Çözülemedi İtem Sil & Sat Penceresi Düzenlemesi

  • Konuyu açan Konuyu açan ergun920
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 7
  • Gösterim Gösterim 862
Ne yazık ki bu konuda sorulara çözüm bulunmuyor. Eğer konuda yorumlar varsa hepsini inceleyebilirsiniz. Belki sizlerin sorununuzu çözmek için için ipuçları bulabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

ergun920

Üye
Üye
Mesaj
10
Beğeni
0
Puan
403
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar Merhaba Herkese İyi Forumlar;

İtem sil ve sat özelliğini ekledim serverime hiçbir sorunum yok kullanımda sadece örnekte gösterdiğim şekilde işaretli alanı ok işareti ile gösterdiğim alana almak istiyorum nasıl yapmam gerekiyor.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Son düzenleme:
uiinventory.py:
Genişlet Daralt Kopyala
    if app.ENABLE_DROP_DIALOG_EXTENDED_SYSTEM:
        def DeleteItem(self, slotPos, invenType):
            itemIndex = player.GetItemIndex(invenType, slotPos)
            item.SelectItem(itemIndex)
            itemQuestionDialog2 = uiCommon.ItemQuestionDialog2()
            itemQuestionDialog2.SetText('[%s] nesnesine ne yapmak istiyorsun?' % item.GetItemName())
            itemQuestionDialog2.SetText2('(Fiyat: %s)' % localeInfo.NumberToMoneyString(item.GetISellItemPrice() * player.GetItemCount(invenType, slotPos) * 97 / 100))
            itemQuestionDialog2.SetDeleteAcceptEvent(lambda arg = 0: self.__AnswerDeleteItem(arg))
            itemQuestionDialog2.SetSellAcceptEvent(lambda arg = 1: self.__AnswerDeleteItem(arg))
            itemQuestionDialog2.SetCancelEvent(lambda arg = 2: self.__AnswerDeleteItem(arg))
            itemQuestionDialog2.Open()
            itemQuestionDialog2.slotPos = slotPos
            itemQuestionDialog2.invenType = invenType
            self.itemQuestionDialog2 = itemQuestionDialog2
 
dener misin:
Genişlet Daralt Kopyala
if app.ENABLE_DROP_DIALOG_EXTENDED_SYSTEM:
        def DeleteItem(self, slotPos, invenType):
            itemIndex = player.GetItemIndex(invenType, slotPos)
            item.SelectItem(itemIndex)
            itemQuestionDialog2 = uiCommon.ItemQuestionDialog2()
            itemQuestionDialog2.SetText('[%s] nesnesine ne yapmak istiyorsun?' % item.GetItemName())
            itemQuestionDialog2.SetText2('\n(Fiyat: %s)' % localeInfo.NumberToMoneyString(item.GetISellItemPrice() * player.GetItemCount(invenType, slotPos) * 97 / 100))
            itemQuestionDialog2.SetDeleteAcceptEvent(lambda arg = 0: self.__AnswerDeleteItem(arg))
            itemQuestionDialog2.SetSellAcceptEvent(lambda arg = 1: self.__AnswerDeleteItem(arg))
            itemQuestionDialog2.SetCancelEvent(lambda arg = 2: self.__AnswerDeleteItem(arg))
            itemQuestionDialog2.Open()
            itemQuestionDialog2.slotPos = slotPos
            itemQuestionDialog2.invenType = invenType
            self.itemQuestionDialog2 = itemQuestionDialog2
 
dener misin:
Genişlet Daralt Kopyala
if app.ENABLE_DROP_DIALOG_EXTENDED_SYSTEM:
        def DeleteItem(self, slotPos, invenType):
            itemIndex = player.GetItemIndex(invenType, slotPos)
            item.SelectItem(itemIndex)
            itemQuestionDialog2 = uiCommon.ItemQuestionDialog2()
            itemQuestionDialog2.SetText('[%s] nesnesine ne yapmak istiyorsun?' % item.GetItemName())
            itemQuestionDialog2.SetText2('\n(Fiyat: %s)' % localeInfo.NumberToMoneyString(item.GetISellItemPrice() * player.GetItemCount(invenType, slotPos) * 97 / 100))
            itemQuestionDialog2.SetDeleteAcceptEvent(lambda arg = 0: self.__AnswerDeleteItem(arg))
            itemQuestionDialog2.SetSellAcceptEvent(lambda arg = 1: self.__AnswerDeleteItem(arg))
            itemQuestionDialog2.SetCancelEvent(lambda arg = 2: self.__AnswerDeleteItem(arg))
            itemQuestionDialog2.Open()
            itemQuestionDialog2.slotPos = slotPos
            itemQuestionDialog2.invenType = invenType
            self.itemQuestionDialog2 = itemQuestionDialog2
maalesef sonuç olumsuz

dener misin:
Genişlet Daralt Kopyala
if app.ENABLE_DROP_DIALOG_EXTENDED_SYSTEM:
        def DeleteItem(self, slotPos, invenType):
            itemIndex = player.GetItemIndex(invenType, slotPos)
            item.SelectItem(itemIndex)
            itemQuestionDialog2 = uiCommon.ItemQuestionDialog2()
            itemQuestionDialog2.SetText('[%s] nesnesine ne yapmak istiyorsun?' % item.GetItemName())
            itemQuestionDialog2.SetText2('\n(Fiyat: %s)' % localeInfo.NumberToMoneyString(item.GetISellItemPrice() * player.GetItemCount(invenType, slotPos) * 97 / 100))
            itemQuestionDialog2.SetDeleteAcceptEvent(lambda arg = 0: self.__AnswerDeleteItem(arg))
            itemQuestionDialog2.SetSellAcceptEvent(lambda arg = 1: self.__AnswerDeleteItem(arg))
            itemQuestionDialog2.SetCancelEvent(lambda arg = 2: self.__AnswerDeleteItem(arg))
            itemQuestionDialog2.Open()
            itemQuestionDialog2.slotPos = slotPos
            itemQuestionDialog2.invenType = invenType
            self.itemQuestionDialog2 = itemQuestionDialog2
if app.ENABLE_DROP_DIALOG_EXTENDED_SYSTEM: şu sistemi sökebileceğim veya direkt olarak ekleyebileceğim bir paylaşım var mıdır bu kodun defineleri yok bende definesiz eklemiştim if app.ENABLE_DROP_DIALOG_EXTENDED_SYSTEM: bu satırı yazmadan ekledim oyuna girdim fakat bir sonuç alamadım yine aynı yerde o fiyat yazısı
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst