Çözüldü ÇIRAK SANDIĞI

  • Konuyu açan Konuyu açan suleyman06
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 5
  • Gösterim Gösterim 598
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

suleyman06

Bla bla
MT Üye
Mesaj
309
Çözümler
7
Beğeni
94
Puan
724
Ticaret Puanı
0
Merhabalar.
Ben yeni açılan 1 levellik hesaplar için çırak sandığı yapmak istiyorum.
Savaşçı, ninja, sura ve şamana özel. Nasıl yapabilirim acaba?
 
Çözüm
Normal eşya verir gibi çırak sandığı vereceksiniz.
Örnek;
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
quest give_basic_weapon begin
    state start begin
        when login begin
            if pc.getqf("basic_weapon") != 0 then -- old version support
                return
            end

            local item_vnum = 10 --savasci

            if pc.job == 3 then     -- saman
                item_vnum = 7000
            elseif pc.job == 1 then -- ninja
                item_vnum = 1000
            end

            local item_count = pc.countitem(item_vnum)
            local equip_weapon = pc.weapon
            if item_count == 0 and equip_weapon != item_vnum then
                pc.give_item2(item_vnum)    -- karakter sınıfına göre verilecek silah...
Büyük ihtimal filesinizde çırak sandıkları eklidir. special_item_group.txt dosyasından sandıklardan çıkanları düzenleyebilirsiniz.
Oyuna yeni gelen karakterlere ilk sandığı quest ile vermeniz yeterli olacaktır.
 
Normal eşya verir gibi çırak sandığı vereceksiniz.
Örnek;
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
quest give_basic_weapon begin
    state start begin
        when login begin
            if pc.getqf("basic_weapon") != 0 then -- old version support
                return
            end

            local item_vnum = 10 --savasci

            if pc.job == 3 then     -- saman
                item_vnum = 7000
            elseif pc.job == 1 then -- ninja
                item_vnum = 1000
            end

            local item_count = pc.countitem(item_vnum)
            local equip_weapon = pc.weapon
            if item_count == 0 and equip_weapon != item_vnum then
                pc.give_item2(item_vnum)    -- karakter sınıfına göre verilecek silah.
                pc.give_item2(27001, 5)    -- kırmızı iksir
                set_state(__COMPLETE__)
            end

        end
    end
    state __COMPLETE__ begin
    end
end

vnum kısımlarına çırak sandığı idlerini yazabilirsiniz.
 
Çözüm
Sadece tek kaynak ile yetinmeyin. :) Yazılı ve görsel bulabildiğiniz her kaynak ile kendinizi geliştirmeniz gerekiyor. İyi çalışmalar dilerim.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst