- Mesaj
- 225
- Çözümler
- 2
- Beğeni
- 182
- Puan
- 731
- Ticaret Puanı
- 0
'item_length.h' - açalım ve aratalım
Sonra aşağıdaki kod ile değiştirelim
Not : "4" yazan yeri değiştirebiliyoruz.
Sonra 'ClientManager.cpp' - açalım ve aratalım.
Sonra aşağıdaki kod ile değiştirelim
Sonra 'clientmanagerplayer.cpp' açalım ve aratalım.
Sonra altına eklenir.
Sonra aynı dosyada aratıyoruz.
Sonra değiştiriyoruz.
Game aynı dosyada aratıyoruz.
ve değiştiriyoruz.
Sonra 'constants.cpp' açılır, aratılır.
Gene aynı dosyada aratılır.
ve değiştirilir.
Game source ile iş bitti.
------------------------------------------------------------------------------
Not : Şimdi 'item_proto' dosyasından slot'u 4 yapmanız gerekiyor.
Son olarak 'gametype.h' Açıyoruz ve aratıyoruz.
ve değiştiriyoruz.
İşlem bitmiştir.
C++:
ITEM_SOCKET_MAX_NUM =3,
Sonra aşağıdaki kod ile değiştirelim
C++:
ITEM_SOCKET_MAX_NUM =4,
Not : "4" yazan yeri değiştirebiliyoruz.
Sonra 'ClientManager.cpp' - açalım ve aratalım.
C++:
"SELECT id, window+0, pos, count, vnum, socket0, socket1, socket2 "
Sonra aşağıdaki kod ile değiştirelim
C++:
"SELECT id, window+0, pos, count, vnum, socket0, socket1, socket2, socket3 "
Sonra 'clientmanagerplayer.cpp' açalım ve aratalım.
C++:
str_to_number(item.alSockets[2], row[cur++]);
Sonra altına eklenir.
C++:
str_to_number(item.alSockets[3], row[cur++]);
Sonra aynı dosyada aratıyoruz.
C++:
"SELECT id,window+0,pos,count,vnum,socket0,socket1,socket2,attrtype0,attrvalue0,attrtype1,attrvalue1,attrtype2,attrvalue2,attrtype3,attrvalue3,attrtype4,attrvalue4,attrtype5,attrvalue5,attrtype6,attrvalue6 "
Sonra değiştiriyoruz.
C++:
"SELECT id,window+0,pos,count,vnum,socket0,socket1,socket2,socket3,attrtype0,attrvalue0,attrtype1,attrvalue1,attrtype2,attrvalue2,attrtype3,attrvalue3,attrtype4,attrvalue4,attrtype5,attrvalue5,attrtype6,attrvalue6 "
Game aynı dosyada aratıyoruz.
C++:
"SELECT id,window+0,pos,count,vnum,socket0,socket1,socket2,attrtype0,attrvalue0,attrtype1,attrvalue1,attrtype2,attrvalue2,attrtype3,attrvalue3,attrtype4,attrvalue4,attrtype5,attrvalue5,attrtype6,attrvalue6 "
ve değiştiriyoruz.
C++:
"SELECT id,window+0,pos,count,vnum,socket0,socket1,socket2,socket3,attrtype0,attrvalue0,attrtype1,attrvalue1,attrtype2,attrvalue2,attrtype3,attrvalue3,attrtype4,attrvalue4,attrtype5,attrvalue5,attrtype6,attrvalue6 "
Sonra 'constants.cpp' açılır, aratılır.
C++:
3, // WEAPON_SWORD,
3, // WEAPON_DAGGER,
3, // WEAPON_BOW,
3, // WEAPON_TWO_HANDED,
3, // WEAPON_BELL,
3, // WEAPON_FAN,
3, // WEAPON_CLAW
0, // WEAPON_ARROW,
0, // WEAPON_MOUNT_SPEAR
C++:
4, // WEAPON_SWORD,
4, // WEAPON_DAGGER,
4, // WEAPON_BOW,
4, // WEAPON_TWO_HANDED,
4, // WEAPON_BELL,
4, // WEAPON_FAN,
4, // WEAPON_CLAW
0, // WEAPON_ARROW,
0, // WEAPON_MOUNT_SPEAR
Gene aynı dosyada aratılır.
C++:
3,// ARMOR_BODY,
ve değiştirilir.
C++:
4,// ARMOR_BODY,
Game source ile iş bitti.
------------------------------------------------------------------------------
Not : Şimdi 'item_proto' dosyasından slot'u 4 yapmanız gerekiyor.
Son olarak 'gametype.h' Açıyoruz ve aratıyoruz.
C++:
ITEM_SOCKET_SLOT_MAX_NUM =3,
ve değiştiriyoruz.
C++:
ITEM_SOCKET_SLOT_MAX_NUM =4,
İşlem bitmiştir.