- Mesaj
- 93
- Beğeni
- 19
- Puan
- 441
- Ticaret Puanı
- 0
İtem karşılığında 1 level vericek
quest deneme begin
state start begin
when 9012.chat."Level Ver" begin
local verigirisi = select("Level Ver","Kapat")
if verigirisi == 1 then
say("Level almak için gerekli nesneye ihtiyacın olacak")
say(" "..item_name(299).." itemine ihtiyacım var. ")
say("Bu iteme sahip misin?")
local islemyapsana = select("Evet","Hayır")
if islemyapsana == 1 then
if pc.count_item(299) < 1 then
say("İteme sahip değilsin.")
else
say("Tebrikler seviye yüklemesi...
quest deneme begin
state start begin
when 9012.chat."Level Ver" begin
local verigirisi = select("Level Ver","Kapat")
if verigirisi == 1 then
say("Level almak için gerekli nesneye ihtiyacın olacak")
say(" "..item_name(299).." itemine ihtiyacım var. ")
say("Bu iteme sahip misin?")
local islemyapsana = select("Evet","Hayır")
if islemyapsana == 1 then
if pc.count_item(299) < 1 then
say("İteme sahip değilsin.")
else
say("Tebrikler seviye yüklemesi yapıldı.")
pc.give_exp2(3344332)
pc.remove_item(299,1)
end--item kontrol
end--islemyapsana
end--verigirisi
end--when
end--state
end--quest
Lua (Quest):quest deneme begin state start begin when 9012.chat."Level Ver" begin local verigirisi = select("Level Ver","Kapat") if verigirisi == 1 then say("Level almak için gerekli nesneye ihtiyacın olacak") say(" "..item_name(299).." itemine ihtiyacım var. ") say("Bu iteme sahip misin?") local islemyapsana = select("Evet","Hayır") if islemyapsana == 1 then if pc.count_item(299) < 1 then say("İteme sahip değilsin.") else say("Tebrikler seviye yüklemesi yapıldı.") pc.give_exp2(3344332) pc.remove_item(299,1) end--item kontrol end--islemyapsana end--verigirisi end--when end--state end--quest
ayak üstü yazdım test yapar mısın?
pc.give_exp2() içerisine exp yüklemesi için miktar yazmalısın level için nasıl ayarlarsan artık sana kalmış.
pc.remove_item() item silmesi için 299(Dolunay Kılıcı+9) olarak yazdım düzeltirsin.
if pc.count_item(299) olan yeride düzelt.
Lua (Quest):quest deneme begin state start begin when 9012.chat."Level Ver" begin local verigirisi = select("Level Ver","Kapat") if verigirisi == 1 then say("Level almak için gerekli nesneye ihtiyacın olacak") say(" "..item_name(299).." itemine ihtiyacım var. ") say("Bu iteme sahip misin?") local islemyapsana = select("Evet","Hayır") if islemyapsana == 1 then if pc.count_item(299) < 1 then say("İteme sahip değilsin.") else say("Tebrikler seviye yüklemesi yapıldı.") pc.give_exp2(3344332) pc.remove_item(299,1) end--item kontrol end--islemyapsana end--verigirisi end--when end--state end--quest
ayak üstü yazdım test yapar mısın?
pc.give_exp2() içerisine exp yüklemesi için miktar yazmalısın level için nasıl ayarlarsan artık sana kalmış.
pc.remove_item() item silmesi için 299(Dolunay Kılıcı+9) olarak yazdım düzeltirsin.
if pc.count_item(299) olan yeride düzelt.
Buna bide her levelde karaktere özellik verecek bişeylerde yazarmısın kalıcı olarak ama örn. Özellik yari insan beceri hasarı gibiLua (Quest):quest deneme begin state start begin when 9012.chat."Level Ver" begin local verigirisi = select("Level Ver","Kapat") if verigirisi == 1 then say("Level almak için gerekli nesneye ihtiyacın olacak") say(" "..item_name(299).." itemine ihtiyacım var. ") say("Bu iteme sahip misin?") local islemyapsana = select("Evet","Hayır") if islemyapsana == 1 then if pc.count_item(299) < 1 then say("İteme sahip değilsin.") else say("Tebrikler seviye yüklemesi yapıldı.") pc.give_exp2(3344332) pc.remove_item(299,1) end--item kontrol end--islemyapsana end--verigirisi end--when end--state end--quest
ayak üstü yazdım test yapar mısın?
pc.give_exp2() içerisine exp yüklemesi için miktar yazmalısın level için nasıl ayarlarsan artık sana kalmış.
pc.remove_item() item silmesi için 299(Dolunay Kılıcı+9) olarak yazdım düzeltirsin.
if pc.count_item(299) olan yeride düzelt.
Akşam özel mesaj olarak hatırlat konuya ekleyimBuna bide her levelde karaktere özellik verecek bişeylerde yazarmısın kalıcı olarak ama örn. Özellik yari insan beceri hasarı gibi
quest levelup begin
state start begin
when levelup begin
if pc.get_level() == 85 then
say_title("Tebrikler dostum.")
say("85 Seviyeye Ulaştın")
say("Bunun İçin Sana Aşağıdaki")
say("İtemlerden Birini Hediye Ediyorum")
say("Seviye Atladikca ödüller büyür, unutma !")
say_reward("Bir seçenegi seç.")
local odul85 = select ("5 Adet Ruhtaşı")
if odul85 == 1 then
pc.give_item2("50513", 5)
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden 5 Adet Ruhtaşini Seçtin.")
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 90'da Alıcaksın.." )
return
end
elseif pc.get_level() == 90 then
say_title("Tebrikler dostum.")
say("90 Seviyeye Ulaştın")
say("Bunun İçin Sana Aşağıdaki")
say("İtemlerden Birini Hediye Ediyorum")
say("Seviye Atladikca ödüller büyür, unutma !")
say_reward("Bir seçenegi seç.")
local odul90 = select ("5 Adet Sihirli Metal")
if odul90 == 1 then
pc.give_item2("25041", 5)
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden 5 Adet Sihirli Metali Seçtin.")
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 93'da Alıcaksın.." )
return
end
elseif pc.get_level() == 93 then
say_title("Tebrikler dostum.")
say("90 Seviyeye Ulaştın")
say("Bunun İçin Sana Aşağıdaki")
say("İtemlerden Birini Hediye Ediyorum")
say("Seviye Atladikca ödüller büyür, unutma !")
say_reward("Bir seçenegi seç.")
local odul93 = select ("5 Adet Sihirli Metal")
if odul93 == 1 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden 3 Adet Tecrübe Yüzüğünü Seçtin.")
pc.give_item2("70005", 1)
pc.give_item2("70005", 1)
pc.give_item2("70005", 1)
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 95'de Alıcaksın.." )
return
end
elseif pc.get_level() == 95 then
say_title("Tebrikler dostum.")
say("95 Seviyeye Ulaştın")
say("Bunun İçin Sana Aşağıdaki")
say("İtemlerden Birini Hediye Ediyorum")
say("Seviye Atladikca ödüller büyür, unutma !")
say_reward("Bir seçenegi seç.")
local odul95 = select ("Korku Maskesi", "Ork Kapsonu", "Boynuzlu Kask", "Kardinal Sapkasi")
if odul95 == 1 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden Korku Maskesi'ni Seçtin.")
pc.give_item2("12260", 1)
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 97'de Alıcaksın.." )
return
end
if odul95 == 2 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden Ork Kapsonu'nu Seçtin.")
pc.give_item2("12390", 1)
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 97'de Alıcaksın.." )
return
end
if odul95 == 3 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden Boynuzlu Kask'ı Seçtin.")
pc.give_item2("12530", 1)
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 97'de Alıcaksın.." )
return
end
if odul95 == 4 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden Kardinal Sakpasi'nı Seçtin.")
pc.give_item2("12670", 1)
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 97'de Alıcaksın.." )
return
end
elseif pc.get_level() == 97 then
say_title("Tebrikler dostum.")
say("97 Seviyeye Ulaştın")
say("Bunun İçin Sana Aşağıdaki")
say("İtemlerden Birini Hediye Ediyorum")
say("Seviye Atladikca ödüller büyür, unutma !")
say_reward("Bir seçenegi seç.")
local odul97 = select ("Yali Capkını Ayakkabi", "Kirin Ayakkabisi", "Cosku Ayakkabisi", "Sohret Cizmesi")
if odul97 == 1 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden Yalı Çapkını Ayakkabı'sını Seçtin.")
pc.give_item2("15430", 1)
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 98'de Alıcaksın.." )
return
end
if odul97 == 2 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden Kirin Ayakkabısı'nı Seçtin.")
pc.give_item2("15410", 1)
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 98'de Alıcaksın.." )
return
end
if odul97 == 3 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden Çoşku Ayakkabısı'nı Seçtin.")
pc.give_item2("15370", 1)
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 98'de Alıcaksın.." )
return
end
if odul97 == 4 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden Şöhret Çizmesi'nı Seçtin.")
pc.give_item2("15390", 1)
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 98'de Alıcaksın.." )
return
end
elseif pc.get_level() == 98 then
say_title("Tebrikler dostum.")
say("98 Seviyeye Ulaştın")
say("Bunun İçin Sana Aşağıdaki")
say("İtemlerden Birini Hediye Ediyorum")
say("Seviye Atladikca ödüller büyür, unutma !")
say_reward("Bir seçenegi seç.")
local odul98 = select ("45 Adet Ruh Tasi", "200 Adet Zen Fasulyesi", "20 Adet Sihirli Metal", "1 Adet Eskrim Brosuru")
if odul98 == 1 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden Ruh Tasi'nı Seçtin.")
pc.give_item2("50513", 45)
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 99'de Alıcaksın.." )
return
end
if odul98 == 2 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden Zen Fasulyesi'nı Seçtin.")
pc.give_item2("70102", 200)
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 99'de Alıcaksın.." )
return
end
if odul98 == 3 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden Sihirli Metal'ı Seçtin.")
pc.give_item2("25041", 20)
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 99'de Alıcaksın.." )
return
end
if odul98 == 4 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden Eskrim Brösürü'nu Seçtin.")
pc.give_item2("70031", 1)
chat ( "Bir Sonraki Odülü Seviye 99'de Alıcaksın.." )
return
end
elseif pc.get_level() == 99 then
notice_all("".. pc.get_name() .." : İsimli Oyuncu 99 level olmuştur.")
notice_all("".. pc.get_name() .." : Maximum Levele Ulaşmıştır")
notice_all("Kendisini Tebrik Ederiz")
say_title("Tebrikler dostum.")
say("99 Seviyeye Ulaştın")
say("Bunun İçin Sana Aşağıdaki")
say("İtemlerden Birini Hediye Ediyorum")
say("Level Sinirina Ulastin Daha Hediya Alamayacaksin!")
say_reward("Bir seçenegi seç.")
local odul98 = select ("Ejderha Pulu", "Ejderha Pencesi", "10.000 Derece Puani")
if odul98 == 1 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden Ejderha Pulu'nu Seçtin.")
pc.give_item2("71123", 1)
chat ( "Level Sınırına Ulaştın.." )
return
end
if odul98 == 2 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden Ejderha Pencesi'nı Seçtin.")
pc.give_item2("71129", 1)
chat ( "Level Sınırına Ulaştın.." )
return
end
if odul98 == 3 then
chat (""..pc.getname().." Hediyelerden 10.000 Derece'Yi Seçtin.")
pc . changealignment ( 10000 )
chat ( "Level Sınırına Ulaştın.." )
return
end
end
end
end
end
affect.add_collect(apply.ATTBONUS_HUMAN, 10, 60*60*24*365*60)
eyw kanka sagolasın son forma bi baksana sana zahmetO zaman bana gerek kalmadı. Kolay gelsin.
arkadaşın yazdığı quest çok farklı. Karakter level atladığı zaman çalışıyor. if sorgusu yapmış ve leveli eşit gelen durumda ödül veriyor. Bu bence gereksiz olacaktır. Düşünsene 1000 oyuncu var her biri level atlıyor ve sürekli if sorgusu oluyor gereksiz yormuş oluyorsun.eyw kanka sagolasın son forma bi baksana sana zahmet