Çözüldü Öldürülen mob'un vnum'ını denetlemek

  • Konuyu açan Konuyu açan ggns7
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 6
  • Gösterim Gösterim 537
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

ggns7

MT Üye
MT Üye
Mesaj
296
Çözümler
13
Beğeni
130
Puan
519
Ticaret Puanı
0
Selamlar arkadaşlar, tarayıcıdan aratınca hiç sonuç bulamadım. Mesela X boss'undan 11500 numaralı eşya düşüyor.
Karakter bu eşyayı yerden aldığında bir kontrol sağlamak istiyorum. Bir ChatPacket yollamak bile yeterli şimdilik.
İlla yerden alması senaryosuna gerek yok. Öldürülen varlık örneğin 8001 numaralı mob ise ya da oyuncu ise de olur.
Öldürme kontrolü de olur yani.
Hatta öldürme kontrolü olursa çok daha iyi olur lütfen. Öldürükten sonra karaktere bir eşya vermek istiyorum.
Bu konuda beni yönlendirir misiniz?
 
Quest ile yazmak istiyorsanız basit şekilde halledilebilir. Fakat c++ ile yapacaksanız pek bilgim yok. Questi yazmak kolay iş
 
Quest ile yazmak istiyorsanız basit şekilde halledilebilir. Fakat c++ ile yapacaksanız pek bilgim yok. Questi yazmak kolay iş
quest mob her kesildiğinde devreye gireceği için gamenin performansını etkileyebilir c++ dan halletmek daha iyi sanki
 
Tamamdır;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


char_battle.cpp
Arat:
if (isDuel == false) {
Altına ekle:
if (pkKiller && pkKiller->IsPC() && this != NULL) { if (!IsPC()) { if (IsStone() && 8001 == GetMobTable().dwVnum) { pkKiller->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("8001")); } if (IsStone() && 8002 == GetMobTable().dwVnum) { pkKiller->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("8002")); } } }
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst