()) == 1 then
local starttime = game.get_event_flag("spider_lair_start_time_"..get_channel_id())
local current_time = get_global_time()
if party.get_leader_pid() == game.get_event_flag("spider_lair_leader_"..get_channel_id()) then
if starttime + 300 >= current_time and party.get_leader_pid() == game.get_event_flag("spider_lair_leader_"..get_channel_id()) and game.get_event_flag("spider_lair_ongoing_"..get_channel_id()) == 1 then
say("Grup arkadaşların yuvaya girdi. Sen de içeriye")
say("girip Barones ile savaşmak istiyor musun?")
local warp = select(locale.confirm,locale.cancel)
if warp == 1 then
pc.warp(88100,614800)
return
end
end
end
end
end
when 2094.kill begin
game.drop_item_with_ownership(30327,1)
end
when 2092.kill begin
server_timer("spider_dead_timer", 180)
game.set_event_flag("spider_dead"..get_channel_id(), 1)
notice_in_map("Örümcek Barones yok edildi! Tüm savaşçılar üç ")
notice_in_map("dakika içinde yuvadan dışarı ışınlanacak.")
end
when 2095.kill begin
notice_in_map("Dikkat: Örümcek Barones sinirleniyor! Saldırısı ")
notice_in_map("güçleniyor ama savunması azalıyor.")
local kingVid = game.get_event_flag("king_vid")
local remain_egg = game.get_event_flag("remain_egg"..get_channel_id())
if remain_egg > 0 then
remain_egg = remain_egg - 1
game.set_event_flag("remain_egg"..get_channel_id(), remain_egg)
end
npc.set_vid_attack_mul(kingVid, 10/(remain_egg + 1))
npc.set_vid_damage_mul(kingVid, 10/(remain_egg + 1))
end
when 30327.use with pc.get_map_index() == 80 begin
pc.remove_item(30327, 1)
i = mob.spawn(2095,400,566,0,0)
mob.spawn(2095,400,594,0,0)
mob.spawn(2095,362,600,0,0)
mob.spawn(2095,337,599,0,0)
mob.spawn(2095,335,581,0,0)
mob.spawn(2095,344,562,0,0)
mob.spawn(2095,364,588,0,0)
mob.spawn(2095,379,562,0,0)
mob.spawn(2095,368,525,0,0)
local kingVid = mob.spawn(2092,367,588,0,0)
game.set_event_flag("king_vid",kingVid)
game.set_event_flag("remain_egg"..get_channel_id(), 9)
end
end
end
quest deviltower_zone begin
state start begin
when login begin
if pc.get_map_index() == 66 then
if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then
pc.warp(590500, 110500)
end
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
-- deviltower_zone.register_player(pc.get_vid())
end
end
when logout begin
if pc.count_item(30300) >= 1 then
pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300))
end
if pc.count_item(30302) >= 1 then
pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302))
end
if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
-- deviltower_zone.unregister_player(pc.get_vid())
end
end
when deviltower_man.chat.locale.deviltower_man_chat with game.get_event_flag("engel111") > 0 begin
if pc.get_level() < 40 then
say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
say(locale.deviltower_man_say_you_cant)
else
say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
say(locale.deviltower_man_say)
local s = select(locale.deviltower_enter,locale.deviltower_no_enter)
if s == 1 then
pc.warp(216500,727000)
end
end
end
when kill with npc.get_race() == 8015 and pc.get_map_index() == 66 begin
timer("devil_stone1_1", 8)
end
when devil_stone1_1.timer begin
d.new_jump_all(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
end
when kill with npc.get_race() == 1091 begin
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
d.check_eliminated()
end
function get_4floor_stone_pos()
local positions =
{
{368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679},
{395, 689}, {369, 679}, {361, 658},
}
for i = 1, 6 do
local j = number(i, 7)
if i != j then
local t = positions[i];
positions[i] = positions[j];
positions[j] = t;
end
end
return positions
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8016 begin
d.setf("level", 4)
local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos()
for i = 1, 6 do
d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2]))
end
local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])
d.set_unique("real", vid)
server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())
server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())
d.notice("4. Kat Seçenek Kapısındasın.");
d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte");
d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde");
d.notice("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!");
d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur.");
end
when devil_stone4_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then
d.notice("Zaman doldu! ")
d.exit_all()
end
end
when devil_stone4_update.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
if not d.is_unique_dead("real") then
for i = 1, 6 do
if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then
d.purge_unique("fake" .. i)
d.setf("fakedead" .. i, 1)
d.notice("Sahte Metin taşları yok oldu...");
end
end
end
else
server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())
d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir");
d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak");
d.notice("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!");
d.notice("Şimdi 5.kata gireceksin.")
d.purge()
end
else
server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
end
when devil_stone4_end.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())
d.setf("level", 5)
d.setf("stone_count", 5)
d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
d.notice("5.Kattaki Mühürlü Kapı'dasın. Bir sonraki kata ")
d.notice("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek. Bu alan ")
d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.")
d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar ")
d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri ")
d.notice("açarsan 6. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece ")
d.notice("20 dakikan var!")
server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")
d.spawn_mob(20073, 421, 452)
d.spawn_mob(20073, 380, 460)
d.spawn_mob(20073, 428, 414)
d.spawn_mob(20073, 398, 392)
d.spawn_mob(20073, 359, 426)
end
end
when devil_stone5_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("15 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail3.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then
d.notice("Zaman doldu!")
d.exit_all()
end
end
when kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 and npc.get_race() == 1062 begin
local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 50
local n =d.getf("count") + 1
d.setf("count", n)
if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
game.drop_item(50084, 1)
d.setf("count", 0)
end
end
when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin
npc.purge()
item.remove()
d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)
if d.getf("stone_count") <= 0 then
d.clear_regen()
d.kill_all()
d.notice("Mührü açtın. 6. Kata çıkıyorsunuz!")
clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())
d.setf("level", 6)
d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")
d.notice("Şeytan Krala ulaşmak için tüm ")
d.notice("şeytanları öldür!")
else
d.notice("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.")
end
end
when kill with npc.get_race() == 1092 begin
d.kill_all()
d.check_eliminated()
local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
d.setqf("can_refine", 1)
end
when 20074.chat."Üst katlar" or 20075.chat."Üst katlar" or 20076.chat."Üst katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
if not npc.lock() then
say("")
say("Şu anda başka biriyle konuşuyorum!")
say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!")
return
end
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Kulenin 7. katına girmek mi istiyorsun?")
say("Bu katla mücadele etmek muhteşem beceriler ve")
say("büyük bir yazgı gerektirir.")
say("Sadece 75. seviyeye ulaştıysan")
say("seni oraya ışınlayabilirim.")
wait()
if pc.level >=75 then
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Üst kata çıkmak için")
say("yeterli deneyime ve güce sahipsin.")
say("Girebilirsin!")
say("")
local gec = select("Git!","Vazgeç ","Kuleyi terket!")
if gec == 1 then
timer("devil_jump_7",6)
npc.unlock()
npc.purge()
return
elseif gec == 2 then
npc.unlock()
return
elseif gec == 3 then
npc.unlock()
pc.warp(590500, 110500)
end
else
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Üzgünüm sadece")
say("75. seviyeye ulaşanları bir")
say("üst kata alabilirim.")
say("")
npc.unlock()
--wait() +++ben yaptım sabanasd
--pc.warp(590500, 110500)
return
end
end
when devil_jump_7.timer begin
d.clear_regen()
d.spawn_mob(8018, 639, 658)
d.spawn_mob(8018, 611, 637)
d.spawn_mob(8018, 596, 674)
d.spawn_mob(8018, 629, 670)
d.setf("level", 7)
d.setf("harita_bug",0)
d.setf("harita_bug1",0)
d.jump_all(2048+590, 6656+638)
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8018 begin
local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
d.setf("7_stone_kill", cont)
if cont >= 4 then
d.setf("7_stone_kill", 0)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt")
end
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8019 begin
if d.getf("harita_bug") == 0 then
game.drop_item(30300, 1)
end
end
when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
if d.getf("harita_bug") == 1 then
say("Zaten harita düşürmüşsünüz.")
say("Mevcut haritayı kullanın.")
return
end
pc.remove_item("30300", 1)
local pct = number(1,8)
if pct == 1 then
game.drop_item(30302, 1)
d.setf("harita_bug",1)
d.clear_regen()
else
game.drop_item(30301, 1)
end
end
when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
if d.getf( "level" ) != 7 then
pc.remove_item( "30302", 1)
return
end
if d.getf("harita_bug1") == 1 then
pc.remove_item( "30302", 1)
return
end
d.setf("harita_bug1",1)
say("Bu haritayla bir sonraki kata çıkabilirim!")
pc.remove_item("30302", 1)
timer("devil_jump_8", 6)
d.clear_regen()
end
when devil_jump_8.timer begin
d.setf("level", 8)
d.jump_all(2048+590, 6656+403)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")
d.spawn_mob(20366, 640, 460)
local _count = pc.count_item(30302)
pc.remove_item(30302,_count)
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1040 begin
if d.getf("level") < 9 then
local pct1 = number(1, 10)
if pct1 == 1 then
local pct2 = number(1, 4)
if pct2 == 1 then
game.drop_item(30304, 1)
else
game.drop_item(30303, 1)
end
else
return
end
end
end
when 20366.take with item.vnum == 30304 begin
npc.purge()
item.remove()
timer("devil_jump_9", 8)
end
when devil_jump_9.timer begin
d.setf("level", 9)
d.jump_all(2048+590, 6656+155)
d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1093 begin
d.kill_all()
timer("devil_end_jump", 30)
end
when devil_end_jump.timer begin
d.exit_all()
end
function register_player(vid)
local player_count = d.getf("player_count")
player_count = player_count + 1
d.setf("player_count", tonumber(player_count))
d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid))
end
function unregister_player(vid)
local player_count = d.getf("player_count")
local found = false
for i = 1, player_count, 1 do
if found == true then
d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1)))
end
p = d.getf("player"..tostring(i))
if p == vid then
i = i -1
found = true
end
end
if found == true then
d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1))
end
end
function get_players()
local players = {}
local player_count = d.getf("player_count")
for i = 1, player_count, 1 do
players[i] = d.getf("player"..tostring(i))
end
return players
end
function give_dc_access(pindex)
local self_checked = false
local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex)))
pc.setf("deviltower_zone", "dcenter", 1)
pc.select(self)
end
end
end
quest devilcave begin
state start begin
--DC Status Reset
when 20367.chat."Katacomb Durumu Sifirla" with pc.is_gm begin
say_title("Katakomb Bekcisi")
say("")
say_reward("Statu Sifirlandi!")
say("")
game.set_event_flag("dc_versuche",1)
game.set_event_flag("dcgamer",0)
game.set_event_flag("dc_geschaft",0)
end
--Configuration
when 20367.chat."Katamob Ayarlari!" with game.get_event_flag("block_dc_config") == 0 and pc.is_gm begin
game.set_event_flag("dc_is_ok",1)
game.set_event_flag("block_dc_config",1)
game.set_event_flag("dc_versuche",1)
end
--FaiL... Entry
--when 20367.chat."seytan Katakombu (lv.80)" with game.get_event_flag("dc_is_ok") == 1 and pc.getqf("can_in_dc") == 0 and pc.get_level() > 80 begin
--say_title("Katakomb Bekcisi")
--say("")
--say_reward("seytan Katakombunu acamiyorum!")
--say("")
--say_reward("Azraili yenebilecek kisiler gecebilmelidir")
--say_reward("")
--end
--when 20367.chat."seytan Katakombu (lv.80)" with game.get_event_flag("dc_is_ok") == 1 and pc.getqf("can_in_dc") == 1 and pc.get_level() < 80 begin
--say_title("Katakomb Bekcisi")
--say("")
--say_reward("Sen cok zayifsin gecemezsin")
--say("")
--end
--Sensenmannrelikt Abgabe!
--when 20367.take with item.vnum == 30122 and pc.getqf("can_in_dc") == 0 begin
--if pc.get_level() < 80 then
--say_title("Katakomb Bekcisi")
--say("")
--say_reward("80 Level olman lazim.")
--say("")
--else
--item.remove()
--say_title("Katakomb Bekcisi")
--say("")
--say_reward("seytan Katacombuna girebilirsiniz.")
--say("")
--pc.setqf("can_in_dc", 1)
--end
--end
--Entry
when 20367.chat."seytan Katakombu (lv.80)" with game.get_event_flag("dc_is_ok") == 1 and pc.getqf("can_in_dc") == 0 begin
if pc.get_level() < 80 then
say_title("Katakomb Bekcisi")
say("")
say_reward("Katakomba Girmek İcin levelin Yeterli Degil!")
say("")
else
say_title("Katakomb Bekcisi")
say("")
say("")
say("")
say("")
say("")
say("")
say("")
say("")
say("")
say("")
wait()
say_title("Katakomb Bekcisi")
say("")
say("simdiye Kadar "..game.get_event_flag("dcgamer").." Kisi Onu Yoketmeye calisti ")
say("ve"..game.get_event_flag("dc_geschaft").." Kez Yokedildi")
say("Azraili Yenmek İcin!")
wait()
say_title("Katakomb Bekcisi")
say("")
say_reward("Denemek İstermisin")
say_reward("Onu "..game.get_event_flag("dc_versuche")..". kez")
say_reward("yenmek istiyor musun?")
say("")
local dc_login = select("Evet", "Hayir")
if dc_login == 1 then
pc.warp(314800, 1209800)
elseif dc_login == 2 then
return
end
end
end
--Ebene 1
when login with pc.get_map_index() == 300 begin
game.set_event_flag(("dcgamer"), game.get_event_flag("dcgamer")+1)
game.set_event_flag(("dc_versuche"), game.get_event_flag("dc_versuche")+1)
say_title("seytan Katakombu")
say("2.Seviyeye Gecmek İcin Asagidaki İteme İhtiyacin Var..")
say_item("Ruh Kristali Anahtari", 30311, "")
say("İtemi Bulduktan Sonra Heykelin ustune Surukleyin!")
say("")
say_reward("İyi sanslar!")
say("")
pc.setqf("sksgedroppt", 0)
end
when kill with not npc.is_pc() and pc.get_map_index() == 300 begin
local sks = number(1,15)
if sks==1 and pc.getqf("sksgedroppt")==0 then
pc.setqf("sksgedroppt", 1)
chat("Ruh Kristali Anahtari dustu!")
game.drop_item(30311, 1)
else
chat("Anahtar bu canavarda degil")
end
end
when 30101.take with item.vnum == 30311 begin
item.remove()
d.new_jump_all(300, 3636, 12086)
timer("dc1", 600)
d.notice("Tas Kaplumbaganin yanina gitmen gerek.")
d.notice("Sadece 10 Dakikan Var")
d.regen_file("data/dungeon/devilcave/dc_regen_ebene2.txt")
d.regen_file("data/dungeon/devilcave/dc_regen_tore.txt")
d.regen_file("data/dungeon/devilcave/dc_regen_tore_left.txt")
d.spawn_mob(30103, 741, 221)
end
when dc1.timer begin
d.notice("Zaman Doldu!")
warp_all_to_village()
end
when dc20.timer begin
d.notice("Son 50 Dakika !")
timer("dc3", 300)
end
when dc30.timer begin
d.notice("Son 45 Dakika !")
timer("dc4", 300)
end
when dc40.timer begin
d.notice("Son 40 Dakika !")
timer("dc5", 300)
end
when dc50.timer begin
d.notice("Son 35 Dakika !")
timer("dc6", 300)
end
when dc60.timer begin
d.notice("Son 30 Dakika !")
timer("dc7", 300)
end
when dc70.timer begin
d.notice("Son 25 Dakika !")
timer("dc8", 300)
end
when dc80.timer begin
d.notice("Son 20 Dakika !")
timer("dc9", 300)
end
when dc90.timer begin
d.notice("Son 15 Dakika !")
timer("dc10", 300)
end
when dc100.timer begin
d.notice("Son 10 Dakika !")
timer("dc11", 300)
end
when dc101.timer begin
d.notice("Son 5 Dakika !")
timer("dc12", 300)
end
when dc110.timer begin
d.notice("Zaman Doldu!")
warp_all_to_village()
end
--Ebene 2
when 30103.chat."Devam...(Kat 3)" begin
npc.purge()
say_reward("Yazit :")
say("Uzun Bir Yola Hazir Ol..")
wait()
d.new_jump_all(300, 4427, 12284)
timer("dc1", 6000)
timer("dc2", 600)
d.setf("goto_ebene3", 0)
d.notice("Daha uzun bir yol var.")
d.notice("Kristal metini bul ve yok et.")
d.regen_file("data/dungeon/devilcave/dc_regen_ebene3.txt")
local metindv = number(1,4)
if metindv==1 then
d.spawn_mob(8028, 1351, 348)
d.spawn_mob(8028, 1148, 350)
d.spawn_mob(8028, 1151, 155)
d.spawn_mob(8029, 1351, 149)
end
if metindv==2 then
d.spawn_mob(8028, 1351, 348)
d.spawn_mob(8028, 1148, 350)
d.spawn_mob(8029, 1151, 155)
d.spawn_mob(8028, 1351, 149)
end
if metindv==3 then
d.spawn_mob(8028, 1351, 348)
d.spawn_mob(8029, 1148, 350)
d.spawn_mob(8028, 1151, 155)
d.spawn_mob(8028, 1351, 149)
end
if metindv==4 then
d.spawn_mob(8029, 1351, 348)
d.spawn_mob(8028, 1148, 350)
d.spawn_mob(8028, 1151, 155)
d.spawn_mob(8028, 1351, 149)
end
end
when 8028.kill with pc.in_dungeon() begin
d.notice("Yanlis Metin Yok Edildi!")
end
when 8029.kill with pc.in_dungeon() begin
d.notice("Dogru Metin !")
timer("dc2", 6000)
timer("devils_catacomb_goto_ebene5", 5)
end
when dc2.timer begin
d.notice("Zaman Doldu!")
warp_all_to_village()
end
--Ebene 4 (Labirent)
when devils_catacomb_goto_ebene4.timer begin
d.new_jump_all(300, 3143, 12657)
d.setf("Labirent", 1)
timer("dc3", 600)
d.notice("Labirentin Sonunu Bul!")
d.notice("Runik Diregini Bul")
if game.get_event_flag("dc_is_wartung") == 1 then
d.spawn_mob(20082, 72, 586)
end
end
when 20082.chat."Yazit(Labirent)" with pc.in_dungeon() begin
say_title(".....")
timer("dc3", 6000)
d.notice("Dogru Yolu Buldun Tebrikler.")
timer("devils_catacomb_goto_ebene5", 5)
end
when dc3.timer begin
d.notice("Zaman Doldu!")
warp_all_to_village()
end
--Ebene 6 (Tartaros)
when devils_catacomb_goto_ebene5.timer begin
d.new_jump_all(300, 3917, 12925)
d.notice("Surat totemini bul.")
d.notice("Bazalt dikilitas'in yanina git ve totemi kullan.")
d.spawn_mob(30102, 848, 739)
timer("dc4", 600)
d.regen_file("data/dungeon/devilcave/dc_regen_ebene5.txt")
local tartaros = number(1,4)
if tartaros==1 then
d.spawn_mob(2593, 991, 848)
end
if tartaros==2 then
d.spawn_mob(2593, 999, 652)
end
if tartaros==3 then
d.spawn_mob(2593, 848, 577)
end
if tartaros==4 then
d.spawn_mob(2593, 703, 644)
end
if tartaros==5 then
d.spawn_mob(2593, 692, 817)
end
end
when 2593.kill with pc.in_dungeon() begin
d.notice("Starcruizah yok oldu.")
game.drop_item(30312, 1)
end
when 30102.take with item.vnum == 30312 begin
timer("dc4", 6000)
item.remove()
npc.purge()
say_reward("...")
d.notice("Basarili!")
timer("devils_catacomb_goto_ebene6", 5)
end
when dc4.timer begin
d.notice("Zaman Doldu!")
warp_all_to_village()
end
--Ebene 7 (Charon)
when devils_catacomb_goto_ebene6.timer begin
d.new_jump_all(300, 4411, 12736)
timer("dc5", 600)
d.notice("Son Asama İcin Kharonu oldurun!")
d.regen_file("data/dungeon/devilcave/dc_regen_ebene6.txt")
end
when 2597.kill with pc.in_dungeon() begin
timer("dc5", 6000)
d.notice("Kharonu Yok Ettin")
d.notice("simdi Sira Azrailde!")
timer("devils_catacomb_goto_ebene7", 10)
end
when dc5.timer begin
d.notice("Zaman Doldu!")
warp_all_to_village()
end
--Ebene 8 (Azrael)
when devils_catacomb_goto_ebene7.timer begin
d.new_jump_all(300, 3147, 13191)
d.notice("Azrail'i Yoket Ve odulunu Al!")
d.regen_file("data/dungeon/devilcave/dc_regen_ebene7.txt")
end
when 2685.kill with pc.in_dungeon() begin
game.set_event_flag(("dc_geschaft"), game.get_event_flag("dc_geschaft")+1)
local level = pc.get_level()
d.notice("Tebrikler!")
d.kill_all()
d.kill_all()
notice_all(""..pc.get_name().." adli oyuncu."..(level).." Levelde seytan Katakombunda Azraili Yoketti!")
timer("goout_from_dc", 60)
d.spawn_mob(9012, 74, 1159)
pc.give_item2(50186)
end
end
end
quest dragonlair begin
state start begin
when logout begin
if pc.get_map_index() == 79 then
pc.delqf("icerdesin")
end
end
when 30121.chat."Ejderhayı öldürmek istiyorum!" with pc.get_map_index() == 73 begin
if game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 2 and game.get_event_flag("time_1") - get_time() > 0 then
say_title("Sura Ruhu:")
say("")
say("Üzgünüm Ejderha Tapınağı şuan dolu.")
say("İçerideki grubun çıkmasını beklemelisin.")
say_reward("Kalan süre: "..game.get_event_flag("time_1") - get_time().." saniye")
say("")
return
end
if game.get_event_flag("time_1") - get_time() < 0 and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") >= 1 then
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",0)
purge_area(829200,1059600,844200,1074600)
---warp_all_in_map(79,180100,1220400)
warp_all_to_village(79)
setskin(NOWINDOW)
return
end
if game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 0 and pc.count_item(30179) < 3 then
say_title("Sura Ruhu:")
say("Gerekli eşya 3x: "..item_name(30179)..":")
say_item_vnum(30179)
say("3 adet anahtara ihtiyacın var.")
return
end
if game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 1 then
pc.setqf("ejder_bug_engel2",get_time()+10)
say_title("Sura Ruhu:")
say("Üzgünüm Ejderha Tapınağı şuan dolu.")
say("Eğer şifreyi biliyorsan,")
say("doğru bir şekilde yaz.")
say("")
say_reward("10 saniye süren var!")
say("")
local sifre = tonumber(input(""))
if get_time() > pc.getqf("ejder_bug_engel2") then
say_title("Sura Ruhu:")
say("10 saniye doldu şansını tekrar dene.")
pc.setqf("ejder_bug_engel2",get_time()+0)
return
end
if game.get_event_flag("ejder_sifresi") == sifre then
say_title("Sura Ruhu:")
say("")
if pc.count_item(30179) < 3 then
say("Girmene izin veremem.")
say("Gerekli eşya 3x: "..item_name(30179)..":")
say_item_vnum(30179)
say("3 tane anahtara sahip olduğunda tekrar gel.")
return
end
pc.remove_item("30179",3)
say("Şifre doğru tebrikler!")
say("Seni içeri gönderiyorum. Onu yenmeden dönme!")
pc.setqf("icerdesin",1)
wait()
pc.warp(843600,1066900)
elseif sifre != game.get_event_flag("ejder_sifresi") then
say_title("Sura Ruhu:")
say("Üzgünüm şifreyi hatalı girdin.")
return
end
end
if game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 0 and pc.count_item(30179) >= 3 then
say_title("Sura Ruhu:")
say("Ejderha Tapınağı'na girmek isteyen ilk kişi")
say("sensin. Yeterli sayıda Kıvrık Anahtara sahipsen")
say("seni içeri bırakacağım. Ama ilk önce bir şifre")
say("belirleyeceksin. Bu şifreyi, 2,5 dakika")
say("içerisinde savaş arkadaşlarına verip onların")
say("içeri girmesini sağlayabilirsin. Bu anahtarın")
say("sadece 60 dakika tesir edeceğini unutma. O zamana")
say("kadar ejderhayı öldürmüş olmanız gerekiyor!")
say("")
pc.setqf("ejder_bug_engel3",get_time()+10)
local i = select("Hazırım!", "Vazgeç ")
if get_time() > pc.getqf("ejder_bug_engel3") then
say_title("Sura Ruhu:")
say("10 saniye doldu şansını tekrar dene.")
pc.setqf("ejder_bug_engel3",get_time()+0)
return
end
if 1 == i and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 0 then
pc.setqf("ejder_bug_engel2",get_time()+10)
say_title("Sura Ruhu:")
local pin1 = number(1000,99999)
local pin2 = number(1000,99999)
local pin3 = number(1000,99999)
local pin4 = number(1000,99999)
local pin5 = number(1000,99999)
local pin6 = number(1000,99999)
local gercek = number(2,7)
local pin
if gercek == 2 then
pin = pin1
elseif gercek == 3 then
pin = pin2
elseif gercek == 4 then
pin = pin3
elseif gercek == 5 then
pin = pin4
elseif gercek == 6 then
pin = pin5
elseif gercek == 7 then
pin = pin6
end
say_reward("Seçmen gereken şifre : "..pin)
say_reward("10 saniye süren var!")
local sifre = select("Vazgeç ",pin1,pin2,pin3,pin4,pin5,pin6)
if get_time() > pc.getqf("ejder_bug_engel2") then
say_title("Sura Ruhu:")
say("10 saniye doldu şansını tekrar dene.")
pc.setqf("ejder_bug_engel2",get_time()+0)
return
end
if sifre == gercek and pc.count_item(30179)>=3 then
say_title("Sura Ruhu:")
say("")
say("Arzu edersen seni doğrudan Ejderha Mağarası'na")
say("götürebilirim. Bana şimdi vermen gerekenler:")
say("3x:")
say_item_vnum(30179)
say_reward("10 saniye süren var!")
pc.setqf("ejder_bug_engel3",get_time()+10)
local zaxd = select("Al ve beni içeri bırak!","Vazgeç ")
if get_time() > pc.getqf("ejder_bug_engel3") then
say_title("Sura Ruhu:")
say("10 saniye doldu şansını tekrar dene.")
pc.setqf("ejder_bug_engel3",get_time()+0)
return
end
if zaxd == 2 then
return
elseif zaxd == 1 and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") == 0 then
if game.get_event_flag("ejder_kullanimda") != 0 then
syschat("Ejderha odasına başka bir grup girdi.")
return
end
pc.remove_item("30179",3)
pc.setqf("icerdesin",1)
pc.setqf("lider",1)
pc.setqf("ejder_sifre",pin)
clear_server_timer("ejderi_kescen",get_server_timer_arg())
clear_server_timer("disari_yolluyoz",get_server_timer_arg())
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",1)
game.set_event_flag("ejder_sifresi",pin)
game.set_event_flag("time_1", get_time()+60*60*1)
pc.warp(843600, 1066900)
elseif zaxd == 1 and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") != 0 then
say_title("Sura Ruhu:")
say("")
say("Birileri senden önce davrandı. Onların")
say("odadan çıkmalarını bekle ya da parolayı ")
say("biliyorsan söyle.")
end
elseif sifre == 1 then
return
else
say_title("Sura Ruhu:")
say("")
say("Bir hata oluştu.")
say("")
end
end
end
end
when login begin
if pc.getqf("icerdesin") == 1 then
send_letter("Mavi Ejderha'yı mağlup edin")
end
end
when button or info begin
q.set_clock("Kalan süre:", game.get_event_flag("time_1")-get_time())
dragonlair.ejder_odasi_kalansure()
end
when login with pc.get_map_index() == 79 and pc.getqf("icerdesin") != 1 and not pc.is_gm() begin
pc.warp(180100,1220400)
end
when login with pc.get_map_index() == 79 and pc.getqf("lider") == 1 begin
purge_area(829200,1059600,844200,1074600)
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_deliboss.txt")
notice_all(""..pc.get_name().." grubu, Mavi Ejderha'yı öldürmeye çalışıyor!")
notice_big(""..pc.getqf("ejder_sifre").." numaralı şifreyi dağıtmaya 2,5 dakika zamanın var!")
server_timer("sifre_kapat", 150,pc.get_map_index())
server_timer("ejderi_kescen1", 3598,pc.get_map_index())
server_timer("ejderi_kescen", 3600,pc.get_map_index())
dragonlair.ejder_odasi_kalansure()
pc.setqf("lider",2)
pc.set_warp_location(73 , 2418, 12747)
end
when login with pc.get_map_index() == 79 and pc.getqf("icerdesin") == 1 and pc.getqf("lider") != 1 begin
dragonlair.ejder_odasi_kalansure()
pc.set_warp_location(73 , 2418, 12747)
end
when kill with pc.get_map_index() == 79 and npc.get_race() == 8031 or npc.get_race() == 8032 or npc.get_race() == 8033 or npc.get_race() == 8034 begin
local n =game.get_event_flag("kesilen_metin") + 1
game.set_event_flag("kesilen_metin", n)
if n > 3 then
local t = number(1,4)
if 1 == t then
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_boss1.txt")
elseif 2 == t then
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_boss2.txt")
elseif 3 == t then
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_boss3.txt")
else
regen_in_map(79,"data/dungeon/skia_boss4.txt")
end
end
end
when kill with pc.get_map_index() == 79 and game.get_event_flag("ejder_kullanimda") >= 1 and npc.get_race() == 2493 begin
game.drop_item_with_ownership("71123",1)
game.drop_item_with_ownership("71129",1)
notice_all(""..pc.get_name().." grubu, Mavi Ejderha'yı öldürdü!")
game.set_event_flag("kesilen_metin",0)
clear_server_timer("ejderi_kescen",get_server_timer_arg())
clear_server_timer("ejderi_kescen1",get_server_timer_arg())
server_timer("disari_yolluyoz",3600, pc.get_map_index())
end
when sifre_kapat.server_timer begin
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",2)
end
when disari_yolluyoz.server_timer begin
notice_all("Mavi Ejderha geri döndü!")
kill_all_in_map(79)
clear_server_timer("ejderi_kescen",get_server_timer_arg())
game.set_event_flag("ejder_kullanimda",0)
warp_all_to_village(79)
end
when ejderi_kescen.server_timer with game.get_event_flag("time_1") - get_time() <= 0 begin
warp_all_to_village(79)
notice_all("Mavi Ejderha hâlâ yaşıyor!")
kill_all_in_map(79)
end
when login with pc.get_map_index() != 79 begin
if pc.getqf("icerdesin") == 1 then
pc.delqf("icerdesin")
pc.delqf("ejder_sifre")
pc.delqf("lider")
end
if pc.getqf("lider") == 1 then
pc.delqf("lider")
end
end
function ejder_odasi_kalansure()
local saniyekalan = (game.get_event_flag("time_1") - get_time())
local dakikakalan = math.ceil(saniyekalan / 60)
notice_big("Mavi Ejderha'yı öldürmeye "..dakikakalan.." dakikalık bir zaman kaldı!")
end
end
end
© 2006 - 2022 Paste2.org.
Follow paste2.org on Twitter