Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Oyunun kodlarında %2 ihtimalle mobun yerine geri dönmesi yerine kaçmasını sağlayan bir kod var;
void CHARACTER::StateBattle()
{
if (IsStone())
{
sys_err("Stone must not use battle state (name %s)", GetName());
return;
}
if (IsPC() || !CanMove() || IsStun())...
çok karmaşık buldum ben. şahsi görüşüm içinden çekilebilecek tek şeyin shader olduğu, benim fileste ki verilere göre deform ve texttail harici fps tüketen bir şey yok. std varken robin_hood falan gereksiz şeyler.
bu shaderi benim filese portladığımda 1k mobda 30 fps yerine 80 fps alıyordum...
Ben en iyisi diye bir şey olduğunu zannetmiyorum ya. Herkesin alanı farklı. Mesela bora python / c++ her sistemi yazar ama 64 bit yapamamıştı. Ben de her sistemi yazamam ama Eigen geçirip client / server x64 yaptım.
Yazılımcı diye getirdik, adam kimyager çıktı. Breaking Bad'de ki gibi üretime de başlarsa tam olur. Eğer lazımsa birazcık pay karşılığı Pinkman'ın olabilirim :bandit: