Yardım İtem Proto - Mob Proto Db Syserr

  • Konuyu açan Konuyu açan FurkanDyb
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 5
  • Gösterim Gösterim 841
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

FurkanDyb

Üye
Üye
Mesaj
5
Beğeni
1
Puan
415
Ticaret Puanı
0
Merhaba ARkadaşlar Filesimde Böyle bir sıkıntı var item proto ve mob proto komple verio ben sysserin bir bölümünü attım sadece txt files ne yapmam lazım lütfen yardımcı olurmusunuz
SYSERR: Oct 2 04:37:47 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (0, "", "", 255, 255, 255, 2, 0, 0, 0, 0, 1,
SYSERR: Oct 2 04:37:47 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (101, "µé°³", "Yabani Köpek", 0, 0, 0, 1, 0,
SYSERR: Oct 2 04:37:47 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (102, "´Á´ë", "Kurt", 0, 0, 0, 3, 0, 0, 1, 0,
SYSERR: Oct 2 04:37:47 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (103, "µÎ¸ñ´Á´ë", "Alfa Kurt", 0, 0, 0, 4, 0,
SYSERR: Oct 2 04:37:47 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (104, "Ǫ¸¥´Á´ë", "Mavi Kurt", 0, 0, 0, 6, 0,
SYSERR: Oct 2 04:37:47 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (105, "Ǫ¸¥ µÎ¸ñ´Á´ë", "Alfa Mavi Kurt", 0, 0
SYSERR: Oct 2 04:37:47 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (106, "ȸ»ö´Á´ë", "Gri Kurt", 0, 0, 0, 13, 0,
SYSERR: Oct 2 04:37:47 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (107, "ȸ»ö µÎ¸ñ´Á´ë", "Alfa Gri Kurt", 0, 1,
SYSERR: Oct 2 04:37:47 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (108, "¸äµÅÁö", "Yaban Domuzu", 0, 0, 0, 7, 0
SYSERR: Oct 2 04:37:47 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (109, "ºÓÀº ¸äµÅÁö", "Kırmızı Yaban Domuzu",
SYSERR: Oct 2 04:37:47 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (110, "°õ", "Ayı", 0, 0, 4, 12, 0, 0, 1, 0, 0
SYSERR: Oct 2 04:37:47 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (111, "ȸ»ö°õ", "Boz Ayı", 0, 1, 5, 15, 0, 0,
04:37:48 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'size' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (60003, "¿©È´Ü ¿¬±¸¿ø", "Teovahdan", 1, 2, 0
SYSERR: Oct 2 04:37:49 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data too long for column 'locale_name' at row 1 (query: replace into item_proto (vnum, type, subtype, name, locale_name, gold, shop_buy_price, weight, size, flag, wearflag, antiflag, immuneflag, refined_vnum, refine_set, magic_pct, socket_pct, addon_type, limittype0, limitvalue0, limittype1, limitvalue1, applytype0, applyvalue0, applytype1, applyvalue1, applytype2, applyvalue2, value0, value1, value2, value3, value4, value5 ) values (11120, 3, 10, "sure3", "Zırh Kostümü Süre Yenileme", 0, 0, 0, 1, 8192, 0, 33152, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0 ) errno: 1406)
SYSERR: Oct 2 04:37:50 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data too long for column 'locale_name' at row 1 (query: replace into item_proto (vnum, type, subtype, name, locale_name, gold, shop_buy_price, weight, size, flag, wearflag, antiflag, immuneflag, refined_vnum, refine_set, magic_pct, socket_pct, addon_type, limittype0, limitvalue0, limittype1, limitvalue1, applytype0, applyvalue0, applytype1, applyvalue1, applytype2, applyvalue2, value0, value1, value2, value3, value4, value5 ) values (38101, 18, 0, "ÀÌÆÄÀÇ »óÀÚ", "Güçlü Atıştırmalık(15 Gn)", 0, 0, 0, 1, 0, 0, 106880, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0 ) errno: 1406)
SYSERR: Oct 2 04:37:50 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data too long for column 'locale_name' at row 1 (query: replace into item_proto (vnum, type, subtype, name, locale_name, gold, shop_buy_price, weight, size, flag, wearflag, antiflag, immuneflag, refined_vnum, refine_set, magic_pct, socket_pct, addon_type, limittype0, limitvalue0, limittype1, limitvalue1, applytype0, applyvalue0, applytype1, applyvalue1, applytype2, applyvalue2, value0, value1, value2, value3, value4, value5 ) values (41237, 28, 0, "Ã౸º¹_11", "CFR Ejderha Ateşi 07+ (e)", 0, 0, 0, 2, 0, 0, 32897, 0, 0, 0, 100, 0, 0, 7, 86400, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 40080, 0, 0 ) errno: 1406)
SYSERR: Oct 2 04:37:50 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data too long for column 'locale_name' at row 1 (query: replace into item_proto (vnum, type, subtype, name, locale_name, gold, shop_buy_price, weight, size, flag, wearflag, antiflag, immuneflag, refined_vnum, refine_set, magic_pct, socket_pct, addon_type, limittype0, limitvalue0, limittype1, limitvalue1, applytype0, applyvalue0, applytype1, applyvalue1, applytype2, applyvalue2, value0, value1, value2, value3, value4, value5 ) values (41238, 28, 0, "Ã౸º¹_11", "CFR Ejderha Ateşi 07+ (k)", 0, 0, 0, 2, 0, 0, 295042, 0, 0, 0, 100, 0, 0, 7, 86400, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 40080, 0, 0 ) errno: 1406)
SYSERR: Oct 2 04:37:50 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data too long for column 'locale_name' at row 1 (query: replace into item_proto (vnum, type, subtype, name, locale_name, gold, shop_buy_price, weight, size, flag, wearflag, antiflag, immuneflag, refined_vnum, refine_set, magic_pct, socket_pct, addon_type, limittype0, limitvalue0, limittype1, limitvalue1, applytype0, applyvalue0, applytype1, applyvalue1, applytype2, applyvalue2, value0, value1, value2, value3, value4, value5 ) values (41321, 28, 0, "È£¹Ú¸Ó¸®Àå¾¾ÀÇ»ó", "Jack Pumpkin elbisesi (k)", 0, 0, 0, 2, 0, 0, 369026, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 7, 86400, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 5, 0, 0, 40117, 0, 0 ) errno: 1406)
SYSERR: Oct 2 04:37:50 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data too long for column 'locale_name' at row 1 (query: replace into item_proto (vnum, type, subtype, name, locale_name, gold, shop_buy_price, weight, size, flag, wearflag, antiflag, immuneflag, refined_vnum, refine_set, magic_pct, socket_pct, addon_type, limittype0, limitvalue0, limittype1, limitvalue1, applytype0, applyvalue0, applytype1, applyvalue1, applytype2, applyvalue2, value0, value1, value2, value3, value4, value5 ) values (41323, 28, 0, "È£¹Ú¸Ó¸®Àå¾¾ÀÇ»ó", "Jack Pumpkin elbisesi+ (k", 0, 0, 0, 2, 0, 0, 295042, 0, 0, 0, 100, 0, 0, 7, 2592000, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 5, 0, 0, 40117, 0, 0 ) errno: 1406)
SYSERR: Oct 2 04:37:50 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data too long for column 'locale_name' at row 1 (query: replace into item_proto (vnum, type, subtype, name, locale_name, gold, shop_buy_price, weight, size, flag, wearflag, antiflag, immuneflag, refined_vnum, refine_set, magic_pct, socket_pct, addon_type, limittype0, limitvalue0, limittype1, limitvalue1, applytype0, applyvalue0, applytype1, applyvalue1, applytype2, applyvalue2, value0, value1, value2, value3, value4, value5 ) values (45162, 28, 1, "ÅÍÅ°Àü»çÇì¾î", "Ay Yıldız Saç Modeli+ (e)", 0, 0, 0, 1, 0, 0, 32897, 0, 0, 0, 100, 0, 0, 7, 86400, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 351, 0, 0 ) errno: 1406)
SYSERR: Oct 2 04:37:50 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Out of range value for column 'magic_pct' at row 1 (query: replace into item_proto (vnum, type, subtype, name, locale_name, gold, shop_buy_price, weight, size, flag, wearflag, antiflag, immuneflag, refined_vnum, refine_set, magic_pct, socket_pct, addon_type, limittype0, limitvalue0, limittype1, limitvalue1, applytype0, applyvalue0, applytype1, applyvalue1, applytype2, applyvalue2, value0, value1, value2, value3, value4, value5 ) values (49006, 28, 5, "¿µ±âÀÇ ÄÚ½ºÆ¬(½ÅÈ)", "Parlak Aura Giysisi", 1000000, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 200, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 6, 0, 6, 0, 0, 0 ) errno: 1264)
SYSERR: Oct 2 04:37:51 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data too long for column 'locale_name' at row 1 (query: replace into item_proto (vnum, type, subtype, name, locale_name, gold, shop_buy_price, weight, size, flag, wearflag, antiflag, immuneflag, refined_vnum, refine_set, magic_pct, socket_pct, addon_type, limittype0, limitvalue0, limittype1, limitvalue1, applytype0, applyvalue0, applytype1, applyvalue1, applytype2, applyvalue2, value0, value1, value2, value3, value4, value5 ) values (51501, 23, 0, "¿ëÈ¥¿ø¼®", "Cor Draconis (işlenmemiş)", 0, 0, 0, 1, 4, 0, 106880, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0 ) errno: 1406)
YSERR: Oct 2 04:37:51 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data too long for column 'name' at row 1 (query: replace into item_proto (vnum, type, subtype, name, locale_name, gold, shop_buy_price, weight, size, flag, wearflag, antiflag, immuneflag, refined_vnum, refine_set, magic_pct, socket_pct, addon_type, limittype0, limitvalue0, limittype1, limitvalue1, applytype0, applyvalue0, applytype1, applyvalue1, applytype2, applyvalue2, value0, value1, value2, value3, value4, value5 ) values (85008, 28, 3, "¸¶½ºÅÍ Àå½Ä ¶ì (»ç¿ëÀÚ Á¤ÀÇ)", "Usta Kuşağı (kişiye öz.)", 0, 0, 0, 1, 0, 0, 49280, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0 ) errno: 1406)
SYSERR: Oct 2 04:37:51 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data too long for column 'name' at row 1 (query: replace into item_proto (vnum, type, subtype, name, locale_name, gold, shop_buy_price, weight, size, flag, wearflag, antiflag, immuneflag, refined_vnum, refine_set, magic_pct, socket_pct, addon_type, limittype0, limitvalue0, limittype1, limitvalue1, applytype0, applyvalue0, applytype1, applyvalue1, applytype2, applyvalue2, value0, value1, value2, value3, value4, value5 ) values (85014, 28, 3, "·Î¾â Àå½Ä ¶ì (»ç¿ëÀÚ Á¤ÀÇ)", "Bey Kuşağı (kişiye özel)", 0, 0, 0, 1, 0, 0, 49280, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0 ) errno: 1406)
SYSERR: Oct 2 04:37:51 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data too long for column 'name' at row 1 (query: replace into item_proto (vnum, type, subtype, name, locale_name, gold, shop_buy_price, weight, size, flag, wearflag, antiflag, immuneflag, refined_vnum, refine_set, magic_pct, socket_pct, addon_type, limittype0, limitvalue0, limittype1, limitvalue1, applytype0, applyvalue0, applytype1, applyvalue1, applytype2, applyvalue2, value0, value1, value2, value3, value4, value5 ) values (85018, 28, 3, "¼Ò¹ö¸° Àå½Ä ¶ì (»ç¿ëÀÚ Á¤ÀÇ)", "Kral Kuşağı (kişiye öze)", 0, 0, 0, 1, 0, 0, 49280, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0 ) errno: 1406)
SYSERR: Oct 2 04:37:51 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data too long for column 'name' at row 1 (query: replace into item_proto (vnum, type, subtype, name, locale_name, gold, shop_buy_price, weight, size, flag, wearflag, antiflag, immuneflag, refined_vnum, refine_set, magic_pct, socket_pct, addon_type, limittype0, limitvalue0, limittype1, limitvalue1, applytype0, applyvalue0, applytype1, applyvalue1, applytype2, applyvalue2, value0, value1, value2, value3, value4, value5 ) values (85024, 28, 3, "¼Ò¹ö¸° Àå½Ä ¶ì (»ç¿ëÀÚ Á¤ÀÇ)", "Yıldön. kuşağı (kiş. ö.)", 0, 0, 0, 1, 0, 0, 49280, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 0, 0 ) errno: 1406)
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Navicat’tan yapacaksınız
üstad o düzeldi şimdi 1 sayfada böyle hata var ai_flaga ne yapmam lazım :)
SYSERR: Oct 2 14:12:49 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'ai_flag' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (2716, "õÀÎÀå¼ö", "Zefir Savaşçısı", 0, 1
SYSERR: Oct 2 14:12:49 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'ai_flag' at row 1 (query: replace into mob_proto (vnum, name, locale_name, type, `rank`, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (2717, "õÀνÅÀå", "Zefir Generali", 0, 3,
 
Merhaba @FurkanDyb

Sorununuz devam ediyor mu? Sorununuzu çözdüyseniz çözümünü de paylaşırsanız seviniriz
 
Üst