local s = select ( "Şehirler" , "Orman Bölgeleri " , "Örümcek Zindanı (Lv.45~55) " , "Sürgün Mağarası (Lv.75~90)" , "Diğer Bölgeler " , "Vazgeç " )
if s == 1 then
local ss = select ( "Kırmızı Bayrak 1. Köy" , "Kırmızı Bayrak 2. Köy" , "Sarı Bayrak 1. Köy" , "Sarı Bayrak 2. Köy" , "Mavi Bayrak 1. Köy" , "Mavi Bayrak 2. Köy" , "Vazgeç " )
local warps_1 = { 465800 , 958200 , 357400 , 877200 , 52100 , 154100 , 137100 , 239400 , 965000 , 273900 , 867800 , 240700 }
if ss == 7 then
return
end
pc . warp ( warps_1 [ 2 * ss - 1 ] , warps_1 [ 2 * ss ] )
elseif s == 2 then
local sss = select ( "Hayalet Orman (Lv.60~75)" , "Kızıl Orman Giriş (Lv.65~75)" , "Vazgeç " )
if pc . get_level ( ) < 60 then
say_title ( "Işınlanma: " )
say ( "" )
say_reward ( "Bu bölgeye ışınlanabilmek için en az 60. seviye olmalısın." )
return
end
local warps_2 = { 288700 , 5700 , 1.1199e+06 , 70800 , }
if sss == 4 then
return
end
pc . warp ( warps_2 [ 2 * sss - 1 ] , warps_2 [ 2 * sss ] )
elseif s == 3 then
pc . warp (704100, 464100)
elseif s == 4 then
pc . warp (241600, 1274700)
elseif s == 5 then
local ssss = select ( "Seungryong Vadisi (Lv.34~50)" , "Sohan Dağı (Lv.49~65)" , "Yongbi Çölü (Lv.37~50)" , "Doyyumhwan (Lv.45~72)" , "Devler Diyarı " , "Şeytan Kulesi (Lv.40~69)" , "Şeytan Katakombu (Lv.75~80)" , "Vazgeç " )
local warps_4 = { 335900 , 755200 , 436400 , 215600 , 296800 , 547400 , 600800 , 687400 , 829900 , 763300 , 590500 , 110500 , 591100 , 99300 }
if ssss == 8 then
return
end
pc . warp ( warps_4 [ 2 * ssss - 1 ] , warps_4 [ 2 * ssss ] )
if ssss == 6 then
return
end
end