Bulundu İtemi giyme takma süresini saça uygulama

  • Konuyu açan Konuyu açan Afraz
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 1
  • Gösterim Gösterim 310
Konu sahibinin aradığı materyalleri bulduğu için "Bulundu" öneki eklenmiştir. Eğer aynı materyalleri arıyorsanız yorumlara bakabilirsiniz. İstediğiniz materyallere bu konuda bulamadıysanız yeni konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Afraz

Cehalet yenilmesi gereken en büyük düşmandır.
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
678
Çözümler
30
Beğeni
181
Puan
604
Ticaret Puanı
0
İtem'i gir tak yaparken 3 saniye kuralı ekledim. Fakat saça uyarlayamadım yardımcı olabilicek varmı?

2 Tane saç olunca hızlıca tak tak yapınca skill animasyonu kapanıyor onun için istiyorum.
 
Çözüm
chat_item.cpp

arat:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CHARACTER::EquipItem(LPITEM item, int iCandidateCell)

return false; ların arasına ekle:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (iWearCell == WEAR_COSTUME_HAIR && get_global_time() < GetQuestFlag("sac.engel"))
    {
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("bu_islemi_hizli_yapamazsin"));
        return false;
    }
aynı bloğun sonundaki return true; üstüne ekle:
Genişlet Daralt Kopyala
if (iWearCell == WEAR_COSTUME_HAIR)
    {
        SetQuestFlag("sac.engel", get_global_time() + 3); 
    }
chat_item.cpp

arat:
Genişlet Daralt Kopyala
bool CHARACTER::EquipItem(LPITEM item, int iCandidateCell)

return false; ların arasına ekle:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (iWearCell == WEAR_COSTUME_HAIR && get_global_time() < GetQuestFlag("sac.engel"))
    {
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("bu_islemi_hizli_yapamazsin"));
        return false;
    }
aynı bloğun sonundaki return true; üstüne ekle:
Genişlet Daralt Kopyala
if (iWearCell == WEAR_COSTUME_HAIR)
    {
        SetQuestFlag("sac.engel", get_global_time() + 3); 
    }
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst