Bu questleri bulup toplamak vaktimi aldı.Bu tarz uğraşların vaktimi aldığı ve başkasında vaktini aldığını düşününce insanlara hep yardım edesim gelir, bu sebeple bildiğimi her zaman paylaşma gereği duyarım
Wslik serverde olmaz ve olmazlardandır menülü quest
Wslik serverde olmaz ve olmazlardandır menülü quest
cevher sürükle bırak:
------kodlayan : İlyas21---------------
------Tarih : 24.09.2015 21:00---------
quest cevher_ekle begin
state start begin
when 20095.chat."Cevher Nasıl Eklenir" begin
say_reward("Merhaba. "..pc.name.."")
say("Demeki itemlerine cevher eklemek istiyordun.")
say("Asağıdaki İtemlere Tek Ekleyebilirm.")
say("KOLYE , BİLEZİK , KÜPE")
say("Cevher eklemek istediğin itemi üstüme sürüklemen yeterli.")
end
when 20095.take with item.vnum >= 14000 and item.vnum <= 14579 or item.vnum >= 16000 and item.vnum <= 17569 or item.vnum >= 18000 and item.vnum <= 18099 begin
if(pc.get_level() < 30) then
say("Öncelikle henüz bir çaylaksın ve hiçbir şey.")
say("bilmiyorsun. Git ve bir şeyler öğren!.")
say("30 Lvl Ol.")
return
elseif pc.is_polymorphed() then
say("")
say("Dönüşüm Halindeyken Cevher Eklenemez.")
say("")
return
end
local cost
if(pc.get_level() > 30) then
cost = 1000000 + pc.level * 5000
else
cost = 1000000 + pc.level * 5000
end
if(pc.money < cost) then
say_title(mob_name(npc.get_race())..".")
say("")
---
say("Yeterli yang'a sahip değilsin.")
say("Yang olmadan sana yardım edemem,")
say("Yaşamak için bir şeyler yapmam gerekiyor.")
say_reward("Fiyat : "..cost.." Yang.")
return
end
local itemName, itemCount = item.get_name(), item.get_count()
chat("" ..itemName .." 'a Cevherler Basarıyla Eklendi.")
chat("Fiyat : "..cost.." Yang.")
pc.change_gold(-cost)
item.set_socket(1, 21600)
item.set_socket(2, 21600)
item.set_socket(3, 21600)
item.set_socket(0, 1)
item.set_socket(0, 2)
item.set_socket(0, 3)
end
end
end
change_empire.quest:
quest change_empire begin
state start begin
when 20095.chat."İmparatorluk Değiştir" begin
say_title("Hwa-Hae:")
if get_time() < pc.getqf("next_use_time") then
say("3 gün boyunca imparatorluk değiştiremezsin.")
say_reward("Tekrar imparatorluk değiştirebileceğin tarih:")
say_reward(string.format("%s", time_to_str(pc.getqf("next_use_time"))))
say("")
if pc.is_gm() then
say("GM¬°¤F´ú¸Õ¥i¥H³]©w®É¶¡")
say("")
local s = select("«·s³]©w", "¨ú®ø")
if s == 1 then
say("®É¶¡ªì©l¤Æ¤F")
pc.setqf("next_use_time", 0)
end
end
return
end
if change_empire.move_pc() == true then
pc.setqf("next_use_time", get_time() + 86400 * 3)
end
end
function move_pc()
if pc.is_engaged() then
say("Nişanl?olduğun için")
say("imparatorluk değiştiremezsin.")
say("")
return false
end
if pc.is_married() then
say("Evli olduğun için")
say("imparatorluk değiştiremezsin.")
say("")
return false
end
if pc.is_polymorphed() then
say("Dönüşmüş şekilde imparatorluk değiştiremezsin.")
say("")
return false
end
if pc.has_guild() then
say("Bir loncaya üyeyken")
say("imparatorluk değiştiremezsin.")
say("")
return false
end
if pc.money < 500000 then
say("Yeterli yang yok.")
say("500 bin yang'a ihtiyacın var.")
say("")
return false
end
say("Kaçmak istediğin ülkeyi se?")
local s = select("Shinsoo Krallığ?Kırmız?Irk) ", "Chunjo Ülkesi(Sar?Irk)", "Jinno İmparatorluğu(Mavi Irk)", "Vazge?")
if 4==s then
return false
end
say_title("İmparatorlukların İzi ")
say("")
say("Gerçekten imparatorluk değiştirmek istiyor musun?")
say("Arkadaşların?bırakıp gidiyorsun yani?")
say("")
local a = select("Evet", "Hayır")
if 2== a then
return false
end
local ret = pc.change_empire(s)
local oldempire = pc.get_empire()
if ret == 999 then
say_title("İmparatorlukların İzi ")
say("Başarıyla imparatorluk değişti.")
say("Oyundan çık ve tekrar gir.")
say("")
pc.change_gold(-500000)
char_log(0, "CHANGE_EMPIRE",string.format("%d -> %d", oldempire, s))
return true
else
if ret == 1 then
say_title("İmparatorlukların İzi ")
say("Zaten bu imparatorluktasın.")
say("Lütfen başka bir imparatorluk se?")
say("")
say("")
elseif ret == 2 then
say_title("İmparatorlukların İzi ")
say("Değişim şu an mümkün değil.")
say("Son zamanlarda yapılan lonca değişimi yüzünden ")
say("imparatorluk değiştiremezsin.")
say("")
elseif ret == 3 then
say_title("İmparatorlukların İzi ")
say("Degişim şu an mümkün değil.")
say("Son zamanlardaki evlilik durumundaki değişiklik yüzünden")
say("imparatorluk değiştiremezsin.")
end
end
return false
end
end
end
skill_reset2:
## HermeSSentinuS TR Files Beceri Sıfırlama Quest ##
quest skill_reset2 begin state start begin
when 20095.chat."Becerileri Sıfırla" begin
if pc.level < 5 then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Önce birşeyler öğrenmelisin.")
return
end
if pc.get_skill_group()==0 then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Bir eğitim almamışsın ve sıfırlayacak beceri")
say("puanın yok.")
return
end
local cost = 10000 + pc.level * 2000
local s = 0
if not pc.has_master_skill() then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Merhaba, doğru adrese geldin. Gözlerinden bir çok")
say("acı okuyabiliyorum. Ben insanların bildikleri")
say("ve becerilerini unutup yeniden bir başlangıç")
say("yapabilmelerini sağlıyabiliyorum. Becerilerini")
say("unutup, yeniden başlamak istiyor musun?")
say("Ücreti: "..cost.." Yang.")
s = select( "Becerileri Sıfırla", "Sıfırlama")
else
say_title("Hwa-Hae:")
say("Merhaba, doğru adrese geldin. Gözlerinden bir çok")
say("acı okuyabiliyorum. Ben insanların bildikleri")
say("ve becerilerini unutup yeniden bir başlangıç")
say("yapabilmelerini sağlıyabiliyorum. Becerilerini")
say("unutup, yeniden başlamak istiyor musun?")
say("Ücreti: "..cost.." Yang.")
s = select( "Becerileri Sıfırla", "Sıfırlama")
end
if 2==s then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Eğer fikrini değiştirirsen, tekrar ziyaretime")
say("gel.")
return
end
if pc.money < cost then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Yeterince Yang'ın yok. Sana yardımcı olamam;")
say("benim de kendime bakabilmek için paraya ihtiyacım var. ")
return
end
pc.changegold(-cost)
pc.clear_skill()
pc.set_skill_group(0)
set_quest_state("skill_group","run")
end
end
end
reset_scroll:
quest reset_scroll begin
state start begin
when 20095.chat."Statülerini Sıfırla" begin
--- l
say_title("Hwa-Hae:")
say("Bu kağıt her şeyi unutmayı mümkün kılıyor.")
say("Bu senin tüm statü puanlarını sıfırlayacak.")
say("Geri dönüşü mümkün değil. ")
say_reward("Kullanmak istiyor musun?")
local s = select("Evet", "Hayır")
if 2 == s then
return
end
say_title("Hwa-Hae:")
say("Tüm statü puanların sıfırlanacak ve ")
say("baştan başlayacaksın. ")
say_reward("Statü sıfırlama işlemini onaylıyor musun?")
local c = select("Onaylıyorum", "Sıfırlamayı iptal et")
if 2 == c then
return
end
char_log(0, "RESET_ALL", "RESET_STAT_POINTS")
pc.reset_point()
--char_log(0, "RESET_ALL", "RESET_SKILL_POINTS")
--pc.clear_skill()
--pc.set_skill_group(0)
char_log(0, "RESET_ALL", "RESET_END")
end
end
end
level npc:
quest ecb_level_para begin
state start begin
when 20095.chat."Level & Para Destegi" begin
say_title ("Level & Para Desteği")
say ( "Merhaba sevgili oyuncumuz paran mı azaldı?" )
say ( "Level mi istiyorsun ? bunları sana sağlayabilirim." )
say ( "Sağlanıcak Para Miktarı : 500 Milyon")
say ( "Seçim ;" )
local skillp = select ("Level Istiyorum","Para Istiyorum","İptal.")
if skillp == 1 then
pc . give_exp2 ( 999999999 )
pc . give_exp2 ( 999999999 )
elseif skillp == 2 then
pc . give_gold ( 500000000 )
elseif skillp == 3 then
return
end
end
end
end
change_sex:
quest item_change_sex begin
state start begin
when 20095.chat."Cinsiyet Değiştir" begin
if pc.get_level() < 50 then
say_title("Hwa-Hae:")
say_reward("Cinsiyet mi değiştirmek istiyorsun?")
say_reward("50. seviye olman gerekli.")
return;
end
if pc.is_engaged() then
say_title("Hwa-Hae:")
say_reward("Cinsiyetini gerçekten değiştirmek istiyor musun?")
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Nişanlıyken cinsiyet değiştiremezsin.")
return;
end
if pc.is_married() then
say_title("Hwa-Hae:")
say_reward("Cinsiyetini gerçekten değiştirmek istiyor musun?")
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Evliyken cinsiyet değiştiremezsin.")
return;
end
if pc.is_polymorphed() then
say_title("Hwa-Hae:")
say_reward("Cinsiyetini gerçekten değiştirmek istiyor musun?")
say("")
say("Dönüşmüş haldeyken cinsiyet değiştiremezsin.")
say("")
return
end
if get_time() < pc.getqf("next_time") then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Cinsiyet değiştirdikten sonra 3 gün ")
say("beklemen gerekir.")
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Tekrar cinsiyet değiştirebileceğin tarih:")
say_reward(string.format("%s", time_to_str(pc.getqf("next_time"))))
if pc.is_gm() then
say(string.format("%s", time_to_str(pc.getqf("next_time"))))
say("")
say("GM'ler bekleme süresini atlayabilir!")
local s = select("Süreyi sıfırla!", "Sürenin dolmasını bekle")
if s == 1 then
say("Süre sıfırlandı. ")
pc.setqf("next_time", 0)
end
end
return;
end
say_title("Hwa-Hae:")
say("Eğer tekrar cinsiyet değiştirmek istersen")
say("üç gün beklemen gerekecek.")
say_reward("Cinsiyet değiştirmek istiyor musun?")
local s=select(
"Evet",
"Hayır")
if 1==s then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Cinsiyet değiştirme gerçekleşti.")
say("Artık mutlu olmalısın.")
say("")
say_reward("Oyuna tekrar giriş yap.")
say("")
pc.setqf("next_time", get_time() + 86400 * 3)
pc.change_sex()
local m_sex = pc.get_sex()
if m_sex == 0 then
char_log(0, "CHANGE_SEX", "F -> M")
else
char_log(0, "CHANGE_SEX", "M -> F")
end
elseif 2==s then
say_title("Hwa-Hae:")
say("Belki de en doğrusu budur.")
end
end
end
end
kahraman zalim quest:
----------------------------------------------
----------------------------------------------
quest kahraman begin
state start begin
when 20095.chat."Kahraman-Zalim Olma" begin
say_title("Kahraman-Zalim")
say("Hey Sen")
say("Kahraman yada zalim mi olmak istiyorsun?")
local s = select("Kahraman Ol","Zalim Ol","Kapat")
if s == 1 then
say_title("Kahraman Olucaksýn...")
say_reward("Kahraman oluyorsun..")
pc.changealignment(200000)
chat("Kahraman oldun.")
elseif s == 2 then
say_title("Zalim Olucaksýn...")
say_reward("Zalim oluyorsun...")
pc.changealignment(-200000)
chat("Zalim oldun.")
end
end
end
end
Son düzenleme: