Çözüldü İTEMLERİN AÇIKLAMASI GÖZÜKMEME SORUNU

  • Konuyu açan Konuyu açan destan13
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 11
  • Gösterim Gösterim 747
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

destan13

Üye
Üye
Mesaj
6
Çözümler
1
Beğeni
0
Puan
51
Ticaret Puanı
0
Selamlar silahların açıklaması gözüküyor ama diğer itemlerin açıklaması gözükmüyor yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler

Screenshot_3.png



Screenshot_2.png
 
Eşyayı pazara koyup kontrol edebilir misiniz? Sadece envanter mi her yerde mi böyle?


SetInventoryItem:
Genişlet Daralt Kopyala
    def SetInventoryItem(self, slotIndex, window_type = player.INVENTORY):
        itemVnum = player.GetItemIndex(window_type, slotIndex)
        if 0 == itemVnum:
            return

        self.ClearToolTip()
        if shop.IsOpen():
            if not shop.IsPrivateShop():
                item.SelectItem(itemVnum)
                self.AppendSellingPrice(player.GetISellItemPrice(window_type, slotIndex))

        metinSlot = [player.GetItemMetinSocket(window_type, slotIndex, i) for i in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM)]
        attrSlot = [player.GetItemAttribute(window_type, slotIndex, i) for i in xrange(player.ATTRIBUTE_SLOT_MAX_NUM)]

        self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot, 0, 0, 0, player.INVENTORY, slotIndex, -1)
  
    // BU KISMI SENDE GÖREMEDİM //
        self.__AppendSealInformation(window_type, slotIndex)
        self.__AppendBasicInformation(window_type, slotIndex)


BİR DE

TARGET_INFORMATION_SYSTEM:
Genişlet Daralt Kopyala
    if app.ENABLE_TARGET_INFORMATION_SYSTEM:
        def SetItemToolTipStone(self, itemVnum):
            self.itemVnum = itemVnum
            item.SelectItem(itemVnum)
            itemType = item.GetItemType()

            itemDesc = item.GetItemDescription()
            itemSummary = item.GetItemSummary()
            attrSlot = 0
            self.__AdjustMaxWidth(attrSlot, itemDesc)
            itemName = item.GetItemName()
            realName = itemName[:itemName.find("+")]
            self.SetTitle(realName + " +0 - +4")
    def SetInventoryItem(self, slotIndex, window_type = player.INVENTORY):
        itemVnum = player.GetItemIndex(window_type, slotIndex)
        if 0 == itemVnum:
            return

        self.ClearToolTip()
        if shop.IsOpen():
            item.SelectItem(itemVnum)
           
            if not (item.GetItemType() == item.ITEM_TYPE_WEAPON and item.GetItemSubType() == item.WEAPON_ARROW):
                if app.ENABLE_OFFLINE_SHOP_SYSTEM and (not shop.IsPrivateShop() or not shop.IsOfflineShop()):
                    self.AppendSellingPrice(player.GetISellItemPrice(window_type, slotIndex))
                else:
                    if not shop.IsPrivateShop():
                        item.SelectItem(itemVnum)
                        self.AppendSellingPrice(player.GetISellItemPrice(window_type, slotIndex))
            else:
                self.AppendSellingPrice(0)

        metinSlot = [player.GetItemMetinSocket(window_type, slotIndex, i) for i in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM)]
        attrSlot = [player.GetItemAttribute(window_type, slotIndex, i) for i in xrange(player.ATTRIBUTE_SLOT_MAX_NUM)]

        self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot, 0, 0, window_type, slotIndex, 1)

        if app.ENABLE_SOULBIND_SYSTEM:
            self.__AppendSealInformation(player.INVENTORY, slotIndex)

23. satırda " if not (item.GetItemType() == item.ITEM_TYPE_WEAPON and item.GetItemSubType() == item.WEAPON_ARROW): " denilmiş. Silah ve yay değilse demek.
 
Son düzenleme:
Merhaba hocam itemlerin kodlarını degiştirdigimde yaşadıgım bir sorundu bu ama çözmüştüm bir faydası olur diye yinede çözümünü söyleyim locale >item_list.txt ve item_proto.xml dosyalarındaki ile navicattan item proto kodunu karşılaştır
 
Merhaba hocam itemlerin kodlarını degiştirdigimde yaşadıgım bir sorundu bu ama çözmüştüm bir faydası olur diye yinede çözümünü söyleyim locale >item_list.txt ve item_proto.xml dosyalarındaki ile navicattan item proto kodunu karşılaştır
Hocam ordan değil sanirsam arkadaş root dosyasinda biseylerle oynamiş benimde başıma geldi
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst