- Mesaj
- 722
- Çözümler
- 45
- Beğeni
- 552
- Puan
- 909
- Ticaret Puanı
- 0
Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Kod:
/event whell_event 1
item düzenledikten sonra reload etmek için
Kod:
/reload whelllastdcupdate
eğer çarkı ilk açtığınızda itemler gözükmüyorsa
gamesrc/utils.cpp:
//include ların altına ekle
#include <boost/algorithm/string/classification.hpp> // Include boost::for is_any_of
#include <boost/algorithm/string/split.hpp>
//bul ve değiştir
void split_argument(const char *argument, std::vector<std::string> & vecArgs)
{
std::string arg = argument;
boost::split(vecArgs, arg, boost::is_any_of(" "), boost::token_compress_on);
}
gamesrc/utils.h:
//bul ve değiştir
extern void split_argument(const char *argument, std::vector<std::string> & vecArgs);
ve bu dosyayı sizdeki ile değiştirin
server src Extern\include\boost\algorithm\string
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
ui.py eksik olduğu için hata alırsan ekle:
class MultiTextLine(Window):
def __del__(self):
Window.__del__(self)
def Destroy(self):
self.textRules = {}
def __init__(self):
Window.__init__(self)
self.Destroy()
self.AddFlag("not_pick")
self.textRules["textRange"] = 15
self.textRules["text"] = ""
self.textRules["textType"] = ""
self.textRules["fontName"] = ""
self.textRules["hexColor"] = 0
self.textRules["fontColor"] = 0
self.textRules["outline"] = 0
def SetTextType(self, textType):
self.textRules["textType"] = textType
self.Refresh()
def SetTextRange(self, textRange):
self.textRules["textRange"] = textRange
self.Refresh()
def SetOutline(self, outline):
self.textRules["outline"] = outline
self.Refresh()
def SetPackedFontColor(self, hexColor):
self.textRules["hexColor"] = hexColor
self.Refresh()
def SetFontColor(self, r, g, b):
self.textRules["fontColor"] =[r, g, b]
self.Refresh()
def SetFontName(self, fontName):
self.textRules["fontName"] = fontName
self.Refresh()
def SetText(self, newText):
self.textRules["text"] = newText
self.Refresh()
def Refresh(self):
textRules = self.textRules
if textRules["text"] == "":
return
self.children=[]
outline = textRules["outline"]
fontColor = textRules["fontColor"]
hexColor = textRules["hexColor"]
yRange = textRules["textRange"]
fontName = textRules["fontName"]
textTypeList = textRules["textType"].split("?")
#textType = textRules["textType"].split("#")
totalTextList = textRules["text"].split("#")
(xPosition, yPosition) = (0, 0)
width = 0
for text in totalTextList:
childText = TextLine()
childText.SetParent(self)
childText.AddFlag("not_pick")
childText.SetPosition(xPosition, yPosition)
if fontName != "":
childText.SetFontName(fontName)
if hexColor != 0:
childText.SetPackedFontColor(hexColor)
if fontColor != 0:
childText.SetFontColor(*fontColor)
if outline:
childText.SetOutline()
for textType in textTypeList:
self.AddTextType(childText, textType.split("#"))
childText.SetText(str(text))
if childText.GetTextSize()[0] > width:
width = childText.GetTextSize()[0]
childText.Show()
self.children.append(childText)
yPosition+=yRange
def AddTextType(self, text, typeArg):
if len(typeArg) != 2:
return
_typeDict = {
"vertical": {
"top":text.SetVerticalAlignTop,
"bottom":text.SetVerticalAlignBottom,
"center":text.SetVerticalAlignCenter,
},
"horizontal": {
"left":text.SetHorizontalAlignLeft,
"right":text.SetHorizontalAlignRight,
"center":text.SetHorizontalAlignCenter,
},
"all_align": {
"1" : [text.SetHorizontalAlignCenter,text.SetVerticalAlignCenter,text.SetWindowHorizontalAlignCenter,text.SetWindowVerticalAlignCenter],
},
}
(firstToken, secondToken) = tuple(typeArg)
if _typeDict.has_key(firstToken):
textType = _typeDict[firstToken][secondToken] if _typeDict[firstToken].has_key(secondToken) else None
if textType != None:
if isinstance(textType, list):
for rule in textType:
rule()
else:
textType()
TOOLTİP HATASI ALIRSAN
constinfo.py:
# eğer yoksa müsait bir yere ekle
_interface_instance = None
def GetInterfaceInstance():
global _interface_instance
return _interface_instance
def SetInterfaceInstance(instance):
global _interface_instance
if _interface_instance:
del _interface_instance
_interface_instance = instance
game.py:
#arat
self.interface = interfaceModule.Interface()
#altına ekle
#ENABLE_WHEEL_OF_FORTUNE
constInfo.SetInterfaceInstance(self.interface)
#arat
self.KillFocus()
#altına ekle
#ENABLE_WHEEL_OF_FORTUNE
constInfo.SetInterfaceInstance(None)
Son düzenleme: