Çözüldü İtem kontrolü c++

  • Konuyu açan Konuyu açan nyami
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 8
  • Gösterim Gösterim 465
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

nyami

ZeRo
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Mesaj
588
Çözümler
40
Beğeni
925
Puan
930
Ticaret Puanı
1
Envanterde bir item varmı diye nasıl kontrol edebilirim.

cmd_general.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
ACMD(xxxxx)
{
    if(xxx.GetCount() < 1)
        return;
}
 
chat packet at birde oraya işte varsa var yoksa yok diye olur bence

yani oluyorsa şöyle

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
ACMD(xxxxx)
{
    if(xxx.GetCount() < 1)
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Eşyadan envanterinizde bulunmuyor."));
        return;
}
 
chat packet at birde oraya işte varsa var yoksa yok diye olur bence

yani oluyorsa şöyle

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
ACMD(xxxxx)
{
    if(xxx.GetCount() < 1)
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Eşyadan envanterinizde bulunmuyor."));
        return;
}
Örnek veriyorum ben 19 (+9 kılıç) bu itemin çantada olup olmadığını görmek istiyorum. Bir sistem var aklımda item yoksa sistem çalışmasın istiyorum. Bu yüzden direk item kodu ile kontrol eden bir kod dizini var mı onu öğrenmek istiyorum ben bulamadım.
 
Örnek veriyorum ben 19 (+9 kılıç) bu itemin çantada olup olmadığını görmek istiyorum. Bir sistem var aklımda item yoksa sistem çalışmasın istiyorum. Bu yüzden direk item kodu ile kontrol eden bir kod dizini var mı onu öğrenmek istiyorum ben bulamadım.
char_item.cppde getcount aratarak örneklerine bakabilirsin şimdi mobilim
 
Python tarafında da yapabilirsin:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
    item_vnum = player.GetItemCountByVnum(19)
        if item_vnum <= 0:
            chat.AppendChat("Gerekli eşyaya sahip değilsin.")
            return
 
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
if (ch->CountSpecifyItem(xxxxx) < 1)
{
    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("item_yok"));
    return;
}
 
Çözüm
char_item.cppde getcount aratarak örneklerine bakabilirsin şimdi mobilim
aynen ilk baktığım yerdi ama ya ben bulamadım yada yoktu dediğim şekilde

Python tarafında da yapabilirsin:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
    item_vnum = player.GetItemCountByVnum(19)
        if item_vnum <= 0:
            chat.AppendChat("Gerekli eşyaya sahip değilsin.")
            return
anlamadım gm komutunu pythondan nasıl kontrol edeceğiz?

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
if (ch->CountSpecifyItem(xxxxx) < 1)
{
    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("item_yok"));
    return;
}
kontrol edeceğim teşekkürler

//Edit
@welberw9696 dediği gibi bir kod araması yapınca bu şekilde bir örnek edindim teşekkürler. Aradığım şey buydu.
1651593359579.png
 
aynen ilk baktığım yerdi ama ya ben bulamadım yada yoktu dediğim şekilde


anlamadım gm komutunu pythondan nasıl kontrol edeceğiz?


kontrol edeceğim teşekkürler
gm komutu ile alakası yok, sisteme ait ilgili foksiyonun içine bu verdiğimi en üstte olacak şekilde eklediğin zaman false döndürüp sistemi çalıştrmayacaktır.
 
gm komutu ile alakası yok, sisteme ait ilgili foksiyonun içine bu verdiğimi en üstte olacak şekilde eklediğin zaman false döndürüp sistemi çalıştrmayacaktır.
şimdi anladım teşekkürler. c++ kısmına arıyordum buldum =) (kusura bakmayın pythondan fazla anlamıyorum o yüzden sordum)
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst